صدای اعتراض بار دیگر تهران و چند شهر دیگر ایران را فرا گرفت

مروری بر تصاویر منتشره در شبکه‌‌های اجتماعی گواه ادامه اعتراضات در نخستین شامگاه فراخوان ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذرماه است.

طبق خبرها، اعتراضات از جمله در تهران، مشهد، رشت، کرمانشاه و کرج ادامه یافته است. خیابان‌های انقلاب، شهرک نفت پونک، ستارخان، شاهین جنوبی، شهران، سلسبیل، سعادت‌آباد و دربند تهران صحنه این فریادها بوده است.
در گلشهر کرج نیز عده‌ای در پیاده‌رو راه‌پیمایی می‌کنند و فریاد می‌زنند: «خامنه‌ای ضحاک، می‌کشیمت زیر خاک»همزمان مردم رشت هم شامگاه ۲۸ آذر به خیابان‌ها آمدند: «هیز تویی هرزه تویی، زن آزاده منم.»

در نخستین روز فراخوان روزهای پایانی آذرماه شماری از کسبه و بازاریان شهرهای مختلف، از جمله تهران، کرمان، ایلام و کردستان از فراخوان اعتصاب پیروی کردند.
آتش زدن یک پایگاه بسیج در گلپایگان
ویدیویی از آتش زدن پایگاه بسیج در گلپایگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که روی آن گفته می‌شود مربوط به دوشنبه شب - ۲۸ آذر - است.
روز دوشنبه معترضان در شعارهای خود بسیج و سپاه را «داعش ایرانی» خطاب کردند.

معترضان در خیابان انقلاب تهران فریاد زدند: «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»

‌تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که تجمع معترضان در خیابان انقلاب تهران را نشان می‌دهد.معترضان شعار «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» سر می‌دهند.

با وجود اختلال در اینترنت و سرعت بسیار پایین آن در ایران، روز دوشنبه تصاویر متعددی از اعتراضات خیابان و اکثر شبانه در تهران مخابره شد.
اعتراضات خیابانی شبانه در منطقه پونک تهران
‌تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که اعتراضات خیابانی شبانه در منطقه پونک تهران را نشان می‌دهد.معترضان شعار «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» و «چه باحجاب چه بی‌حجاب می‌ریم به سوی انقلاب» سردادند.

روز دوشنبه تصاویر دیگری از از اعتراضات خیابانی در چند محله دیگر تهران و ایستگاه‌های مترو پایتخت مخابره شد.
+65
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    اصلاً هیچ صدایی از شهرهای آذربایجان به جز مناطق کردنشین از این ترکها درنمیآد متأسفانه رفتند زیر بیرق ترکیه و اردوغان فعلاً داره آخوندها رو میدوشه واسه همین طرفدارانش در ایران سکوت کرده اند
    9
    20
    ‌سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.