فال روز سه شنبه ۲۰ دسامبر - ۲۹ آذر

 فروردین
 
حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود، وقت این رسیده که در برنامه های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات تان کار کنید، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است، در مورد تغییر دیدگاه هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آنها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.
 
اردیبهشت
 
امروز هیچ راه مستقیمی برای رسیدن به اهدافتان وجود ندارد، اما شما در حالیکه لحظه به لحظه به مقصد خود نزدیکتر می شوید، این مشکل حتی ماهی برج اسفند را که عادت کرده به جلو و عقب شنا کند را مایوس نمی کند. شما حتی نیاز ندارید از جایی که قرار است بروید اطلاع داشته باشید! شما فقط باید یک برنامه کلی داشته باشید. عجیب تر از همه اینکه در جستجوی یک برنامه اصلی و خاص بودن فط شما را به عقب برمی گرداند. بدون اینکه افکار و شور اشتیاق خود را تبدیل به مشکل کنید، آنها را به زبان بیاورید.
گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت
برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت
تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.
 
خرداد
 
شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی‌توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
 
تیر
 
امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.
صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است
از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است
تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.
 
مرداد
 
امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسینها و تأییدهایی را در پی دارد که از آنها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.
 
شهریور
 
شما اگر بخواهید تفاوت‌های وسیع بین احترام به گذشته و نیازتان برای تغییر را با هم تطبیق دهید، به چالش خواهید خورد. موقعیت قوی و محکم شما در هر دو بخش ممکن است افراد دیگر را گیج و یا آشفته کند، برای اینکه شما قادر هستید هر دو روی سکه را ببینید! بلند پروازی‌های شما کمک‌تان می‌کند یک شغل تمام وقت و عالی داشته باشید و این کاملا ً ارزشش را دارد.
درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث
دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث
تعبیر:با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.
 
مهر
 
امروز دست خط شما روی دیوار خواناتر و خواناتر می شود و شاید آنچه می خوانید را دوست نداشته باشید! فشاری که بهتان اعمال می شود بیشتر شده و مجبورتان می کند در موقعیت دشواری قرار بگیرید. شما می خواهید با افکار خود آزاد و راحت باشید، و حتی اگر عدم تمایل شما برای باز کردن سفره دلتان تبدیل به شور و اشتیاق شود باز شرایط جدید ایجاب می کند سکوت اختیار کنید. حتی اگر تصمیم گرفته اید استراتژی ثابت و مشخصی پیدا کنید، وقتی که مشکلات از راه های مختلفی که انتظارش را ندارید تغییر می کنند، شما نیز از عوض کردن افکارتان هراس نداشته باشید.
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
تعبیر:به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.
 
آبان
 
امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً به شما حسادت می‌کرده، اکنون برای اینکه با شما همکاری کند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.
 
آذر
 
تمایل شما برای داشتن یک رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت می‌یابد. حتی اگر به کسی علاقمند هستید و او را زیر نظر دارید، اما باید بگویم که او گرفتار تر از این است که بخواهد برای عشق شما سرش را خلوت کند و با شما باشد، حتی اگر عشق شما یک عشق واقعی باشد. توان تان را برای یک عشق خیالی و غیر واقعی نگذارید، بلکه فرصتی را هم برای ابداع یک کارهنرمندانه صرف کنید. برنامه ریزی لازم نیست، یک کار بداهه و خودجوش بهترین کار است.
بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت
گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت
تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.
 
دی
 
هم اکنون شما از اینکه سرتان شلوغ باشد لذت می‌برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یکی بدانید. این روزها دانستن اینکه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینکه تشخیص بدهید نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده‌اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید کرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی‌تان خیلی جدی به نظر نمی‌رسد، از حذف کردن بخشی از برنامه‌هایتان نهراسید.
خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست
تعبیر:از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.
 
بهمن
 
شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.
زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست
در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست
تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
 
اسفند
 
برای شما آشکار کردن آنچه که در قلبتان است همیشه کار آسانی نیست، اما امروز ممکن است ریسک کرده و این کار را انجام بدهید. امکان دارد نتیجه آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رک‌گویی شما ممکن است افراد دیگر را بترساند. صحبت کردن بیش از اندازه باعث می‌شود مسائلی را که نمی‌خواهید دیگران بدانند افشا کنید. فراموش نکنید که لازم نیست هر چیزی را که در ذهنتان می‌گذرد با دیگران در میان بگذارید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید به عکس‌العمل اطرافیانتان هم فکر کنید.
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش..
+27
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.