قدردانی سفیر بریتانیا در تهران از مردم برای پاک کردن شعارنوشت‌ها از دیوار سفارت کشورش

 سفیر بریتانیا ضمن قدردانی از مردم در تهران عکس‌هایی از پاک کردن دیوارها منتشر کردرادیو فردا: سفیر بریتانیا در تهران از چند کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعارها از روی دیوارهای سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرد.

سایمون شرکلیف روز پنجشنبه در توئیتی نوشت: «از همه دوستان بین‌المللی و رهگذرانی که با ما همدلی کردند سپاسگزاری می‌کنم».

سفیر بریتانیا همزمان عکس‌هایی از پاک کردن دیوارها منتشر کرده است.

هفته گذشته تصاویر متعددی در شبکه‌های اجتماعی و سپس رسانه‌های ایران منتشر شد که نشان می‌داد شعارهایی علیه بریتانیا روی دیوارها و در ورودی سفارت این کشور در تهران نوشته شده است.

یک کاربر ناشناس با انتشار این تصاویر نوشته بود: «هم‌اکنون ساعت ۳ نیمه شب پنجشنبه سفارت انگلیس (لانه روباه) در تسخیر شعارنویسی. به‌زودی خبرهای خوشی در راه است. آماده تسخیر باش لانه روباه پیر.»
پیشتر بارها نیروهای بسیجی و حکومتی به سفارتخانه‌ها در تهران حمله کرده‌اند که تاکنون منجر به قطع روابط ایران با آمریکا و عربستان سعودی شده است.

همچنین حمله به سفارت بریتانیا در آذر ۱۳۹۰ منجر به پرداخت ۲۷ میلیارد تومانی خسارت از سوی جمهوری اسلامی به بریتانیا شد.

بریتانیا در ماه‌های اخیر در چندین نوبت جمهوری اسلامی را به دلیل سرکوب اعتراضات ایران و همچنین ارسال پهپاد به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین تحریم کرده است.

مقام‌های جمهوری اسلامی نیز با بازداشت تعدادی از شهروندان خارجی، مدعی مداخله کشورهای غربی در اعتراضات شده‌اند؛ اتهامی که از سوی این کشورها رد شده است
+59
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۱
    chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    بریتانیا و رسانه بی همه چیزی بی بی سی از عواملی بودند که این مملکت رو به دست اخوندها دادند.
    3
    34
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    از بین جمعیت میشنوم به انگلیسی میگن شیشششش تاییاششش 😀، حالا میبازین چرا به دیوار لگد میزنین؟
    5
    12
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    اسرار زرسالاران - مونیخ ، آلمان
    این مقاله در مورد فساد سیستماتیک یک دولت ادغام شده در سندیکاهای جنایت سازمان یافته. و یا کلا دولت پایه گذاری شده توسط سندیکاهای جنایت سازمان یافته است. برای واجه «دولت مافیا» به کتاب (mafia state. ۲۰۱۱) درباره روسیه، . مراجعه کنید. معنی دقیقتر این واجه "حکومت توسط دزدان" است، به کلپتوکراسی مراجعه کنید. در سیاست، دولت مافیایی یک سیستم دولتی است که در آن دولت با جرایم سازمان‌یافته تا حدی گره خورده است که مقامات دولتی، پلیس و یا ارتش بخشی از شرکت‌های جنایی شدند. به گفته دیپلمات های آمریکایی، عبارت "دولت مافیایی" توسط الکساندر لیتویننکو ابداع شد. Mafia State of America. Government is Mafia Michael Franzese. دیمیتری مدودف نوه تزار نیکلاس است وخاندان آنوسی رومانف اعدام نشدند و چون خودکشی «هیتلر» ساختگی صحنه سازی و نمایش تبلیغاتی بود.رمانوف ها و سایر خاندان های ثروتمند ،نجبا و اعیان آنوسی. روسیه پیشا پیش در اروپای غربی وآمریکا...مستقر بودند. اینان توسط عوامل شان چون مافیای پوتین-مدووف تا به امروز بیش از ۱۵۰ هزا تن طلا، ملیون ها قیراط
    10
    2
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    اسرار زرسالاران - مونیخ ، آلمان
    چون مافیای پوتین-مدووف تا به امروز بیش از ۱۵۰ هزا تن طلا، ملیون ها قیراط الماس ، نفت و گاز و سایر منابع طبیعی و نیروی کار اقوام روس و سلاو را غارت نموده و به جزایر شخصی و خصوصی و مناطق ثبت نشده جغرافیائی انتقال داده اند. ارقام و آمار سرقت های مسلحانه این اقوام و صاحب منصبان دولتی در آمار رسمی قید نمیشوند. مافیای خاندانهای اولیگارشی ایران قرنهاست که در رقابت تنگاتنگ با سایر خونتباران خویشاوند در همسایگی خود و جهان هر جنایتی را حلال و مباح میداند«فساد و جنایات مقدس» / سقوط هواپیمای ریاست جمهوری لهستان در آوریل 2010 در نزدیکی اسمولنسک جعلی و صحنه سازی بود و کادر دیپلمات ورزیده روسی - لهستانی در رقابت با غرب جهت راه اندازی بهار عربی، ناپدید و تغیر هویت دادند. پوتین از نوادگان راسپوتین درباری است و تزارهای انوسی رومانف ، دربار و پادشاه آلمان و دربار و ملکه انگلیس( خویشاوندان خونتبار) خود انقلاب اکتبر را سازمان دادند.حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.سلامت باشید. Category:Russian noble families Noble Families of the Russian Empire
    10
    2
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    من همیشه یکی از منتقد‌های سیاستهای غرب بودم و جنایات اینها رو نیک میدونم ولی ما در ایران آینده نباید با هیچ دولتی تنش بخوایم و دوره ایدئولوژی دسته بندی کشورها بر اساس دشمن و دوست باید پایان پیدا کنه. دنیا آنارشیه کسی دوست و دشمن دائمی نیست، داستان تنها بر سر منافعه. در ایران آینده ما باید تنها یک ایدئولوژی داشته باشیم و آن ایدئولوژی منافع ایرانه. بر این اساس سیاست نرم بهترین چیزه نه این منجلاب بی پایان ج ا. انگلیسیها قحطی آوردن؟ خیلی خوب ما از دست رفتگان مجسمه یادبود میسازیم و هر سال گل میزاریم و همزمان سعی میکنیم خودمون رو به انگلیس نزدیک نرم و نزدیک نشون بدیم بعدم بگیم انگلیس جان بیا این چیزا رو از من بخر. این از ۱۰ تا پرچم سوزاندن و لات بازی بین المللی موثرتره. این جوانان دل پاکی دارند اینها رو پاک میکنند ولی دنیای سیاست متفاوته. اگر من رهبر این مملکت بودن از این رفتارهای نرم به بهترین نحو برای پیش بردن اهداف ایران استفاده میکردم. چه چیزی بهتر از اینکه خودت رو نرم نشون بدی و به در‌آمد کشورت فکر کنی این اولین رفتار یک تاجر خوبه. هر کی هم نفهمید ایران قدرت سخت هم داره.
    0
    5
    جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.