کنایه پرویز پرستویی به میرسلیم:خدا رو شکر که شما رییس قوه قضاییه نشدید!

پرویز پرستویی، هنرمند سرشناس سینما در واکنش به صحبت‌های میرسلیم درباره سرعت دادن به اعدام معترضان در اینستاگرام خود نوشت:

آقای میر سلیم نماینده تهران درمجلس
امروز از اظهار نظرتان را درخصوص به قول خودتان ناآرامی‌ها خواندم که فرمودید:به نظربنده بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آن‌ها بسیار زیاد است و باید درفاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضاییه روال خودش را دارد!

اولا:
خدا رو شکر که شما رییس قوه قضاییه نشدید!

چرا که اگر چنین سمتی داشتید حتما نصف جوانان امروز ایران را تا الان اعدام کرده بودید
وی در اینباره نوشت: شما چرا تقاضای اعدام آقازاده‌تان را که با مجاهدین خلق یا منافقین همکاری داشته را نکردید؟
+204
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۱
    chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    اقا پرویز، قبلا ابروی خودت رو بد جور بردی، امیدوارم که واقعا برگشته باشی به سمت مردم. اقدامات جدیتری انجام بده تا ثابت کنی. مردم یادشون نرفته که با قاسم سلیمانی قاتل دل میدادی و قلوه میگرفتی و لاس میزدی. اعلام براعت کن تا مردم ببخشنت.
    4
    52
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    آنتیکور - بروکسل، بلژیک

    تقصیر اون احمقایی هست که به این مزدور رای دادن با او تیپ مفلوک
    2
    44
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان

    ج.ا. اول میرسلیم را می‌فرسته تا ادعا کنه اعدام‌ها بر حقند فقط در کوتاه‌مدت بیانجامند 😡 بعد پرستویی بی‌شعور را می‌فرسته تا بگه رئیس قوه قضائیه اژه‌ای در مقایسه با میرسلیم کارش خیلی درسته. 🤮 در ضمن اژه‌ای، میرسلیم و پرستویی مدعی‌اند همه این مجازاتها برای بچه‌های مردم و معترضین است، بچه‌های ما هر غلطی بکنند چون ژن الله‌ی دارند مستثنا هستند و اجازه دارند در کشوری چون "مرگ‌بر‌امریکا" از زندگی لذت ببرند!😤😡😤
    3
    36
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه

    دم هر کسی که دو کلمه شهامت گفتن حرف حساب مردم را داره گرم ! به صف ملت بیایید که هم در آینده دنیا را داشته باشید و هم وجدانی آرام و آسوده ! حمایت از این حکومت تبهکار جز تباهی و بدنامی حاصلی نخواهد داشت .مرگ بر جمهوری اسلامی
    3
    30
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    piruzie nazdik - پاریس، فرانسه
    وای این باز شروع کرد به شاشنامه نوشتن. بابا راست میگی پاشو برو کف خیابون تا کمی شهید و ادم بشی و بری در جوار. قاسم کتلت.
    6
    24
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    dannni - سوئد، سوئد
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    چه تحلیلی .... کردی واقعا متاسفم برای امثال شماها با بدبینی غرق شدید ایشان آقای پرستویی الان تو خود ایران این شهامت داره دره این حرف ها میزنه بعد امثال شما می‌آید با آن تحلیل مسخره تون میخواهی خودت را یک ابر قهرمان تودخالی بدانی خوبه کمی عقل ات بزرگ کن تا ایران از دست این گروه تبهکار نجات دهید
    25
    9
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    babak.iraniii - تهران، ایران

    میر سلیم یک مغول زاده هست ایرانی نیست ر زمان گذشته هم دلاک حمام بود داروی نظافت ( واجبی) ساز حمام بود .انقلاب که شد مثل بقیه لات و لوت ها تو جوخه اعدام خلخالی فعالیت بکش بکش را داشت از این جانی انتظار دیگه نمیشه داشت
    2
    23
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    dannni - سوئد، سوئد
    قبل از اینکه با ناسزاگویی بر ضد من بنویسی با مغزت فکر کن نه با قلبت که کتاب آسمانیت قلب را جای مغز گرفته!😡 مواظب نوشتن و کامنت گذاشتنت باش، وقتی ایرانیان یوکی سه تا نقطه میگذاره!😖 احساساتی نشو! من برای تمام ریزشیها درود میفرستم، همه مبارزین راه مردم سالاری. اما پرستویی احساس وسط بازی کردن داره، از آب گل آلود برای منافع خودش و نظام اسلامیش ماهی میگیره! 😤 همین مورد رو در نظر بگیر، شهامت داره باید از اعدامها انتقاد کنه از کودک کشی از اژه ای و نظام انسان ستیزش، نه اینکه از «تعداد اعدامها» و گفته احمقانه میرسلیم که خود نظام رو به خنده وادار کرده! dannni من تحلیل نکردم من همان که یکی مثل پرستویی در بلاهتش مثلن انتقاد کرده رو نقل کردم. گرفتی یا توی اوهامی؟!
    3
    8
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    dannni - سوئد، سوئد
    اینکه شهامت نمیخواهد وقتی یکی دیگر مثل شریعتمداری هجو میگوید «تنگه هرمز را ببندیم و کشتی‌ها را مصادره کنیم!» 🥴 و یک استمرارطلب مثل بیگدلی برضد شریعتمداری مینویسد: «گویا جدیدا معتاد به بازی پلی‌استیشن از نسل پنجم شده و فکر می‌کند که دنیا همان دنیای پلی‌استیشن و او هم یکی از بازیگران است و نمی‌داند که بستن تنگه هرمز یعنی به جنگ جهان رفتن!» 🤦‍♀️🤦‍♂️ بیگدلی شهامت بخرج نداده بلکه جواب یک مغزتهی را داده. بیگدلی هم مثل پرستویی داخل ایرانه و جزو استمرارطلبان اما نه بشکل پرستویی وسط باز حرفه ای!!
    1
    6
    ‌پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.