با وجود رضایت شاکی، حکم اعدام «ماهان صدارت» به اجرای احکام ارسال شده است

ماهان صدارت ۲۴ ساله از سوی دادگاه به اعدام محکوم شده و با وجود رضایت شاکی، حکم او برای اجرا ارسال شده است.صدای آمریکا: براساس اطلاعات رسیده به صدای آمریکا، «ماهان صدارت» یکی از بازداشت شدگان اعتراضات اخیر که به اعدام محکوم شده، به انفرادی منتقل شده است.

ماهان صدارت متولد ۱۳۷۸ است و در اعتراضات دو ماه پیش بازداشت شد. چندی پیش عکسی از دادگاه او خبرساز شده بود. یک بسجی در جایگاه شاکی علیه او ادعاهایی مطرح کرده بود. کمی بعد هویت شاکیان او مشخص شد.
محمدرضا قنبرطلب از کارمندان مجلس یکی از شاکیان ماهان صدارت است که عکس او در جایگاه شاکی در کنار ماهان صدارت در لباس متهم خبر ساز شد.

دیگر شاکی او، حجت الاسلام مجتبی تختی پور سرپرست اداره فهما (فرهنگ هنر مساجد ایران) در شهر تهران معرفی شده است.
محمدرضا قنبرطلب چند روز پیش در یک توئیت مدعی شد که شکایت خود از ماهان صدارت را پس گرفته است.قنبرطلب چند روز پیش در یک توئیت مدعی شد که شکایت خود از ماهان صدارت را پس گرفته است.

با وجود این ادعا، برخی منابع از احتمال اجرای حکم اعدام او خبر داده‌اند.

کاظم پدر ماهان صدرات می‌گوید «او بارها در جلسه دادگاه گفته که چاقو دست او نبوده است.»

وی گفت پسرش به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) متهم شده و با وجود رضایت شاکیان خصوصی که نیروهای بسیجی بودند، این حکم ابلاغ شده است.
ماهان صدارت متولد ۱۳۷۸ است.روز پنجشنبه محسن شکاری توسط جمهوری اسلامی به جرم محاربه اعدام شد. اعدام او در دو روز گذشته موج بزرگی از اعتراض از سوی مقامات کشورهای غربی و همچنین معترضان ایرانی در داخل و خارج کشور را به همراه داشته است.
+42
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    حضور ملیونی نباشه هزینش برا اون اقلیته.به امید بیداری امت شیعه اکثرا خود فریب و به امید بقیه نشسته. خواهشا نگین من اطلاعاتی و تفرقه اندازم که چیزی که گفتم عین حقیقته. حضور ملیونی نباشه آخوندا جایی نمیرن.
    3
    65
    شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    مطالبه گر - تورنتو، کانادا
    از این به بعدشریک قاتلها بچه های ما مردم ساکت و منفعت طلب خواهد
    0
    14
    شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Munchen - مونیخ، آلمان
    amirHassna - سیدنی، استرالیا
    همین که نارضایتی بالای ۸۰ درصد مردم از جمله قشر چادری و مذهبی رو “اقلیت” نامیدی معلومه از چه قشری هستی. مطمئن باش این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست و اینبار اینها رفتنی هستند.گذشت دهه ۶۰ و ۷۰ هجری.خاکنه ای کارش تمومه و هیچکس نمیتونه ارازل اوباش سپاه و بسیج رو منسجم نگه داره.تنها موردی که میتونه اینها رو تا چند دهه دیگه (اونهم با روش ارعاب و دیکتاتوری مطلق و قطع رابطه با تمام دنیا مثل کره شمالی) سرپا نگه داره اینه که فورا بمب اتمی بسازند و بصورت سورپرایز رو‌نمایی کنند اما اینهم‌محاله چون‌قبلش حمله نظامی اسرائیل + آمریکا مشروعیت پیدا میکنه و قطعی خواهد بود و حکومت از داخل و بیرون نابود خواهند شد هرچند برای کشور و زیرساختها هم عواقب بدی به همراه خواهد داشت.
    1
    3
    شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا
    Munchen - مونیخ، آلمان
    طبیعتا از قشری که تو هستی نیستم تو هپروتم مثل تو زندگی نمیکنم. هروقت حرکت ملیونی شد بیا اینجا از ۸۰ درصد اینا بگو.
    0
    0
    شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.