فال روز دوشنبه ۵ دسامبر - ۱۴ آذر

فروردین
 
شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
 
اردیبهشت
 
شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.
گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است
گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است
تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.
 
خرداد
 
امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!
ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت
وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت
تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.
 
تیر
 
به جای اینکه در محل کار رفتار مدیریتی و سیاستمدارانه در پیش بگیرید، باید بدانید که اطراف‌تان فعالیت‌های خیلی زیادی در جریان است و افراد دیگر مجبورند با شما کنار بیایند. به زبان خودمانی شما بدون اینکه بدانید که آیا برای قبول کردن نقش رهبری آمادگی دارید یا نه، پایتان را از گلیم‌تان درازتر کرده‌اید. فقط باید یادتان باشد که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید، چرا که رسیدن به موفقیت برای شما مدتی زمان می‌برد.
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.
 
مرداد
 
این روزها سازماندهی کردن افکارتان برای آینده مایه تفریح و سرگرمی‌تان شده است. اخیرا تجربیاتی داشته‌اید که شما را از عادت‌ها و ساختارهای قدیمی‌تان آزاد کرده‌اند. حالا شما باید به مراحل بعدی بروید، ولی شخصی از راه می‌رسد که با دادن جواب "منفی" جلوی پایتان سنگ می‌اندازد. از طرف دیگ شما فقط انتظار دارید جواب مثبت بشنوید! الان دیگر وقت سئوال و جواب کردن نیست!! خودتان دست به کار شده و شروع به کار کنید.
ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است
گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است
تعبیر:رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.
 
شهریور
 
شما قهرمان بی چون و چرای تعادل هستید. شما به دنبال هماهنگی هستید حتی زمانیکه از شما دور باشد. امروز اگر می‌خواهید در وسط مشکلات به آرامش برسید سعی کنید کارهایتان را به اتمام برسانید. به جای اینکه بیایید مرکز ثقل خود را گویی که دارید یوگا انجام می‌دهید، پیدا کنید، تصور کنید که مانند یک اسکیت بازی هستید که در حرکت است. اقبال به شما رو آورده است و سعی نکنید آن را از دست بدهید.
میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت
گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت
تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
 
مهر
 
امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید. از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود. اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید، اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است. هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
تعبیر:به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.
 
آبان
 
هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت
گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.
 
آذر
 
با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را
تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
 
دی
 
ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.
آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست
خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست
تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
بهمن
 
امروز یک نفر در محل کارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدکه چه کار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امکان دارد شما خوب رفتار کرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به کارهای شما نداشته‌اند. باوجود اینکه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت کردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشکلات تمام شود!
جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست
عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست
تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.
 
اسفند
 
امروز که ماه در دومین خانه شما را قرار می گیرد، پرداخت کردن صورت حسابهایتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید زمان می برد. وضع مالی شما تغییر کرده است، اما نتایج کارهایی که شما اکنون انجام می دهید به زودی نمایان نخواهد شد. با وجود این عجول بودن شما سازنده نخواهد بود. فقط باید صبر داشته باشید تا نتیجه کارتان را ببینید.
یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت
خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت
تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود..
+21
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.