نشریه «اسپرت»؛ رونالدو به رئال مادرید باز می‌گردد

العربیه: در حالیکه همه نگاه‌ها به مراسم باشکوه افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر معطوف شده است، اما به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌ها و خبر‌های جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد کاملا بر روی این رویداد سایه انداخته است.

بنا بر گزارش‌های مطبوعاتی، کریستیانو رونالدو، دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان، قصد دارد به کابوس خود با منچستریونایتد پایان دهد و دوباره به رئال مادرید بازگردد.

فوق‌ستاره 37 ساله پرتغالی فوتبال جهان هفته گذشته در مصاحبه با پیرس مورگان، مجری سرشناس بریتانیایی، مدیران «شیاطین سرخ» را متهم به «خیانت» به او کرد.

به گزارش نشریه کاتالونیایی «اسپرت»، در میان پیامدهای این مصاحبه جنجالی، رونالدو اکنون خود را با قراردادی 6 ماهه به «کهکشانی‌ها» پیشنهاد داده است.

«اسپرت» همچنین مدعی شد که رونالدو می‌خواهد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستاتی 2023 به عنوان جایگزین کریم بنزما مصدوم به «سانتیاگو برنابئو» بازگردد.
برنده توپ طلای 2022 به‌دلیل مصدومیت از ناحیه عضله زانوی پای چپ در جام جهانی قطر غایب خواهد بود.

خانواده «گلیزرها»، مالکان آمریکایی منچستریونایتد به‌دنبال فسخ قرارداد رونالدو هفت ماه قبل از انقاضای آن هستند؛ به طوری که حتی یک پوند از قرارداد 500 هزار پوند در هفته او که تا پایان ماه ژوئن رقمی در حدود 16 میلیون پوند خواهد شد را به او پرداخت نکند.

بنا به ادعای رسانه‌های بریتانیایی وکلای «شیاطین سرخ» در حال تنظیم لایحه‌ای با عنوان صحبت‌های جنجالی رونالدو علیه باشگاه، مالکان باشگاه، اریک تن‌هاخ، سرمربی من‌یونایتد و سایر هم‌تیمی‌های سابق‌اش از جمله وین رونی و گری نویل هستند که او شرایط قراردادش را زیر پا گذاشته و قرارداد به صورت یکطرفه و به نفع شیاطین قابل فسخ خواهد بود.

انتظار می‌رود که کریستیانو رونالدو، شامگاه پنج‌شنبه، 3 آذر، با بازوبند کاپیتانی پرتغال مقابل غنا در نخستین بازی از گروه هشتم جام جهانی قطر به‌میدان برود.

نگرانی‌هایی وجود داشت که پیامدهای مصاحبه او با پیرس مورگان می‌تواند روی فرم او در جام جهانی تاثیر بگذارد.

با این حال، کاپیتان تیم‌ ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد که تمرکزش روی تلاش برای کمک به پرتغال برای قهرمانی در جام جهانی است.

رونالدو در اینستاگرام با انتشار تصویر دسته‌جمعی از تمرینات پرتغال، نوشت: «انرژی‌های خوب، حال خوب، تعهد و تمرکز یکسانی که در هر چالشی به کار می‌گیریم.
+5
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.