مهران توانا، ورزشکاری که در اعتراضات صومعه‌سرا کشته شد/ فرمانده سپاه از پشت سر به او شلیک کرده

مهران توانا، ورزشکار اهل فومن که در اعتراضات صومعه‌سرا کشته شدمهران توانا، ۲۹ ساله و ورزشکار اهل فومن است که در اعتراضات صومعه‌سرا گیلان زخمی و در بیمارستان رشت جان باخته است.

گزارش شده که او در تظاهرات ۲۴ آبان در صومعه سرا هدف گلوله قرار گرفته است. به گفته «یک شاهد عینی فرمانده سپاه صومعه‌سرا از پشت به او شلیک کرده»

او دو روز پیش در بیمارستان پورسینای رشت جان باخت اما تا دیروز پیکرش هنوز به خانواده تحویل داده نشده بود.
 
کشته شدن یکی دیگر از معترضان. مهران توانا ۲۹ ساله، ورزشکار در رشته موتای، اهل فومن، ۲۴ آبان در صومعه‌سرا در اعتراضات شرکت کرده بود. با یکی از نزدیکانش صحبت کردم که با او در این اعتراضها بود. روز حادثه ماموران سمت او و دیگر معترضان حمله کردند، مهران فرار کرده.

به گفته این شاهد عینی فرمانده سپاه صومعه‌سرا از پشت به او شلیک کرده. مهران توانا به بیمارستان برده شده و سه روز در کما بوده. دیروز ۲۸ آبان در بیمارستان پورسینای رشت جان خود را از دست داد. پیکر او را هنوز به خانواده تحویل نداده‌اند.
+163
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    دیر و زود داره ، سوخت و سوز نداره ! درمانده وحشی و تخم زنای صومعه سرا آماده باش تا همانطور که این جوان برومند وطن رو بناحق و ناجوانمردانه و در رزالت و بیشرفی کامل از پشت سر هدف قرار دادی ، به درک واصل بشی !!
    3
    91
    دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران

    تظاهرات المان نیست که،اینجاایرانه،قبل از رفتن به تظاهرات اول روی قفسه سینه یه محافظ بزاریدحداقل مثل سینی بعد روش کافشن بپوشید . این جلیقه ها رو باید بسازید به تعداد، هرکه میره خیابون،زیر لباس بپوشه تا حداقل ساچمه نره توی ریه، مثل ماسک اجباری بشه،اینطوری هیچکی کشته نمیشه یا خیلی کم .
    1
    36
    دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد

    لعنت به شما خائنین وطن, مرگ بر آخوند , روز تقاص شما نزدیکه ای چار پا
    0
    57
    دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    واقعاً کسانی که به مردم فراخوان میدهند و آنها را به خطر میاندازند همینطور میخواهند ادامه دهند؟ و مردم دسته دسته کشته شوند؟ این حکومت و مزدورانش که دست از کشتن مردم بی دفاع برنمیدارند پس باید از کسانی که فراخوان میدهند درخواست کرد که وسایل و تجهیزات دفاع را هم در اختیار مردم قرار دهند
    15
    19
    دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

    زمان آن فرا رسیده که بنای مبارزه و جنگ ایرانیان میهن پرست با قوای اشغالگر ایران بطور چریکی و گازانبری تا پیروزی نهایی ادامه یابد. این اراذل و اوباش لوطی رو و لواط کار، ارزش ارزش اینقدر آسان کشتن را ندارند. تا ابد نمی‌توانیم و نباید تنها با سنگ مقابل تک تیراندازان بایستیم. ما پیروزیم چون حق با ماست 🌱🌿🌹
    0
    41
    دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    100Haloo - تهران، ایران
    میببان این جنایات را چه با وجود خامنه ای ضحاک چه بدون زنده بودن وی، محاکمه سخت و دادگاهی و به اشد مجازات خواهیم رساند، بسیجی ، لباس شخصی، بدانید
    1
    3
    ‌سه شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.