حمله بیش از ۵۰ نیروی سپاه به بیمارستان برای ربودن پیکر شهریار محمدی

 شهریار محمدی چند شب پیش از کشته شدن در کنار پیکر دوست جان‌باخته‌اش، محمد حسن‌زادهرادیو فردا: سازمان حقوق بشری «هه‌نگاو» جمعه شب ویدئویی از حمله شبانه سپاه به بیمارستان محل نگهداری پیکر شهریار محمدی از کشته‌شدگان اعتراضات روز جمعه در بوکان منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بیش از ۵۰ نیروی سپاه پس از حمله به بیمارستان قلی‌پور بوکان و شلیک به خانواده آقای محمدی، پیکر او را ربوده و شبانه و مخفیانه دفن‌ کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که دست‌کم پنج نفر از اعضای خانواده و نزدیکان آقای محمدی نیز در جریان حمله شبانه سپاه به بیمارستان مجروح شده‌اند.

همزمان عکس شهریار محمدی در کنار پیکر دوستش، محمد حسن‌زاده که چند روز پیشتر کشته شده بود، به‌طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

از زمان آغاز اعتراضات سراسری پس از کشته شدن مهسا امینی، قربانی حجاب اجباری، بیشتر شهرهای استان کردستان صحنه اعتراضات مردمی بوده است.

بر اساس آخرین گزارش سازمان حقوق بشر، تا ۲۵ آبان، کشته شدن دست‌کم ۳۲ نفر در استان کردستان در جریان اعتراضات بیش از دو ماه گذشته تایید شده است.

بر پایه گزارش‌ها، نیروهای امنیتی برای سرکوب معترضان کُرد بیش از همه از سلاح‌های مرگ‌آور و شلیک مستقیم به سوی آن‌ها استفاده می‌کنند.
+129
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    شما بنویسید حمله بیش از پنجاه نیروی سپاه ، ما میخونیم حمله بیش از پنجاه کفتار وحشی ولایت مفعول کبیر !
    2
    82
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    لعنتی های سپاه پاسدارن به خودتان اجازه ندهید بیش ازاین برای اخوندهای هرجای جنایت کنید . اخوندها اگر در مصلحتشان باشد روزی تک تک شما سپاهیها را به خاطر همین جنایتهای که انجام دادی پای محکمه میکشاند و شما را از بین میبرند تا خودشان در اسایش و رفا باشند.
    1
    42
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid4053 - اصفهان، اتریش

    این کثافتها معنی اقتدار را در واژه فارسی عوض کردن شرمتان باد که حتی از تن بیجان یک جوان وطن پرست وحشت دارید مرگ بر شما که کورکورانه پیرمرد ی احمق نفهم عقده ای و چلاق چه از نظر بدنی و چه از نظر فکری فرمابرداری میکنید مردم دیگر از شما وحشیها ترسی ندارند همه عزمشان را جذب کرده اند شما کثافتها را تربیت و خانواده کثیف خامنه ای را به به فاضلاب تاریخ بفرستند دست و پا زدن اضافه شما باعث عمیقتر کردن تنفر مردم از شما میکند این را بدانید گ و ه خوردم زیاد اعتبار ندارد زودتر به ایرانیان بپیوندید و از درگاه مردم بخشنده ایران عذر خواهی کنید تا این پیرمرد کثیف ضد ایرانی به سزای اعمالش برسد
    1
    37
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    لشکر کشی برای مرده. واقعا باید خودکشی کرد وقتی حتی توی اون اتوبوس با این حـ... ها از یه هوا نفس میکشید. همکاری بازاینها که جای خود داره.
    1
    15
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    خوش باور - تهران، ایران
    چقدر این مسلمانان خامنه ای ایرانی کش ذلیل هستند ، که حتی پس کشتن یک جوان ایرانی از بدن بی جان او میترسد ۵۰ نفر با یک ایرانی دلیر بی جان ،تف بشما و پس مانده سک در مذهب و آیین وحش شما . بروید برای امام حسین زن باز سینه بزنید.
    1
    10
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
    حـ... ای بنام خامنه ای و دار و دسته اش که خوراک شیران و پلنگان باغ وحش خواهند شد
    1
    7
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.