مهتاب کرامتی از همکاری با یونیسف کناره‌گیری کرد

مهتاب کرامتی از همکاری با یونیسف کناره‌گیری کرد

مهتاب کرامتی، بازیگر سینمای ایران که از سوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد - یونیسف - در ایران به عنوان سفیر حسن نیت برگزیده شده بود، در یادداشتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده انصراف خود را از همکاری با این صندوق سازمان ملل متحد اعلام کرده است.
 
او و دفتر یونیسف در ایران طی سه ماه گذشته مورد اعتراض و انتقاد شدید معترضان به جان باختن مهسا امینی و صدها کشته شده دیگر در جریان اعتراضات قرار گرفته بودند. مهتاب کرامتی از مقام سفیر «حسن‌ نیت» یونیسف در ایران کناره‌گیری کرد
مهتاب کرامتی، بازیگر سینما، روز پنجشنبه اعلام کرد که از مقام خود به عنوان سفیر «حسن‌ نیت» یونیسف در ایران کناره‌گیری می‌کند.
 
او در یک پست اینستاگرامی نوشت: «من مهتاب کرامتی همیشه جایی بودم که بتوان برای کودکان کاری کرد. کناره‌گیری خودم را از یونیسف اعلام می‌کنم».
 
کناره‌گیری خانم کرامتی ساعاتی پس از انتقاد شدید هنگامه قاضیانی، دیگر بازیگر سینما، از او صورت می‌گیرد.
 
خانم قاضیانی روز پنجشنبه جمهوری اسلامی را یک «حکومت بچه‌کش» خطاب کرده و در مورد مهتاب کرامتی گفته بود که او «نامه‌اش را برای خود خوانده بود. چون آن نامه هیچ‌وقت نوشته نشد. و او هیچ‌کدام از این روزها دم برنیاورد».
 
اشاره خانم قاضیانی به یک پست اینستاگرامی مهتاب کرامتی بود که روز ۱۴ مهر در واکنش به انتقادها مبنی‌ بر سکوت و انفعال در برابر کشته‌شدن کودکان در نقاط مختلف ایران در جریان «سرکوب» اعتراضات گفته بود که «مقام‌های یونیسف را از این موارد مطلع کرده است».
+34
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.