جهانبخش: اگر با انگلیس همگروه نبودیم در مورد شادی گل سوال نمی‌کردی

ایران وایر: «علی‌رضا جهانبخش» یکی از کاپیتان‌های تیم فوتبال ایران، امروز در کنفرانس خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد احتمال شادی کردن یا شادی نکردن بازیکنان ایران پس از گل‌زنی سوال کرده بود گفت: «تو یک خبرنگار انگلیسی هستی و اگر ایران و انگلیس هم‌گروه نبودند، این سوال پرسیده نمی‌شد.»

علی‌رضا جهانبخش، «همخوانی با سرود جمهوری اسلامی» یا «شادی کردن پس از گل‌زنی» را اختیار شخصی هر بازیکن دانست و به خبرنگاران گفت که مردم ایران با نتایج و پیروزی تیم فوتبال شاد می‌شوند.

او همچنین گفته است که هر بازیکنی یک شادی منحصر به فرد دارد و تمام تمرکز بازیکنان روی پیروزی در جام جهانی است نه شادمانی کردن یا نکردن.

در روزهای اخیر و پس از کشتار معترضین در ایران، تصاویر تعظیم بازیکنان به «ابراهیم رئیسی» و عکس‌های لبخند و ژست‌های آن‌ها در قطر، واکنش‌هایی را در جامعه ایران برانگیحته است.

پیش از این «کارلوس کی‌روش» سرمربی تیم فوتبال ایران نیز به خبرنگار اسکای که از او در مورد «حقوق گرفتن از حکومت سرکوبگر» سوال پرسیده بود گفت: «چقدر به من پول می‌دهید که این سوال را جواب بدهم؟»
+7
رأی دهید
-82

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    Aztek - قم، ایران

    به شما قول میدهم که این ها یک حرکت من دراوردی بی معنی اختراع کردن که به جای شادی کردن از آن استفاده کنند . چیزی که نه شادی هست و نه اعتراض . امیدوارم اصلا گل نزنن و شکست مفتضحانه ای داشته باشند . برای اون کاربری که میخواد بپرسه آیا از باخت تیم ایران چیزی به من میرسه باید بگم بله دیدن سوزش ساندیس خور ها .
    4
    38
    ‌پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    rey kasravi - لندن ، انگلستان

    مردگ بی سواد عقده ای توی زمانی که کودک ده سال را می کشند به دختران تجاوز می کنند اون هارو از پشت بام به زمین پرتاب می کنند به تن زنان و دختران ایران خنجر و گلوله ساچمه ای فرو می کنند دنبال فوتبال هست و رویای کودکی و آرزوی بازی کردن توی تیم ملی ،پس رویای اون کودک ده سال که می خواست مهندس روباتیک بشه چی می شه ؟رویای نیکا حدیث و اون نوجوانانی که توسط سپاه و بسیج کشته شدند چی می شه ؟اینقدر عقده ای ،خود بزرگ بین بی غیرت هستند که دارند می بینند بزرگان فوتبال اون کشور مثل کریم باقری علی دایی علی کریمی و خیلی های دیگه طرف مردم را می گیرند این تازه به دوران رسیده ها دنبال جام جهانی هستند .
    4
    46
    جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کهنه سرباز - بروکسل، بلژیک
    لژنیور های فعلی همه بجز طارمی در تیم دسته دو و سه کشور های اروپایی بازی میکنند جدیدا آزمون هم به تیم آلمانی آمده هیچکدام از بازیکنان فعلی در یک تیم نامدار اروپایی بازی نمی‌کنند علی دایی با آن همه کب کبه و دبدبه یا کریمی بیش از یک نیمه نتوانستند در بایر مونیخ بازی کنند خداد عزیزی یک فصل توانست در کلن بازی کند این سه بازی کن نامی توانستند در یک تیم مطرح اروپایی باشند آنقدر منم منم نمیکنند حال جهان بخش،و سایر بازیکنان در تیم های دسته دوم و سوم اروپایی بازی میکنند چه فیس و افاده ای دارند اگر در یک تیم مطرح بودند چه می‌کردند وای به روزیکه گدا معتبر شود
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.