محسن رضایی و روایتی تازه از ارتباط پسرش احمد رضایی با اسرائیلی ها و قتل او در دبی

محسن رضایی: به پسرم احمد گفتم سعی کن از طرف اسرائیلی اطلاعاتی درباره سرنوشت حاج احمد متوسلیان به دست بیاوری / در مالزی به ماموران وزارت اطلاعات گفته بود اسرائیلی‌ها می‌خواهند به محض اینکه ایران بخواهد موشک‌هایش را جابه‌جا کند، آنها را بزنند / چند وقت بعد شهید طهرانی مقدم را زدند و روز بعد، پسر من احمد را در دبی کشتند / متوجه شدم تلفن‌های من و احمد شنود می‌شده.

محسن رضایی می‌گفت: اسرائیلی‌ها می‌خوان به محض اینکه ایران بخواد موشک‌هاش رو جابه‌جا کنه، اون‌ها رو بزنن، که دیدیم چند وقت بعد شهید حسن طهرانی‌مقدم را زدند و روز بعد، پسر من احمد را در دبی کشتند و من متوجه شدم تلفن‌های من و احمد شنود می‌شده است.

خبرگزاری فارس نوشت: ۲۱ آبان سالروز شهادت سردار حسن طهرانی مقدم است که به همین دلیل برشی از کتاب کتاب «جاسوس بازی۲» اثر حمیدرضا داودآبادی را باهم مرور می‌کنیم. در این قسمت نویسنده اثر خاطره‌ای را از محسن رضایی نقل می‌کند که نشان از برنامه‌ریزی دشمن برای شهادت وی می‌دهد که در ادامه باهم می‌خوانیم:
«روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خیابان نفت (مصدق) تهران، جلسه‌ای به مدت کمتر از یک ساعت، با حضور محسن رضایی (دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام)، محمد کوثری (فرمانده اسبق لشکر ۲۷ محمد رسول الله)، جواد اکبری (معاون حاج احمد متوسلیان در سپاخ مریوان) و حمید داوودآبادی برگزار شد.


آقای رضایی در بین صحبت‌هایش خاطره‌ای مهم تعریف کرد و گفت: آن زمانی که پسر من احمد در دبی بود، از آنجا تلفن زد. به او گفتم: «سعی کن از طرف اسرائیلی اطلاعاتی درباره سرنوشت حاج احمد متوسلیان به دست بیاری.»

او گفت: «چشم، تلاشم رو می‌کنم.»

چند وقت بعد تماس گرفت و گفت: «من تونستم اطلاعات مهمی به دست بیارم. یکی رو بفرست که اون‌ها را بهش منتقل کنم.»

گفتم: «به بچه‌های وزارت اطلاعات می‌گم توی دبی بیان سراغت و اطلاعاتت رو بگیرن.»

گفت: «نه ... به بچه‌های اطلاعات سپاه بگو بیان.»

گفتم: «چون تا به حالا با وزارت ارتباط داشتی، این جوری به مشکل می‌خوره.»

بچه‌های بخش خارجی وزارت اطلاعات گفتند که نمی‌شود در دبی قرار گذاشت. بهتر است در مالزی قرار بگذاریم. احمد رفت مالزی، با آن‌ها دیدار کرد و اطلاعاتش را داد.

آن‌ها آمدند اینجا. ظاهراً احمد هیچ اطلاعاتی از حاج احمد گیر نیاورده بود، ولی اطلاعات مهمی از برنامه‌ موشکی ما داشت.

او گفته بود: «اسرائیلی‌ها می‌خوان به محض اینکه ایران بخواد موشک‌هاش رو جابه‌جا کنه، اون‌ها رو بزنن.»

که دیدیم چند وقت بعد شهید حسن طهرانی مقدم را زدند و روز بعد، پسر من احمد را در دبی کشتند. من متوجه شدم تلفن‌های من و احمد شنود می‌شده است.»
+10
رأی دهید
-160

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۱
    اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا

    این ساقیش کیه؟ بگید جنسو عوض کنه . این نوع جنسش محرک ریاست جمهوریه . هی میاد هی میخوره به دیوار . حالا هم زده تو کاره ماموریت غیر ممکن 🤣🤣🤣🤣
    3
    93
    یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    ببینید باباهای بی شرفی مثل محسن رضای فقط در نظام اخوندی ایران پیدا میشود که جگر گوشه اش را وادار به بازی کثیف جاسوسی کند و عاقبت به کشتنش نیز داده است . به چه معلوم بچه های دیگر عوامل نظام اخوندی که در خارج از کشور هستند مثل پسر محسن رضای مشغول جاسوسی نباشند؟ در افراد نه انسان نظام اخوندی هر بی اخلاقی را میتوان دید. همین اشغالها روزی برای اینکه در نظام اخوندی به پستی رسند بچه های خودشان را محکوم به زندان یا اعدام میکنن و روز دیگر بچه های خودشان را برای جاسوسی انتخاب میکنن . واقعا" مرگ بر تک تک شما باد انگلهای نظام اخوندی !
    6
    79
    یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    siavash786 - آمریکا، ایالات متحده امریکا

    هر سخن و یا حتی خاطرات آینها همش دروغ و هذیان است و فقط بدرد خودشان می خورد.
    4
    78
    یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    الفارد - وردینگ، انگلستان

    از کثافات این مثلا جمهوری همین شهید سازی هاست. یعنی طرف رو در عین این که با اینها مخالف هست به قتل می‌رسانند و بعد ادعا می‌کنند که شهید راه ما شد . نمونه بارزش چمران بود و یا حتی باکری، احمد متوسلیان رو که همه خاطرشون هست. و اما، پسر این یارو رضایی مخالف رژیم شد تو اون دوره، با تلوزیونهای اپوزوسیون مصاحبه می‌کرد و پته نظام رو بر باد میداد. اطلاعات سرش رو کوبید به سقف و تو ایران یه مجلس ختم بزرگ اما چراغ خاموش براش گرفتند و حالا این عمو داره از اون بچه بظاهر منحرف یه شهید می‌سازه که البته منافع خانوادگی رو از روغن ریخته تامین کرده باشه. دو تا نکته این وسط قابل تامل است. ۱. هستند ابلهانی که این موضوع و مسئله رو باور می‌کنند. ۲. برای این بیپدرها هیچ رابطه ای عم از خانوادگی و غیر خانوادگی امن نیست. مصلحت که ایجاب کرد، سرت را به سقف خواهند کوبید!
    3
    65
    یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Allen1983 - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

    همش دروغه ، چقدر این موجود پست فطرت و بیشرف میتونه باشه که بچه خودش رو بخاطر خشنودی آقا خامنه ایی حـ... بکشه و حالا واسش داستان بسازه . پسر محسن رضایی یک بچه بسیار فهمیده ، وطن پرست و مخالف سرسخت پدره قرمساقش و خامنه ایی دجال و حکومت کثیف جمهوری اسلامی بود . و اطلاعات سپاه توی دبی این بچه رو به قتل رسوندند . چون اطلاعات زیادی از زد و بندهای افراد کثیف این نظام داشت . حالا میخواد داستان بسازه که بگه من واسه این نظام بچه خودم رو از دست دادم که بتونه موقعیت شغلی بهتری بگیره . هر چی موجود پست و هیولا و خون آشام کثیفه توی این حکومت رذل پست و مقام داره
    1
    60
    یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ارش یک دوست - تبریز، ایران
    ای پدر بی شرفِ حرام ز......،،،فکر کردی همه مثل خودت الاغ و خر هستن، این داستانهایی که تو میگی مثل این روایتهایی که این اخوندها از ...شون در میارن، هستش، اخه مثلا پدر،،،برو فقط یک تیکه از حرفاشو گوش کن ،بعد زر بزن،،،اخه پدر ِ بی شرف فقط به خاطر قدرت این طفل معصوم و کشتی؟؟؟اخه مثلا پدر، این طفلک که حرف حق و میزد و توهم خودت راحت جیگرگوشتو کشتی؟ ،،،،میاد اینجا برای ما قصه تعریف میکنه،،،،اخه که دلم میخواد خودم خفت کنم، حـ... ِ بچه کش
    0
    15
    دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.