سخنگوی دولت: اینستاگرام به دلیل اقدامات تروریستی به طور مقطعی فیلتر شده

به گزارش ایرنا، سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به پرسش دانشجویی پیرامون فیلتر اینستاگرام گفت: در خصوص فیلتر اینستاگرام، مقامات امنیتی ذی صلاح بواسطه مباحث امنیتی به صورت مقطعی این پیام رسان را فیلتر کردند. اینستاگرام اقدام تروریستی انجام داد و مسوولان امنیتی برای حفظ حقوق مردم مجبور به اقدامات متقابل شدند.
 
بهادری جهرمی در ادامه بیان کرد: افتخار می کنم در دانشگاههای ما آزادی بیان است و شرایطی هست که مسوولان به وظیفه خود در قبال مردم و دانشجویان عمل می کنند.
 
سخنگوی دولت ادامه داد : در این دولت بواسطه فاصله ای که از نیاز سفره مردم  و درآمدها وجود داشت، حقوق کارکنان و بازنشستگان بین ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش یافت تا این شکاف به آرامی کاهش یابد.
 
بهادری جهرمی افزود: برای رفع مشکل مسکن که طی سالهای قبل ایجاد شده بود، قرار شد زمین مسکن به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شود.
 
وی گفت: مطالبه ۱۱ ساله فرهنگیان در این دولت اجرا  و قانون رتبه بندی معلمان نیز در این دولت اجرا شد.
 
رییس شورای اطلاع رسانی دولت همچنین افزود: رفتار خشن از سوی هر فرد و گروهی، چه نیروی انتظامی و چه اغتشاشگران مردود است و همه باید بیاییم و تخلفات را گزارش کنیم،  مصادیق را بازگو و با تخلف برخورد کنیم، باید محل درد را بشناسیم و با فساد و فرد فاسد برخورد کنیم.
+3
رأی دهید
-95

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    دستتون درد نکنه! واقعا راست میگه جیگر باباش (البته هنوز باباش معلوم نیست)، اینجایی که ما هستیم چون اینستاگرام فیلتر نیست بیست چهاری حملات تروریستی داریم. من برم به اف بی آی زنگ بزنم راه حل مشکلشون رو بهشون بگم! برن از این گوریل ها یاد بگیرن 😀! نمیدونم چرا یهو یاد قهوه افتادم
    2
    34
    ‌پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    حکومت جمهوری ترمالی هم بزودی بخاطر تروریستی بودن نه بصور موقت که برای همیشه ، از صفحه روزگار زدوده خواهد شد ، تو نوه پی بلنده هم ، برو درت رو بذار و خفه شو .
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.