عکس تبلیغاتی تیرانداز سپاه قدس با آرتین و واکنش علی کریمی

ایران وایر : خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران، از دیدار «جواد فروغی» تیرانداز سپاه پاسداران، عضو سپاه قدس در سوریه و تیرانداز تیم ایران در رقابت‌های المپیک توکیو با «آرتین» کودکی که خانواده‌اش را در تیراندازی شاهچراغ از دست داده است خبر داد.

رسانه سپاه پاسداران همچنین خبر داده که جواد فروغی مدال خود را به این کودک خردسال تقدیم کرد. «علی کریمی» ستاره سابق فوتبال ایران همزمان با انتشار این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت که مدیران حکومت از این بچه «اسباب‌بازی» ساخته تا از او برای تبلیغات خودشان استفاده کنند. کریمی همچنین به انتقادات اخیر خانواده شهدای جنگ ایران و عراق اشاره کرد و نوشت:
«یاد بچه‌های شهدا می‌افتم که زمانی همین نمایش رو باهاشون اجرا می‌کردند. اما به محض این که بزرگ شدند و لب به انتقاد باز کردند، هر چه در دهان‌شون بود نثارشان کردند.» او به صورت نمونه به «آسیه باکری» دختر مهدی باکری اشاره کرده است. هم‌زمان سخنگوی دولت، رفتار تیرانداز سپاه پاسداران و پرستار سپاه قدس در سوریه را ستود و در توییتر برای جواد فروغی نوشت: «عاشقم ایران که باشی، غمگین از غم فرزند ایران هم هستی.»
 
+204
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    رامین-اسکاتلند - گلاسگو، انگلستان

    بنظر من که اصلا نه دستش چیزی شده و همش بازی هست چون موقع مصاحبه اولی که کرد ازش پرسیدن چی شده رویش را به طرف دیگر چرخاننده و نه عکس پدر مادرش را نشان می‌دهند و نه هیچ مدرکی هست که اونجا بوده؟ مگر این همه دختر و پسر جوان را همین چند روز اخیر با ضربات باتون توی سر شون نزدند یا با گلوله از فاصله نزدیک نزدند کدامیک از این مقامات دلجویی کردند؟ حتی بهشون تهمت زدند که مشروب خورده یا مواد استفاده کرده اند !
    7
    108
    جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران

    یه تروریست بچه کش رفته با بچه ایی که قربانی نقشه شوم رژیم اشغالگر و منفور ملاها شده عکس گرفته. این تروریست هیچ حس انسانیتی نداره برای این بچه!!! مثل اینکه یک ربات قاتل که با این بچه که قربانی خودشان است عکس بگیرد.
    11
    130
    جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    هرچی بیشتر از این میمون بازی ها در بیارند بیشتر مورد شک قرار می‌گیرند که یک شکری اون هم ناشیانه خوردند حالا هی اصرار دارند ثابت کنند کار ما نبوده، اما نتیجه بر عکسه
    3
    54
    جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    مهدی52 - روتردام، هلند

    میگن قاتل دوباره به صحنه جنایت برمیگرده !! سپاه تروریستی قدس هیچ ربطی به ایران و ایرانی نداره .اینها جانوران درنده ای هستند که از خون مردم ایران تغذیه میکنند
    0
    40
    جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.