یک عضو دیگر سپاه در جریان تظاهرات در ایران کشته شد

خبرگزاری آناتولی: یک عضو نیروهای شبه‌نظامی سپاه پاسداران ایران در جریان تظاهرات ضد دولتی در شهر کرج ایران، جان خود را از دست داده و 5 نیروی انتظامی نیز زخمی شدند.

براساس ویدئوهای منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی٬‌ معترضان با تجمع در مراسم چهلمین روز درگذشت «حدیث نجفی» از نوجوانان کشته‌شدگان اعتراضات سراسری ایران، در گورستان «بهشت سکینه» کرج، شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند.

با ادامه تظاهرات٬ درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی در خیابان‌های شهر کرج رخ داد. نیروهای اضافی برای مهار نظاهرات کرج از استان‌های همجوار به این شهر اعزام شده‌اند.

در جریان تظاهراتی که پس از کشته شدن مهسا امینی در سراسر کشور آغاز شد، حدیث نجفی دختر 22 ساله ایرانی در شهر کرج در پی تیراندازی نیروهای امنیتی به سوی معترضان٬ کشته شد.

گفتنی است در پی جان باختن مهسا امینی، دختر جوان ایرانی در 13 سپتامبر امسال در بازداشت گشت ارشاد در تهران، تجمعات اعتراضی گسترده در سراسر این کشور برگزار شد.

سازمان فعالان حقوق بشر ایران (هرانا) در گزارش خود، مدعی شد که دست‌کم 253 نفر از جمله 32 کودک و 26 مامور امنیتی در این اعتراضات جان باخته‌اند.

آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلستان و کانادا مداخلات پلیس علیه معترضان در تظاهرات مهسا امینی را محکوم کردند و برخی از مقامات امنیتی و رسانه‌‌ای را تحریم کردند.
+95
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    david1980 - لندن، انگلستان

    تیتر رو درست بزنید لطفا . کشته نشد، خودکشی کرده… . عضو سپاه نبوده، از این سپاهی نماها بوده 😂
    0
    32
    جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    الحمدولله.
    0
    27
    شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.