پدر علم ژنتیک ایران:۲ نفر سوار خودروی من شدند؛من را بردند، ۲۶ ساعت در خدمتشان بودم

ایسنا: پروفسور فرهود اظهار کرد: روز یکشنبه، ۸ آبان‌ماه ساعت ۵:۵۵، در حال خروج از خانه بودم. دو نفر که لباس مشکی بر تن داشتند و مانند ماموران بودند، بسیار گرم با من سلام و علیک کردند و سوار خودروی من شدند. سپس من را به مکانی بردند و سوار خودرو دیگری کردند.

 پرفسور فرهود از سالم‌بودن وضعیت جسمانی خود خبر داد.

در پی اخبار منتشرشده در فضای مجازی و اعلام برخی افراد، پروفسور داریوش فرهود روز گذشته، ۸ آبان، در محل کار خود حاضر نشد. در این روز، خبری درباره مفقودشدن پدر علم ژنتیک ایران در ساعت ۵:۵۵ دقیقه منتشر شد.

در حال حاضر پروفسور داریوش فرهود به محل کار خود بازگشته است.

پروفسور فرهود اظهار کرد: روز یکشنبه، ۸ آبان‌ماه ساعت ۵:۵۵، در حال خروج از خانه بودم. دو نفر که لباس مشکی بر تن داشتند و مانند ماموران بودند، بسیار گرم با من سلام‌ و علیک کردند و سوار خودروی من شدند. سپس من را به مکانی بردند و سوار خودرو دیگری کردند.

او ادامه داد: حدود ۲۶ ساعت در خدمتشان بودم. آنها با احترام بسیار سوال و جواب کردند. من تا لحظه آخر نمی‌دانستم که این ماجرا ختم به خیر می‌شود. آنها می‌خواستند بدانند که آیا با کسی در ارتباط هستم یا ایرادهایی که مطرح می‌کنم، ایراد معلمی است. شاید تصور می‌کردند که از جایی الهام گرفته‌ام.

دکتر فرهود گفت: آنها متوجه موضوع شدند و ناهار مفصلی مهیا کردند اما من نخوردم. من سرباز وطن هستم و در سلامت کامل به‌ سر می‌برم.
+220
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    این پدر ژنتیک ، احتمالا داره تحقیق میکنه که ژن و تخم و ترکه این تازی پرستان و سید های هرزه از کج میاد ، قیافه ها مثل شتر ، خوک وحشی ، دماغ ها مثل سیب زمینی ، دندان‌های زرد مثل گرگان درنده ،پشمالو‌مثل گوریل
    8
    149
    دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    siavash786 - آمریکا، ایالات متحده امریکا

    دکترجان صحبت هات کامل نیست . نمیدانم از چه می ترسی و درآخر نهار مفصل را هم نخوردی ؟ با این سن شما نمیتونی سرحال باشی و اولین چیزی که برایتان اتفاق می افتد بی حالی و کمبود آب بدنتان است.
    17
    88
    دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    shahinsgd - اسن، آلمان

    میدونم جاش نیست این حرف رو اینجا بزنم و طبیعتا بسیار مخالف ربایش یک انسان اون هم شخصی با این سن و سال هستم ولی این آقای دکتر در حدود ۲۷ سال پیش موقعی که من فقط ۱۲ سالم بود، تشخیص اشتباه دادند که منجر به ناراحتی های روانی شدیدی در من شد که تا همین امروز با اون مشکلات، دست و پنجه نرم میکنم. من تو سن ۱۲ سالگی چاق بودم و مادرم هی تو سرم میزد که چرا من بلوغ نمیشم و ریش و سبیل درنمیارم (خودتون رو جای من بزارین لطفا.. بچه ۱۲ ساله چی میدونه از بلوغ و اینجور مسایل.) .. مادرم من رو برد پیش این آقای دکتر که یه مرکز بزرگ تشخیص ژنتیک داشت.. به من گفت اگر لاغر نکنی، باید عمل تطبیقی انجام بدی وقتی بزرگ شدی!!!! و دختر میشی :-) یعنی یه لحظه تصور کنین یه پسر بچه ۱۲ ساله که گیر یه مادر احمق افتاده و حالا این آقای دکتر فرهود بجای اینکه به مادرم بفهمونه که هر پسر بچه ای یجوره و سن بلوغ هیچ دو نفری عین هم نیست، برگشته به من میگه ممکنه بزرگ شدی دختر بشی. به من بچه ۱۲ ساله آمپول تستسترون تجویز کرد که شانس آوردم باعث رشد و تصاعد قلبی نشد.درضمن الان نزدیکه ۴۰ سالمه و پدر دوتا بچه هستم. خدا ازت نگذره دکتر.
    8
    52
    دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    shahinsgd - اسن، آلمان
    شاد و تندرست باشی ، و پدر دلسوز برای فرزندانت ، نسل قبل از نادانی اشتباهات زیاد داشتند هم در سیاست و انقلاب و هم بخشا در پرورش فرزندان و غیره
    0
    3
    ‌سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    shahinsgd - اسن، آلمان
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ممنونم کروش عزیز. موفق باشی
    0
    0
    یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.