ادعای پلیس: درگیری بیرون هنرستان و بین اراذل و اوباش رخ داده بود + ویدیوهای روبروی هنرستان

دویچه وله: پلیس تهران درگیری در هنرستان دخترانه "صدر" را تکذیب کرده و مدعی شد درگیری در "مجاورت" هنرستان و بین "اراذل و اوباش" رخ داده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با انتشار اطلاعیه‌ای اخبار منتشره در شبکه‌های اجتماعی در مورد حوادث رخ‌داده در هنرستان دخترانه "صدر" در تهران را "شایعات مجازی" توصیف و تکذیب کرد. در این اطلاعیه ادعا شده مأموران پلیس پس از اطلاع از وقوع "یک درگیری در مجاورت هنرستان" در محل حضور پیدا کرده و متوجه شده‌اند این درگیری "میان تعدادی از اراذل و اوباش رخ داده است."
پلیس پایتخت گفته عوامل این درگیری "شناسایی و دستگیر شده‌اند."

این در حالی است که اخبار منتشره در شبکه‌های مجازی و همچنین ویدئوها و تصاویر به وضوح نشان می‌دهند که درگیری داخل ساختمان هنرستان رخ داده و علاوه بر نیروهای امنیتی، یک آمبولانس نیز به محل اعزام شده است. در یکی از فیلم‌ها دیده می‌شود که فضای داخل مدرسه متشنج است و صدای جیغ دانش‌آموزان نیز شنیده می‌شود. بنا به گفته شاهدان مسئولان این هنرستان برای اینکه یکی از دانش‌آموزان موبایل همراه خود داشته، اقدام به تفتیش بدنی آنها کرده که همین مسئله با اعتراض و مقاومت دانش‌آموزان روبرو شده است.پلیس پایتخت در اطلاعیه خود در حالی مدعی وقوع درگیری "در مجاورت هنرستان و میان اراذل و اوباش" شده که پیش‌تر خبرگزاری تسنیم به نقل از آموزش و پرورش گزارش داده بود "به دلیل داشتن موبایل توسط برخی دانش آموزان و تاکید مدیر مدرسه برای بازرسی، بین تعدادی از دانش‌آموزان و والدین با مدیر مدرسه درگیری رخ داد."

وزارت آموزش و پرورش نیز شامگاه دوشنبه (دوم آبان) با صدور اطلاعیه‌ای گزارش‌ها در مورد درگیری داخل هنرستان صدر واقع در خیابان کارون تهران را تأیید کرده و گفته بود "هیچ‌دانش‌آموزی در این ماجرا فوت نکرده است."
بنا بر گزارش‌ها دست‌کم یکی از دانش‌آموزان در پی ضرب و شتم به بیمارستان لقمان که در نزدیکی این هنرستان قرار دارد، منتقل شده است. از وضعیت سلامتی این دانش‌آموز خبری در دست نیست.

همچنین در گزارش‌ها و فیلم‌های منتشره دیده می‌شود نیروهای امنیتی مقابل این هنرستان گاز اشک‌آور شلیک کرده و ساکنان منطقه نیز در خیابان‌های اطراف این هنرستان تجمعات اعتراضی برگزار کرده‌اند.
+9
رأی دهید
-113

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    دوستان. ایشان کاملا صحیح میفرمایند ، اینها همان ارازل و اوباش زندانی هستند که مشروط به تخفیف جرم، عملیات سرکوب مردم را به آنها سپرده اند !
    3
    40
    ‌سه شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    براستی که با این توضیح شما ما همه قبول کردیم که هر اتفاقی که در ایران میفته شما و علی چلاق بیگناهید ولی با تمام این احوال مرگ بر علی خامنه ای و دو صد لعنت بر روح الله خمینی هندی زاده ملعون!
    3
    41
    ‌سه شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    به نظر من مثل تمام فسادها و گنده کاری های دیگه تون ساکت بمونید و هیچ کامنتی ندید سنگینترید تا یه مشت اراجیف تحویل بدید و شعور نداشته تون را ببیرید زیر سوال. حماقت تا چه حد ؟
    3
    36
    ‌سه شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.