روزنامه اصولگرای جوان، علی دایی را تهدید کرد: حد خود را بدان ،هرکس حد خود را نشناسد، هلاک گردد

روزنامه جوان نوشت: «حد تو بالاتر از امثال علی کریمی درس‌نخوانده و مهرداد پولادی ولگرد است. حد خود را بدان که مولا علی فرمود هرکس حد خود را نشناسد، هلاک گردد.»کاظم موسوی، نماینده اردبیل، روز چهارشنبه در جریان جلسه علنی مجلس در سخنانی که به "عقب‌نشینی" او از اظهارات قبلی‌اش در مورد علی دایی تعبیر شده، گفت: «باید بگویم علی دایی اسطوره‌ای بوده که در دوره هشتم مجلس بنده ایشان را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هرگز به ساحت ایشان اسائه ادب نکردم.»

به گزارش ایسنا این نماینده مجلس اظهار داشت موضع او "این بوده که افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت این انقلاب و کشور کمک کنند."

کاظم موسوی پیش‌تر در گفت‌وگویی با دیدبان ایران مدعی شده بود کشته شدن اسرا پناهی، دانش‌آموز دبیرستان شاهد اردبیل در پی یورش نیروهای امنیتی "به کل دروغ" بوده و این دختر دانش‌آموز "با خوردن قرص خودکشی کرده است." او در ادعاهای خود نام اسرا پناهی را بر زبان نیاورده و گفته بود: «اصلا به جهنم که قرص خورده و مرده است.»

علی دایی در واکنش به این اظهارات با انتشار پستی در اینستاگرام بر "صحت" خبر درگذشت اسرا پناهی در پی یورش نیروهای امنیتی تأکید کرده و در پاسخ به اتهامات نماینده اردبیل که او را به دروغگویی متهم کرده بود، نوشت: «آقای موسوی شما نماینده مردم اردبیل در مجلس هستید یا سخنگوی دولت؟ اگر از مشکلات و کمبودهای شهر و مردم اردبیل خبر داشتید، چرا خاموش بودید و خاموش مانده‌اید؟ چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهرتان نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم نمی‌شد.»

روزنامه اصولگرای "جوان" روز چهارشنبه در نوشته‌ای تهدیدآمیز علیه علی دایی مدعی شد "برخی خواستار محاکمه این اسطوره ورزشی در دادگاه و ضبط همه اموال او شده‌اند." این روزنامه در ادامه به علی دایی هشدار داد و نوشت: «تو آقای گلی، خودت را پرپر نکن!»

در این نوشته تهدیدآمیز همچنین از علی کریمی و مهرداد پولادی، دو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران، با الفاظی توهین‌آمیز یاد شده و خطاب به علی دایی هشدار داده شد: «حد تو بالاتر از امثال علی کریمی درس‌نخوانده و مهرداد پولادی ولگرد است. حد خود را بدان که مولا علی فرمود هرکس حد خود را نشناسد، هلاک گردد.»
+10
رأی دهید
-107

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - در ماموریت، نورد

    میدونستم سال ۵۷ اعتراضات هر چهل روز یکبار برگزار می‌شود مردم چهل روز فقط فراخوان پخش می‌کردند و در این ۴۰ روز هیچ خبری نبوده؟؟؟ بعد شما دو تا فیلم کمتر بیاد بیرون زود ناامید میشین عجبا!!!!. گاهی برای انداختن یک درخت باید صد ضربه تبر زد، از این صد ضربه نود و نه ضربه اول کارش این است که شرایط رو برای ضربه صدم آماده کند، این که درخت در طول نود نه ضربه سرجایش است، ، دلیل بیهودگی آن ضربات نیست، دلیل دلسردی نیست، ضربه صدم بالاخره از راه می‌رسد و درخت را میاندازد. # مهسا امینی# مسیح ایران زمین
    2
    61
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    sabbas - لندن، انگلستان

    تازه ازش یه سمبل آزادی و ابدی میسازید.
    2
    53
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

    بیسواد، ولگرد؟ شما ولایی ها که توی جوب خیابون بزرگ شدید، یه نگاهی به خودتون بکنید، بعد درباره انسانهای آزاده ای که با مردمشون همراهن صحبت کنید. حسین امامتون گفت: اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید. شماها نه دین دارید و نه درکی از آزادگی و انسانیت دارید. شما ولایی ها ننگ ابدی ملت ایرانید.
    2
    39
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    100Haloo - تهران، ایران

    قبل از هر چیز باید بنویسم کهراحترام این سه شخص محترم، آقایان علی دائی، علی کریمی و مهرداد پولادی بر همه ما واجب است و لازم، چرا که اینها آبروی ما را در سطح جهانی خریده اند و پرچم کشور نا را با غرور به اهتزاز درآوردند، برعکس شما ساندیس خوران مادر بخطا، و در آخر اینکه، اگر هر سه این آقایان بیائند و بخواهند بنا له هر علتی، واسذه بشوند و سعی بر خویشتنداری ملت کنند، مردم ما با کمال احترام فراوان به این سه شخص جوابشان "نه به جمهوری اسلامی و نه به نظام آخوندی هست". تخم دار نمیبینیم که بخواد به این سه شخص فکر یک تلنگری را از سر خطور دهد، آنموقع هست که نظام زودتر از موعدش خانه خراب خواهد شد، البته دیر یا زود همه ساندیس خوران و آخوندها و طرفداران ررژیم به کثافت خوری خواهند افتاد.
    2
    30
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    مبشر جاروندی - گتنبرگ، سوئد

    ابتدا باید عرض کنم : زنده باد این مردان دلاورمان که نه تنها در ورزش بلکه در اخلاق ، معرفت و مردانگی هم از بهترینها هستید ، آقای علی داعی و آقای علی کریمی ما ملت از اینکه ما را و جوانانمان را تنها نگذاشید ممنونیم . در اینجا از تمامی طرفداران استقلال ، پرسپولیس ، تراکتور سازی ، ملوان و .... خواهش و تقاضا می‌کنیم که برای دفاع از این قهرمانان و جوانان وطن که هر روز مورد حمله قرار میگیرند بیایید بیرون و حمایت کنید ، شعار بدهید و دخالت کنید، دست به دست هم ، یک صدا آزادی را صدا کنیم ، زن ، زندگی ، آزادی
    2
    30
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    بیا دیگه روزنامه چُسکی هم تهدید میکنه !! احمق و ابله تحت این شرایط هر سناریوی حذف فیزیکی برای یک چنین شخصی پیش بیاد ، انگشت اتهام سریعاً بسوی حاکمیت میره ، ولی هرچند این مثلاً حاکمیت چنان بی چشم و رو و بیشرف و پست فطرت و حرامیست که مثل همیشه یک دلیل مسخره و نخ نما برای جنایتش رو میکنه ! جنایت از سقوط هواپیمای اوکراینی بالاتر !!؟ ولی نفس رژیم به شمارش افتاده خود بی ناموسشونهم فهمیدند.
    2
    36
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    siavash786 - آمریکا، ایالات متحده امریکا
    علی دایی هم مثل جوانان دیگر ورزشکار است . شاید توانستید بازداشت کنید و یا حتی اعدام کنید ولی ضربه زدن به علی دایی خشم مردم را بیشتر میکند و فردای آنروز تکرار سرنوشت قذافی هاست ، نه در لیبی بلکه در ایران.
    2
    14
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.