دیدار الناز رکابی با وزیر ورزش بدون مانتو و روسری/ او در این دیدار کلاه به سر داشت

خبرگزاری‌های ایران با انتشار تصاویری از حضور الناز رکابی، عضو تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در وزارت ورزش و جوانان و دیدار وزیر ورزش با او خبر داده‌اند.

او در این دیدار کلاه به سر داشته و روسری و مانتو نداشته است.

خانم رکابی پس از حضور بدون پوشش سر در مسابقات آسیایی سئول، بامداد امروز به وقت محلی وارد تهران شد. پیش از رسیدن به تهران در یک استوری که در حساب اینستاگرام الناز رکابی منتشر شد، نوشته شده است که نداشتن حجاب او «سهوی و ناشی از اعلام زودهنگام نام برای حضور در پای دیواره» بوده است. در ویدیویی که از خانم رکابی در بدو ورود به ایران منتشر شده، او دوباره با اشاره به این استوری، آن اظهارات را تکرار کرد.
بسیاری از ناظران اظهارات مشابهی که در این مدت از سوی چهره‌ها از جمله مهران مدیری منتشر شده است را ناشی از فشارهای امنیتی دانسته و آن را به اعتراف‌های اجباری مشابهت داده‌اند.

در این دیدار که خانواده رکابی از جمله برادر او به عنوان مربی‌اش حضور داشتند،وزیر ورزش ایران در سخنانی الناز رکابی را در ادامه راه حرفه‌ای‌اش تشویق کرد گفت: «وزارت ورزش و جوانان متعلق به تمامی ورزشکاران است و در این راه تمامی ابزارهای قانونی در خدمت ورزشکاران بوده و خواهد بود.»
+93
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - در ماموریت، نورد

    میدونستم سال ۵۷ اعتراضات هر چهل روز یکبار برگزار می‌شود مردم چهل روز فقط فراخوان پخش می‌کردند و در این ۴۰ روز هیچ خبری نبوده؟؟؟ بعد شما دو تا فیلم کمتر بیاد بیرون زود ناامید میشین عجبا!!!!. گاهی برای انداختن یک درخت باید صد ضربه تبر زد، از این صد ضربه نود و نه ضربه اول کارش این است که شرایط رو برای ضربه صدم آماده کند، این که درخت در طول نود نه ضربه سرجایش است، ، دلیل بیهودگی آن ضربات نیست، دلیل دلسردی نیست، ضربه صدم بالاخره از راه می‌رسد و درخت را میاندازد. # مهسا امینی# مسیح ایران زمین
    0
    73
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران

    نقاب گیر و شال روی سر مساوی با همون حجاب. تف تو ..... که حاضرید خواهرتون را لخت کنید ولی بر سر قدرت باشید.
    1
    28
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    ایشان یکی از قهرمانان و محبوب دل مردم هستند ولی پست‌ترین آدم ها همین ساندیس خور ها هستند ، حالا اگر چند ماه پیش بود وزیر کشور اصلا با این تیپ با این خانم دیدار نمی کرد ولی الان برای ساکت کردن اوضاع و اینکه بگویند ما با حجاب اجباری زیاد مسئله نداریم این خانم را با این طور حجاب پذیرفته وزیر و حاضر شده عکس بگیره درصورتیکه اگر به عکس و فیلم های که این عزیز در بدر ورود به ایران را نگاه کنید در چهرش خستگی ، ترس و اضطراب را می بینید که مصاحبه ایشان در فرودگاه با زور و تحمیل بوده . لعنت بر پلیدان
    1
    37
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    بیلاخ فرمانده. خیال کردید که با آزاد کردن حجاب راه امیدی برای ادامه حکومت پیدا کردید؟
    2
    45
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    titi88 - امستردام، هلند

    مردم وجوانان میدانن چطور باید ریشه پوسیده نظام رو کند وغرب هم فهمیده تماشاچی نباشد
    1
    31
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    siavash786 - آمریکا، ایالات متحده امریکا
    آن داستان یکی یکی خوردن نخودها توسط بچه ها را بخاطر بیاورید و خام با کلاه و بی روسری نشوید. اینها روش نرم آنها است ودرسیرت کثیف آنها چیز دیگری پنهان است. در این ۴۰ سال دختر با کلاه در خیابان دیدید ؟
    1
    13
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا
    این کاملا نشون میده که مردم ایران دقیقا در مسیر درست پیروزی هستند . و تداوم این تلاش ها به پیروزی خواهد رسید . این کودن ها کاملا فهمیدن اوضاع بده . و دمه خانم رکابی گرم - اصلا مهم نیست الان چی مصاحبه میکنه و چی مجبورش میکنند که بگه چون کاملا بر همه روشن است . ایشون اون ضربه موثر و کاری را که میتونست بزنه را کاملا دقیق تو فرق این خونخوارها زده .
    2
    13
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.