واکنش پسر مهران مدیری به ویدیوی اول و دوم پدرش در مورد اعتراضات و شرایط کنونی ایران

مهران مدیری، یکی از مشهورترین بازیگران و مجریان طنز در ایران، در ویدیویی تازه که در اینستاگرام منتشر کرده تلویحا سعی کرده محتوای ویدیو قبلی‌اش را که علیه برخورد خشونت‌آمیز با معترضان بود تلطیف کند و در مورد بعضی مواردی که گفته بود توضیح دهد.

در ویدیو تازه، او ضمن توضیح در مورد مالکیت فیلم‌هایی که در تلویزیون ساخته گفت: «باید کمی مراقب فضای مجازی باشیم» چرا که «باعث می‌شود اشتباه کنیم، نسبت به خودمان، نسبت به وقایع، نسبت به آدم‌ها». او در پایان اضافه کرد: «امیدوارم به روزهای روشن».
مدیری پیشتر در ویدیویی که حالا پاک شده گفته بود «نمی‌خواهد حتی یک فریم از او از تلویزیون ایران پخش شود». او گفته بود «داغدار» عزای عمومی در مرگ مهسا امینی است و از حکومت خواست با مردمی که چهار دهه با ناملایمات ساخته‌اند، خشونت نکند. در پی انتشار ویدیو گزارش‌هایی مبنی بر «ممنوع‌الخروج» شدن او در رسانه‌های ایران منتشر شد.

فرهاد پسر مهران مدیری در استوری اینستاگرامش: صحبت‌های چند هفته پیش پدرم واکنش قلبی و اعتقادی او به جریان این روزهای ایران و حرف‌های جدیدش (که امروز منتشر شد)، طبعا بر اثر فشار حکومت و از روی اجبار بوده است؛ این سناریو در شرایط فعلی کشور برای اغلب سلبریتی‌های ایران با شدت و ضعف‌ متفاوت یکسان است، پس ابله نباشیم!
+13
رأی دهید
-92

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    اصحاب کهف - کلن، آلمان

    دیگه اونقدرم آی کیومون مرخص نیست توام پسرجان🤨
    4
    69
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دانای نادان - آمستردام، هلند

    ما وحشی گری و بی‌رحمی این بی‌شرف‌ها رو تو خیابون دیدیم. می‌تونیم درک کنیم با منتقدین به چه شکل رفتار و تهدید می‌کنن. نه فقط خودت رو بلکه خانواده و زن و بچه ت رو هم وارد تهدید‌هاشون می‌کنن. مثل اعتراف گیریهای اجباریشون در صدا و سیما.
    1
    67
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرید1614 - بروکسل، بلژیک

    این دیکه میخواد از هر دو طرف بخوره هم خر و میخواد هم خرما
    5
    29
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    ebimicro - آنتورپ ، بلژیک
    ابله جان ، ما هم حرفمون همینه دیگه ، میگیم باباجونتون با کمترین فشار وامیده، واسه همینه که باز رفت اونوری. این توضیح ابلهانه‌ی شما ابله کوچک رو هم نمیخواد، مردم بهتر از ابلهانی مثل شما به اوضاع و احوال مملکت آگاهند و می‌دونن چرا ابله بزرگ مجبور شد رنگ عوض کنه. چون می‌دونه حجم اعتراضات کم شده میگه نکنه زود رفته باشم اونور( طرف مردم). ملتفی ابله جانننننن؟؟؟
    3
    17
    ‌چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    آیا این محتوای جهت دار و توهین آمیز به معنای این است که هر کس معتقد به اعمال اعتراف اجباری از طرف رژیم است، ابله است!!؟ آیا چنین موضعگیری از طرف نگارنده این پست در ایرانیان یوکی خود در جهت منافع رژیم و ایجاد تفرقه نیست!!؟
    2
    5
    ‌پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.