کشته شدن» یک دانش‌آموز در جریان حمله ماموران به دبیرستان دخترانه اردبیل

شورای هماهنگی تشکل‌‌های صنفی فرهنگیان ایران خبر داد که در جریان حمله لباس‌ شخصی‌ها به مدرسه شاهد اردبیل در روز پنجشنبه، یک دانش‌آموز بر اثر خون‌ریزی داخلی در بیمارستان فاطمی جان باخته است.
 
شورای هماهنگی تشکل‌‌های صنفی فرهنگیان ایران از کشته شدن یک دانش‌آموز دختر در جریان حمله ماموران امنیتی به دبیرستانی در اردبیل خبر داده است.

این شورا روز جمعه ۲۲ مهرماه با انتشار پیامی تلگرامی اعلام کرد روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه، بعد از آن که تعدادی از دانش آموزان دختر در دبیرستان شاهد اردبیل دست به اعتراض زده و شعارهایی در اعتراض به وضعیت موجود سر دادند، نیروهای لباس شخصی به این مدرسه حمله کرده و بعد از ضرب و شتم دانش‌آموزان تعدادی از آنها را دستگیر کرده‌اند.

این گزارش از زخمی شدن ۱۰ دانش‌آموز خبر داده و گفته است ۷ تن از دانش‌آموزان نیز با همکاری مدیر مدرسه به نیروهای امنیتی تحویل داده شده‌اند که هیچ گونه خبری از محل نگه‌داری آنان وجود ندارد.

این گزارش از قول شاهدان عینی می‌افزاید یک دانش آموز در بیمارستان فاطمی بر اثر خونریزی داخلی جان خود را از دست داده است.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان همچنین عنوان کرده‌اند که نیروهای لباس شخصی، کادر درمان و والدین دانش آموزان را ترسانده که در صورت انتشار اخبار در رسانه‌ها، دیگر فرزندانشان را نخواهند دید.
+87
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    حالا فردا میگن خودش چون بیماری زمینه ایی داشت رفته بود بالای پشت بام مدرسه و خودش رو پرت کرد زمین. حـ... ها برا نگه داشتن این درخت پوسیده جمهوری نکبت باید از زمین و آسمان دروغ ببافند
    2
    19
    جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    سعید رحیم زاده - برلین، آلمان
    حمله به مدرسه و دانش آموز؟ جنایت محض! جنایت علیه بشریت. اسم و نشونی این افراد مادر به خطا ها رو اگر کسی بتونه پیدا کنه بزرگترین خدمت رو به ایران و بشریت کرده. امیدوارم نشونی از اینها پیدا بشه .
    2
    19
    جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
    اختشاشیدم به اسلامتان
    2
    6
    جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - در ماموریت، نورد
    تویه اشغال عوضی که منفی میدی به این دوستان بالا، اگر جرات داری، خودتو معرفی کن، تا حالت رو جا بیارن، تویه بی معرفت، تویه نامرد تویه بی شرافت، که به کشته شدن یه دختر ایرانزمین که می‌تونه خواهر یا دختر خودت باشه منفی میدی، . لعنت به این جمهوری کثیف اسلامی که آدمهایی مثل تو رو درست کرده،
    1
    12
    جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.