فال روز پنجشنبه ۱۳ اکتبر - ۲۱ مهر

فروردین
 
شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.
 
 فال حافظ
 
دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی
 
من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی 
 
تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است
 
اردیبهشت
 
شروع کردن روزتان همراه با شور و شادی واقعا لذت بخش است، اینطور نیست؟ درست است که زندگی هیچ وقت کامل و بی نقص نیست، اما با ذهن خود می توانید خوشبختی و سعادت بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. اگر از شغلتان راضی نیستید یادتان باشد که این نارضایتی می تواند مانع رسیدن به اهدافتان باشد. اگر احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید و از سرگرمی های فعلی خود خسته شده اید، اکنون بهترین زمان برای شروع یک سرگرمی جدید است. اگر احساس نیاز به یک مسافرت خوب را دارید الان زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر است. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که پیوندتان را جدی تر کنید و اگر مجرد هستید بهتر است در در محیط های مورد علاقه تان دنبال نیمه گمشده خود بگردید.
 
فال حافظ
 
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست
 
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست 
 
تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی
 
خرداد
 
شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می یابند. سعی کنید مسئولیت هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.
 
فال حافظ
 
کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی
 
بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک 
 
تعبیر:به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحظات زندگی خود را بدان
 
تیر
 
امروز احساسی عجیب و دلگیر وجود شما را در بر گرفته است. اگر فکر می کنید قرار بوده کاری را انجام دهید ولی یادتان نمی آید که چه کاری قرار بوده بکنید خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد این فقط یک توهم اذیت کننده است و چیزی را فراموش نکرده اید. کمی کج خلق هستید و از همکاران گرفته تا اعضای خانواده همه روی اعصابتان هستند و حتی انگار این کار را از روی عمد می کنند. البته که اینطور نیست و شما فقط کمی بداخلاق شده اید، پس به نفعتان است الکی خودتان را به دردسر نیندازید. از لذت های کوچک زندگی همراه با عشقتان لذت ببرید و با دسته گلی زیبا به خانه بروید و او را شاد کنید. اگر عادت دارید همه چیز را طبق روال خاصی انجام دهید بد نیست کمی تغییر در این روند تکراری ایجاد کنید و به رابطه خود تنوعی بدهید.
 
فال حافظ
 
بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی
 
یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی 
 
تعبیر:  حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.
 
مرداد
 
امروز انرژی های بسیار خوب و مثبتی دارید. از آن برای معاشرت با انسان های جدید و آشنایی با آنها استفاده کنید. به جای اینکه بعدازظهر را در خانه بمانید، بیرون و به میان جمع دوستان بروید. شما نمی دانید دنیا برایتان چه می خواهد. امروز مسایل خوشایندی برای شما به وجود خواهد آمد. مثلا ممکن است در میان خنده و شوخی های دوستانه با کسی آشنا شوید که همه آینده شما را تغییر دهد. از کنار قرارهای کاری به راحتی رد نشوید. این را بدانید فشار کار موجب از بین رفتن خلاقیت می شود.
 
فال حافظ
 
نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی
 
تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی 
 
تعبیر: حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند.
 
شهریور
 
شما می توانید هفته های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت های اجتماعی تان خود تان را از تمام این تفریح تان محروم می کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می دهید.
 
فال حافظ
 
ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی
 
بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی 
 
تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا" جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید.
 
مهر
 
شخصی که شما دنبالش می گشتید امروز می تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی ای را دریافت کرده اید که افق های فکریتان را گسترده می سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.امروز قوه ی تخیل تان خوب کار می کند. شاید نتوانید احساسات تان را از آن چه واقعیت است جدا نگه دارید و بهترین مسیر ممکن را تشخیص دهید، به همین دلیل به نظر می رسد که نسبت به حقایق انکارناپذیر بی توجه شده اید و بیشتر حواس تان به فرصت های بی شماری است که پایه و اساسی ندارند. قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید، به شما توصیه می شود که یک بار دیگر همه ی برنامه را از ابتدا بررسی کنید. یادتان باشد که قرار نیست همه ی آرزوهایی که در سر دارید به واقعیت تبدیل شوند.
 
فال حافظ
 
رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی
 
مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی 
 
تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید
 
آبان
 

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می دانستید را نقض می کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می کنید به سختی شما را درگیر می کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.
 
فال حافظ
 
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست
 
سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست 
 
تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.
 
 آذر
 
اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. وقتی شما نگاهتان را عوض کنید، خانه و اعضای خانواده خیلی هم دوست داشتنی و مهم خواهند بود. بهتر است در فرصت بیکاری به این فکر کنید دقیقا از دنیا و اطرافیان چه می خواهید و در زندگی به دنبال چه چیزهایی هستید! همین آگاهی ها شما را چند قدم جلوتر از موقعیت کنونی قرار خواهند داد.
 
فال حافظ
 
زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست
 
نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست
 
تعبیر: صلاح در این است که فعلا" به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست نده
 
دی
 
امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد. وضع مالی شما بهتر خواهد شد طوری که بدهی های گذشته خود را پاک خواهید کرد. وقت آن است با فرد مورد علاقه خود قرار ملاقاتی بگذارید و حرف هایی که مدت ها است در دل تان مانده را با او مطرح کنید.
 
فال حافظ
 
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
 
شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را
 
تعبیر: به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.
 
بهمن

 
اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.
 
فال حافظ
 
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
 
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
 
تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.
 
اسفند

 
شما در حالت عادی انسانی منطقی هستید، اما امروز نمی توانید دلیل آشوبی که در درونتان حس می کنید را بیابید. دوست دارید فکر کنید که این تنش منبعی خارجی دارد در حالی که در واقع این خود شما هستید که باعث شده اید این حالت در شما به وجود بیاید، بهترین راه حل این است که دلیل این هیجان و شور درونی را در خودتان بیابید. امروز از آن روزهایی است به همه چیز به دیده انتقاد می نگرید. با تمرکز بر روی ایرادها و خطاهای عشقتان از کاه کوه ساخته و سر مسائل خیلی بی اهمیت جنجال به راه خواهید انداخت. به جای این کار بهتر است بر روی آنچه که شما را در مرحله اول به سوی او جذب کرده است توجه کنید. اگر به نارضایتی هایتان زیاد فکر نکنید خیلی زود آنها را فراموش خواهید کرد.
 
فال حافظ
 
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت
 
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت 
 
تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش..
+9
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.