زنان چادری هم در مشهد شعار «مرگ بر دیکتاور» را روی دیوارها نوشتند


در ویدیویی که روز پنجشنبه ۱۴ مهر از ادامه اعتراضات در مشهد منتشر شده، چند «زن چادری» مشغول شعارنویسی روی دیوارند و سپس با شعار «مرگ بر دیکتاتور» از پیوستن خود به اعتراضات علیه جمهوری اسلامی و حمایت از شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌گویند.
 
+146
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    Lincoln - کورنوال، انگلستان

    از استراتژی کثیف خودشون باید استفاده کرد،از یه نفر که جاش پشت ویترین های منطقه معروف آمستردام (Red Light District) هست رسانه جمهوری اسلامی نماد آزادی زنان ساختند ،منظورم نیلوفر فولادی هست،هنوز ابتدایی ترین حقوق زن تو ایران اجرا نمیشه بعد این خانم ۲ روز پاش رسیده اروپا دم از Naturalism & Feminism میزنه،این افراد پیام منفی و معکوس به مخاطب میده،از این بعد اگر کسی خواست از این جنگولک بازی ها در بیاره باید افراد حاضر جلوش بیگرن.این کارها اینجا هم جرم حساب میشه، و برای هر کاری جای خاصی در نظر گرفته شده است.
    0
    43
    جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Buddliea - لندن، انگلستان

    آفرین متحد شوید با حجاب و بی حجاب همه انسانیم و حق انتخاب و اختیار و آزادی داریم بدور از خشم و خشونت و توهین و تحقیر دست در دست هم یکپارچه به امید یک ایران آزاد و زیبا
    1
    51
    جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    البته اگه راست بود که همون چادری اول از هر چیزی باید چادرشو برمیداشت . ولی کلا حربه خوبیه . وقتی نظام از پرستوهای لخت برای ضربه زدن استفاده میکنه . جنبش هم بهتره از چادر استفاده کنه
    12
    21
    جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    Lincoln - کورنوال، انگلستان
    بدبختی ما همین آدمها امثال این زنیکه هست که لخت شد و رو خون جوون های ایران سرسره بازی کرد. این زنک میگه این یک حرکت فمینیستی توی غرب هست؟ من نمی فهمم ما چرا همیشه باید مثل میمون یا از عربها تقلید کنیم یا از غربی‌ها. خاک تو سر این افراد که نمیفهمند هر جامعه ایی سنت ها و آداب خودش رو داره. هی هم میگه این طبیعی هست خانم جان قضای حاجت هم طبیعی هست. حالا اگر یک قبیله ای پیدا شد که مردمش جلو هم قضای حاجت می‌کنند ما هم باید تقلید کنیم؟
    1
    28
    جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ابن ملجم(ع) - مونیخ، آلمان
    من نمیدونم این بیحجاب ب حجاب چه صیغهای است مگر زمان اون خدا بیامرز چادرهی نداشتیم؟ چرا در مدرسه یا دانشگاه مشکل چادری یا بی چادر نبود؟از زمانی این گله صیغه زاده جنوب لبنانی و عراقی و افغانی با بخاطر حماقت ملت سل ۵۷ آیران را اشغال کردند صحبت چادری و بیچادره؟
    2
    14
    جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.