سروش رفیعی , حسن عباسی را با خاک یکسان کرد: به خدا اگر وجودش رو داشته باشی


سروش رفیعی , حسن عباسی را با خاک یکسان کرد: به خدا اگر وجودش رو داشته باشی بدون بادیگارد جلو ما بیایی حرف بزنی.
 
سروش رفیعی، بازیکن تیم پرسپولیس در مصاحبه مطبوعاتی پس از مسابقه با تیم تراکتورسازی، از مصاحبه با خبرنگار صداوسیما امتناع کرد و گفت: «هر کس که می‌تواند حرف‌های من را پخش کند، بماند»
 
رفیعی در ادامه با اشاره به صحبت‌های حسن عباسی، پرسید چطور است که وقتی ما از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم، ۱۰۰ بار زنگ می‌زنید و ما را احضار می‌کنید ولی «این آقا» به جایی پاسخگو نیست؟
 
حسن عباسی به تازگی به دلیل حمایت بازیکنان فوتبال از اعتراضات مردمی پس از قتل مهسا امینی، در مورد همسران فوتبالیست‌ها اظهار نظری کرد که با واکنش چندین نفر از جمله یحیی گل‌محمدی مواجه شد.
+251
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    سلامت باشی جوونمرد.
    1
    85
    ‌چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    آخه حسن رقاصی هم آدمه !؟ اینها رو اگر ده نفر به نوبت ، باهاشون دفع شهوت بکنه اونهم وحشی وار و با کتک ، اونقدر بی حیا و پُر رو هستند که خونین و مالین از جا بلند میشن و میگن دیدی چطور کتک تون زدم و آره !!؟
    1
    72
    ‌چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    100Haloo - تهران، ایران

    داداش ناراحت نباش، بموقعش، وقتی که خیالمون از واژگون کردن این حکومت پوشالی مطمعن شد، حسنک رو هم میکیمش کنار و البته با خانم و دخترش، اونوقت باید یه سری توضیحاتذ در مورد این عرعر کردنهاش بدهد، تا دیگه هیچوقت و هیچ زمانی، کسی در مورد هیچ ورزشکار و خانواده اش و یا هر قشر و گروهی اینچنین گزافه گوىی نکند. ما حساب همه اینها رو داریم، هم ثبت شده و هم هست، هیچ جای امنی را اینها برای خودشان نگذاشته اند و تا بوده و هست و توانسته اند فقط و فقط برای خودشان دشمن تراشی کرده اند.ما از رگ گردن به همه اینها نزدیکتریم. بگذار تا بگوش تک تکشان برسد، کسی که صدام حسین را لو داد، کسی بود که در همه جا و همه وقت با کلت کمری پشت سر او ایستاده بود و فقط او بود مه در هر جا حق حمل .......را داشت. ما فقط منتظر زمان و جای مناسبیم، ما حتی در نزدیکترین محلی که این ها فکرش را هم ننیکنند، سلاح داریم تا در هنگام فرارشان، هواپیمایشان را بزنیم. ما بهترین .... را برای ساقط کردن هواپیما و هلیکوپترشان داریم، از جایی که فکرش را هم نمیکنند خورده اند
    2
    67
    ‌چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.