حسین ماهینی، بازیکن سابق فوتبال، به اتهام «تشویق به اغتشاش» دستگیر شد

رسانه‌های ایران روز پنجشنبه گزارش دادند که حسین ماهینی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، به اتهام «تشویق به اغتشاش و همصدایی با دشمن» در اعتراضات اخیر بازداشت شده است.

حسین ماهینی طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی از علی کریمی و مواضع او حمایت کرده بود. او با انتشار عکس مهسا امینی در بیمارستان نوشته بود: «متنفریم ازتون، متنفر».

به گزارش خبرگزاری ایرنا، بازداشت آقای ماهینی بر اساس دستور قضایی صورت گرفته است. حسین ماهینی در روزهای گذشته با انتشار استوری‌هایی در صفحه اینستاگرام خود از اعتراض‌ها در ایران حمایت کرده بود.

رسانه‌های ایران در روزهای اخیر گزارش داده‌اند که قرار است علیه برخی سلبریتی‌ها که به ادعای آن‌ها در «تحریک» مردم به شرکت در اعتراضات نقش داشتند، اعلام جرم شود.
 
+66
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    دوشنبه - تهران ، ایران

    #اعتصاب#بازیکنان#تیم#ملی#. #همراه#مردم#میهن#
    9
    30
    ‌پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    omid haghgo - تکزاس، ایالات متحده امریکا

    در موقعیت کنونی سکوت افراد به معنای حمایت از رژیم است. اگر مردم با ادامه اعتراضات به هر نحو ممکن حتی شعار نویسی٬فریادهای مخالفت در خیابان و یا روی پشت بامها در شب و اعتصابات در دانشگاه و بازار و یا ادارات به رژیم ضربه بزنند سقوط جمهوری اسلامی نزدیک و نزدیکتر خواهد شد. ولی اگر ساکت بنشینند رژیم فرصت خواهد کرد که مخالفان را دستگیر و تجدید قوا کرده و فریادهای مردم را خفه کند و دوباره همان آش و همان کاسه خواهد بود.
    2
    32
    ‌پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.