کارلوس کی‌روش رسما جایگزین اسکوچیچ شد

 کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. سایت رویداد 24: کارلوس کی‌روش که یکی از باسابقه‌ترین مربیان روی نیمکت ایران با حضوری هشت ساله و تجربه صعود به دو جهانی محسوب می‌شود، در آستانه بازگشت دوباره به فوتبال ایران قرار دارد.

در حالی اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در اقدامی هماهنگ حاضر نشدند کوچک‌ترین اطلاعاتی درباره جزییات جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال را بدهند اما به نظر می‌رسد کار استخدام کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی برای جانشینی دراگان اسکوچیچ تمام شده باشد.

اسکوچیچ که جانشین مارک ویلموتس سرمربی ناموفق بلژیکی شده و در دوره حضورش در تیم ملی ایران روند موفقی را تا صعود به جام‌جهانی قطر طی کرده بود با وجود برنامه‌های قبلی و توافق برای حضور در جام‌جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش خواهد داد. مربی پرتغالی که مهدی تاج حضورش روی نیمکت ایران را به عنوان یکی از وعده‌های خود ذکر کرده و در روزهای گذشته با وی به توافق رسیده است.

ظاهرا در جلسه امروز هیات رییسه توافق کامل انجام شده و اختیار به تاج داده شده تا او برای مذاکره با کی‌روش کارهای نهایی را انجام بدهد و این مربی برای سومین حضور متوالی با تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی به تهران سفر کند و تیم را برای انجام دو مسابقه دوستانه برابر اروگوئه و سنگال به اتریش ببرد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران عقیده دارد تغییر دراگان اسکوچیچ و حضور کارلوس کی‌روش تصمیمی مثبت و در جهت بهبود شرایط تیم ملی به خصوص از نظر مدیریتی خواهد بود. این در حالیست که اسکوچیچ تا ظهر امروز در حال رتق و فتق امور مربوط به تیم ملی بود اما او دیگر‌ باید دفتر کار خود در PEC را ترک کرده و آن را تحویل نفر بعدی بدهد.

این خبر قطعی است و تاییدیه اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال را پای خود دارد.
+83
رأی دهید
-86

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    سعید رحیم زاده - برلین، آلمان

    خب خیلی ها خوشحال هستن از اومدن تاج و کارلوس کی‌روش. اما من به نوبه خودم میگم که کار فدراسیون درست نبود. اسکوچیچ باید با تیم ایران به جام جهانی میرفت.این سطح از مافیا بازی واقعا مسخره و حال به هم زن هست.بعدش چند تا بازیکن ..نشور میان و دخالت میکنن میگن که فلان مربی رو نمی‌خوان.چه دیوونه خونه ای هست اونجا! بهتره بگم باغ وحش. گور بابای تو تاج که اومدی برای اختلاس بیشتر و دلم برای یک مشت جوون ایرانی میسوزه که احساساتش بازیچه دست توی بی همه چیز و یک مشت بازیکن درب و داغون هست
    41
    72
    ‌سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    مهم تیم ملی یه ، گور بابای قرارداد ، وقتی برای حالا ببینیم چیکار میکنه و مجالش بدیم نیست ، کی روش قبلن امتحانش رو پس داده و بهترینه
    14
    31
    ‌چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    حق گو لندن - لندن، انگلستان

    سعید رحیم زاده - برلین، آلمان
    درست است فرمایش شما . مافیا در ایران بیدات می‌کنند اما این تصمیم سیاسی است . ایران نباید به امریکا در جام جهانی ببازد تحت هر شرایطی . کیروش دفاع اتوبوسی جلوی دروازه میگذارد و استاد این کار است . برای همین می اورندش!
    6
    34
    ‌چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    برو فکر نان باش که خربزه آب است. چرا شما ارشادی ها گیر داده به برلین؟ احمد جنی‌ از برلین. احمد کرده از برلین. همیشه یا کالیفرنیا هستید یا لندن. برلین که مثل قوم لوط می‌‌باشد .چی‌ می‌‌خواهید آنجا؟ البته شنیده ارباب‌ها شما تازگی‌ها شهر potsdam در نزدیکی برلین را کشف کرده. دیگر در کانادا ویلا نمی‌‌خرند.
    10
    6
    ‌چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد
    ۲ دوره مربی ایران بود در جام جهانی بی کیفیت ترین بازی های جام, بازیهای ایران بود . اگه سهمیه آسیا ۲ تیم یا ۳ تیم در جام جهانی باشه ایران ۲۰ سال یک بار به جام جهانی میره. این همه توهم بی انتها ...تاج با این کارش خواست فساد مالش را ماست ملی کنه و کی روش شومن برای این ملت احساسی گزینه خوبی بود. گور بابای فوتبال و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران
    21
    10
    ‌چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.