درخواست پاسخگویی وزیر راه در مورد رشوه گیری مشاورش قاسم مکارم (نوه آیت الله مکارم)

 رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی (راست) و قاسم مکارم شیرازی، مشاور اورادیو فردا: اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با انتشار رشته توئیت‌هایی خواستار پاسخ‌گویی وزیر راه و شهرسازی ایران نسبت به اتهام رشوه‌خواری مشاور بازداشت شده‌اش شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی روز شنبه با انتشار توئیتی نوشت: «رستم قاسمی از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه‌اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده است. این درست نیست. باید بلند شود و پاسخ گوی سئوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.»
آقای قاسمی هفته گذشته بنابر گزارش رسانه‌های داخلی به خاطر «عمل دیسک کمر» در بیمارستان بستری شده است.

آقای مطهری می‌گوید ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را «دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود»، دستگیر کرده‌اند.

پیشتر گزارش‌های تاییدنشده‌ای از بازداشت قاسم مکارم شیرازی، نوه ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید شیعه نزدیک به حکومت که بازرس ویژه و مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی است، منتشر شده بود.

روز ۹ شهریور محمد حسینی، معاون پارلمانی ابراهیم رئیسی بدون این که نامی از کسی ببرد بازداشت یکی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی را تایید کرد.
+80
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران
    با توجه باینکه تمام مسیولان ج.ا خلافکار و فاسد هستند !؟! من نمیفهمم که ، چرا این افشاگری های بی نتیجه میشود ؟!؟ مثلا حتما اردشیر مطهری افشا کننده این فساد خودش هم دزد و خلافکار هست ، اگر نبود که نماینده ج.ا نمیشد !؟!
    10
    28
    یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.