بازجویی «اف‌بی‌آی» از زن اوکراینی که با مدارک تقلبی وارد ویلای ترامپ شده بود

عکس زن جاسوس در کنار ترامپالعربیه: یک زن اوکراینی در ارتباط با پیامدهای اقدام «اف‌بی‌آی» در یورش امنیتی به ویلای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در فلوریدا، به‌دلیل استفاده از کارت شناسایی تقلبی برای ورود به استراحتگاه ترامپ، مورد بازجویی قرار گرفت.

روزنامه «گاردین» در گزارشی آورده است که این زن با استفاده از کارت شناسایی تقلبی برای دیدار با ترامپ و جمعی از مسئولان بلندپایه، وارد ویلای رئیس جمهوری پیشین آمریکا شده بود که بر نگرانی‌های موجود در خصوص شکاف‌های امنیتی در دوران ریاست جمهوری ترامپ و پس از آن افزوده است.

این زن در بازجویی‌ها مدعی شد که با خانواده معروف و بسیار ثروتمند «روتشیلد» نسبت خانوادگی دارد.
دیدار با ترامپ و گراهام
به نوشته «گاردین» این زن بارها در کنار ترامپ و دیگر مسئولان از جمله سناتور لیندسی گراهام ظاهر شده و هم‌اکنون نیز تحت بازجویی است.

مسئولان مالی آمریکا و کانادا نیز تحقیقات گسترده‌ای را از او در مورد تخلفات مالی آغاز کرده‌اند.

این زن که یاشیشین نام دارد، مدعی داشتن املاک و سکونت در موناکو است و از شناسنامه تقلبی خود با نام خانوادگی «روتشیلد» در تقویت روابط با ترامپ و گراهام و همچنین اریک گریتینز، فرماندار پیشین میسوری استفاده کرده است.

اقدامات این زن، 3 سال پس از اقدام شهروند چینی در تماس با مامور مخفی ویلای ترامپ صورت گرفت که بعد از عبور از پست بازرسی، مدعی شد برای حضور در مراسم برپا شده از سوی انجمن آمریکا- چین وابسته به سازمان ملل آمده است که اساسا وجود خارجی ندارد.

در مرحله بعدی روشن شد که این زن، دو گذرنامه چینی، مبلغ 8 هزار دلار نقد و 4 تلفن همراه، یک لپ‌تاپ و سی‌دی‌های حاوی بدافزارها را با خود داشته است. او مدعی بود که به دشواری به زبان انگلیسی صحبت می‌کند در حالی که روشن شد بر این زبان مسلط است.
ارزیابی خطرات
مقامات اطلاعاتی ایالات متحده با هدف ارزیابی خطرات بالقوه علیه امنیت ملی ناشی از نحوه تعامل ترامپ با اسناد طبقه‌بندی شده، پس از یورش «اف‌بی‌آی» به خانه او و بازیابی جعبه‌های حاوی پرونده‌های حساس از اقامتگاه وی، ارزیابی خود را طی نامه‌ای به اطلاع نمایندگان کنگره خواهند رساند.
+19
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    آدمها گاها احمق وخود بزرگ بین میشوند و این احمق ترامپ البته در این امور جاری از سندهای محرمانه بردن در خانهاش تا ملاقات با افرادی که هیچ مناسبتی با کار او در حال حاضر ندارند ومحافظان احمقتر از خودش این آش را برایش پخته اند و بعید نیست که توطئه ای هم در کار نباشد خلاصه اینکه سیاست پدر ومادر ندارد یعنی کاری وجدانی نیست .
    10
    5
    دوشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.