حسین دهباشی برای اوردوز خواندن مرگ احمد خمینی عذرخواهی کرد

حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.

«به نام خدا. تصحیح یک اشتباه تاریخی. چنانکه مستحضرید این‌جانب در بخشی از توییتی که پیشتر نوشته بود -بنا به استناد منابعی که مستند می‌دانست- و اکنون به ناتمام بودن آن پی برده، علت درگذشت مرحوم سیداحمد خمینی را امری دانسته بود که امروز پس از پی‌گیری مجدد و همچنین با توجه به آنکه خانواده آن مرحوم طی تماسی با واسطه به اینجانب اعلام کرده‌اند که در خصوص عامل سکته قلبی به عنوان عامل درگذشت اطمینان دارند، بدینوسیله بطلان محتوای آن توییت را اعلام می‌دارم. لذا از آنجاییکه گزاره جدید را معتبر می‌دانم -فارغ از دعوای حقوقی مطروحه و به عنوان وظیفه تاریخ‌پژوهی- ضمن پس گرفتن ادعای قبلی -بابت آزردن خاطر بستگان و دوست‌داران یادگار فقید حضرت امام عذرخواهی می‌نمایم».حسین دهباشی که سال ۱۳۹۲ با ساختن یک کلیپ تبلیغاتی برای حسن روحانی شناخته شد، در دولت روحانی برای مدتی به عضویت هیات مدیره منطقه آزاد کیش درآمد اما پس از دولت روحانی جدا شد و به یکی از منتقدان او تبدیل شد.
+4
رأی دهید
-68

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران
    احتمال اوردوز زیاد است ،من خبر موثق دارم که این اواخر خیلی زیاد تریاک میکشید ، و ضمنا کشتن او توسط سعید امامی هم مطرح است ، البته تریاک کشی و قتل توسط امامی با همدیگر منافات ندارد .
    17
    21
    یکشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    این یه سناریوی مسخره و نخ نما بود که اذهان عمومی رو منحرف کنند ، از اینکه احمد به دستور خامه عنی و کوسه و آغاتهرانی و فلاحیان و چند تا خونخوار دیگه کشته نشد ! حالا انگار برای مردم بدرک واصل شدن احمد غشو اهمیت داشته !! هر چقدر از این قوم فاسد و نانجیب و هزار فامیل کم بشن موجب خوشحالی مردم هست .
    10
    32
    یکشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    سید احمد یکمی در عیاشی ناشی بود چون تازه دستش به پول و قدرت رسیده بود واسه همین موقع عیاشی اول تریاک کشیده بعد عرق خورده یعنی کار رو برعکس انجام داده واسه همین سکته زده
    9
    21
    یکشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    به جهنم که از اعتیاد مرده، یا کشتنش یا با مرگ موش مرده… فقط و فقط مرده اش برایمان مهم بود! تموم شد رفت
    5
    18
    یکشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    زمانی که اون خیک عن رو بردن بیمارستان از اشناهای دکتر ما توی بیمارستان بود. علایم حیاتی بسیار خبر از اوردوز میداد
    4
    12
    یکشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    اور دوز یا ندوز مهم اینه اون موقع آشفته بازار شده ،این آمد همه رو کشت مخصوصا کردا که کردستان رو مسلح کرده بودن اول انقلاب.اماده تجزیه و جنگ داخلی. شاه هم مثل فرح رمانتیک شده نمی کشت ، اصلا تهران رو وا داده بوده تظاهرات میلیونی عیدفطر ۵۷ ، چه برسه کشور. هر وقت صحبت دموکراسی بشه با رماتتیک قاطی میشه یه دیکتاتور رو زمانه خودش قد علم میکنه . ناصرالدین شاه مرد دموکراسی شد کشور۴تیکه شد رضاخان رو طلبید. دوباره شاه رمانتیک شد خمینی رو طلبید
    8
    1
    یکشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.