دبیر ستاد امر‌به‌معروف: مدیران رده های میانی برای فرستادن بچه هایشان به خارج مسابقه گذاشته اند

 فرزند یکی از مقام‌های جمهوری اسلامی- رسانه‌های اجتماعی
 صدای آمریکا:دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تایید اینکه سه تا چهار هزار نفر از فرزندان مقام‌های جمهوری اسلامی مقیم خارج از کشورند می‌گوید که آنها برای فرستادن فرزندانشان به خارج رقابت می‌کنند.

محمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر، روز شنبه ۱۵ مرداد با اظهار نارضایتی از اینکه «متاسفانه قانونی در این زمینه نداریم» خواستار دخالت مجلس در این زمینه شده است.

او همچنین به رقابت میان مدیران جمهوری اسلامی برای فرستادن فرزندانشان به خارج از کشور اشاره کرد و افزود که «یک رقابتی بین مسئولان نیز وجود دارد.»

گلپایگانی با اشاره تلویحی به تناقض این رویه با شعارها گفت که «یعنی نمی‌شود افراد به دنبال تامین یورو و دلار برای فرزندانشان باشد، اما با صدای بلند استقلال کشور را اعلام کنند.»

اظهارات گلپایگانی درحالی در رسانه‌های داخل ایران منعکس می ‌شود که پیشتر در خردادماه سال جاری نیز رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران گفته بود که «چهار هزار» نفر از فرزندان مقام‌های جمهوری اسلامی در «آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند.»
+61
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان

    فرزندان مسوولان ج.ا. بدنبال آینده روشن و آزادیند که در جوامع اسلامی نه تنها کمیاب بلکه نایاب است! آنها هیچ بدیل دگری را برای زندگی در غرب نمی‌پذیرند. پدر و مادران انقلابیشان هم نمی‌توانند تصور کنند بچه‌هایشان در جهنم حکومت اسلامی پژمرده شوند! 😤
    10
    90
    یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    [::آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان::] بچه های مسئولین خیلی غلط کردند دنبال آزادی باشند و باید در همون جهنمی که پدران و مادراشون برای بقیه ملت ساختند بمونند و زندگی کنند. نمیشه پدر و مادر در ایران با حقوقهای مفت و تظاهرات رفتن و عنقلابی بازی پول دربیارن بعد بچه هاشون رو بفرستن بیرون آزاد باشند؟مدیر و مقام بودند در حکومت ولایت فقیه نیاز به مجموعه ای از پارتی بازی و روابط و تظاهرهای عنقلابی و همکاری های حراستی سپاه داره و اینطوری نیست که همینطوری مدیر و مسئول و مقام بشی در ج.ا. چرا باید بچه غلامحسین الهام (سخنگوی سپاهی احمدی نژاد)و فاطمه رجبی( نویسنده و مدیر تندرو رجا نیوز) با بورسیه بره سوئد بعد همینا که هر روز زندگی رو برای جوانها و مردم سیاه کردن حاضر باشند پول بورسیه رو از جیب ‌برگردونند ولی عاقازاده لجنشون بمونه سوئد شغل دانشگاهی بگیره و تازه مدعی بشوند که اگر برگرده استعدادش هدر میره!؟ من تعجب میکنم چطور ایرانیان سوئد و اطرافش نتونستند این لجن زاده رو شناسایی و رسوا کنند تا اخراج بشه؟.
    4
    35
    یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    خوش باور - تهران، ایران

    از فاضلاب چیزی جز فاضلاب تولید نمی شود ،همانند اینکه پسر رهخر از پدرش بهتر است، هر دو از یک فاضلاب تولید شده اند.
    4
    32
    یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    دو کلمه حرف حساب - حصار، ایران

    پس تا کی ملت ایران میخواهند متوجه بشوند کشور را دوشمنان اشغال کردند. چه انتظاری دارید؟؟؟؟
    4
    33
    یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momiji0 - توکیو، ژاپن
    این الدنگ هم اینجا توپ رو انداخت تو زمین مسئولین میانی که ذهن مردم رو از مسئولین کلیدی و رده بالا مثل شمخانی و دیگر مفسدین رژیم دور کُنه !!
    2
    14
    یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    سعید رحیم زاده - برلین، آلمان
    مردم بیخیال(((
    1
    7
    یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    البته که همه مردم به فکر آینده بچه هایشان هستند خودشان یعنی مسئولین که عمرشان را کردن ومیبینند که با حکومت آخوندی آینده فرزاندانشان که نسل جدید با افکار متفاوت با این رژیم هستند امیدی برای ادامه زندگی در ایران را ندارنددر اصل جنس تفکرشان متفاوت با جنس تفکر والدینشان است چه خود خواسته چه مجبوری برای همین پرواز را بهترین گزینه خود میدانند.
    1
    0
    دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.