فال روز یکشنبه ۳۱ جولای - ۹ مرداد

فروردین
 
یکی از اعضای خانواده و یا همسایه هایتان ممکن است مجبور شود به شهر و یا کشور دیگری مهاجرت کند. این موضوع می تواند از لحاظ احساسی برای شما ناراحت کننده باشد و نتوانید به راحتی با او خداحافظی کنید. دل کندن از آنهایی که دوستشان داریم همیشه کار دشواری است، اما این موضوع می تواند درس ارزشمندی برای شما باشد و یاد بگیرید که گاهی از عزیزترین ها هم باید جدا شد. خوشبختانه این بار این جدایی به خاطر اتفاقات خوبی است که قرار است در زندگی شخصی که برایتان عزیز است بیفتند. در محل کارتان مواظب باشید باعث ناراحتی و عصبانیت مقامات بالاتر از خود نشوید،این کار برایتان گران تمام خواهد شد.
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

اردیبهشت
 
امروز صبح یکی از همکاران تان برای شما اخبار بدی به همراه دارد. نباید احساس واقعی تان را نشان دهید وگرنه اطرافیان تان را ناراحت می کنید. از انجام تلاش های بیش از حد اجتناب کنید وگرنه به مشکلات قلبی دچار خواهید شد.
تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج
دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج
تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

خرداد
 
امروز صبح احساس خستگی دارید و بعد از یک سفر طولانی مدت ناراحت هستید. آرام باشید و از بحث و دعوا اجتناب کنید - وگرنه به دعوا تبدیل می شود. باید ملاقات با بستگان را به زمان دیگری موکول کنید اگر شریک عاطفی تان با شما موافق نیست. سعی کنید که با آرامش بخوابید.
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت
به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت
تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

تیر
 
یک جدایی موقت و دوری از شخصی که دوست دارید،باعث ناراحتی شدید شما خواهد شد و وحشتناک ترین سناریوهای ممکن به ذهنتان خواهند آمد و حتی به این فکر خواهید افتاد که شاید طرف مقابلتان شما را دیگر دوست نداشته باشد و به شخص دیگری علاقمند شده باشد. این کار را با خودتان نکنید! طرف مقابلتان نیز به احتمال زیاد دلتنگ شما است اما به دلایل حرفه ای و یا شاید هم خانوادگی، مجبور است کمی از شما دور باشد. شما برای وسایل و داشته هایتان ارزش و اهمیت زیادی قائل هستید و به راحتی از آنها دل نمی کنید، اما امروز تصمیم بگیرید هر آنچه به دردتان نمی خورد را دور بیندازید و دور و برتان را کمی خلوت کنید.
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست
تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

مرداد
 
شما همیشه اهدافی بزرک برای خودتان انتخاب می کنید و تا زمانی که به هدف هایتان نرسید هم دست از تلاش برنمی دارید. شما نسبت به دوستان خود وفادار و همیشه آماده ی کمک به آنها هستید، اما در کنار این خوبی هایی که دارید لجباز و دمدمی مزاج نیز هستید.
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

شهریور
 
امروز یکی از دوستانتان هدیه ای به شما خواهد داد که ممکن است در قالب پول، وسایلی که لازم دارید، اشیای لوکس و قیمتی و یا تنها وقت با ارزش او باشد. این هدیه هر چه که باشد باید در پذیرفتن آن به اندازه ی کافی احتیاط به خرج دهید زیرا دیر یا زود شما هم باید این کار دوستتان را جبران کرده و به او یک هدیه بدهید. اگر فکر می کنید این سخاوت دوستتان موقتی است و ممکن است بعدا از دادن این هدیه پشیمان شود و یا احساس کند مورد سوء استفاده قرار گرفته است به هیچ وجه این هدیه را نپذیرید. عشقتان امروز از بی احساسی و بی تفاوتی شما شاکی است، به هر ترتیبی که خودتان می دانید او را مورد محبت قرار داده و خوشحال کنید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

مهر
 
ممکن است پرتنش باشید زیرا که احساس خستگی می کنید. سعی کنید که بیشتر استراحت کنید. باید احتیاط کنید، زیرا که در خطر تصادفات هستید. ممکن است با یکی از بستگان سالمند دچار دعوا و بحث شوید.
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست
گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست
تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

آبان
 
امروز انگار هر چقدر بیشتر برای به دست آوردن اطلاعاتی که لازم دارید تلاش می کنید نتیجه کمتری می گیرید و این موضوع باعث سردرگمی شما شده است. آیا مشغول انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید؟ اطلاعات مورد نیازتان خیلی مبهم و دور از دسترس به نظر می رسند؟ فعلا بهتر است که روی چیز دیگری کار کنید و چند روز دیگر سراغ این پروژه بیایید؛ در غیر این صورت ممکن است اطلاعات اشتباهی به دست آورده و بر اساس آنها همه زحمات خود را به خطر بیندازید. در برخورد با عزیزانتان دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید. شاید شما از حرفی که می زنید منظوری نداشته باشید، اما آنها حتما ناراحت خواهند شد.
اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است
صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است
تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

آذر
 
ممکن است تمایل داشته باشید که عجولانه رفتار کنید و پروژه ای را بدون صبر کردن و با بی دقتی شروع می کنید. همه مشکلات را به تنهایی حل نکنید! حمایت دوستان تان را نیز قبول کنید. به توصیه یک شخص سالمند در اطراف تان گوش دهید که از ایجاد بحث و دعوایی جلوگیری می کند.
حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست
از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست
تعبیر:خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

دی
 
یکی از دوستان نزدیک ممکن است شما را به یک سفر دعوت کند، اما به نظر می رسد که به اندازه کافی پول ندارید و مود خوبی نیز ندارید. به دنبال مشکل در زندگی عاطفی تان نگردید. باید به دقت رانندگی کنید. در خطر تصادفات هستید.
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را
تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

بهمن
 
امروز یکی از دوستان نزدیکتان و یا شاید هم شخصی که دوستش دارید در شرایط روحی بدی قرار دارد. شاید بخواهید سعی کنید حال و هوای او را تغییر دهید. او را به تماشای یک فیلم کمدی، یک نمایش هنری و یا یک مهمانی دعوت کنید و اگر در ابتدا دعوتتان را رد کرد تسلیم نشوید و به انجام این کار اصرار کنید. این کار باعث خواهد شد که دوستتان از این حالت کسالت و بی حوصلگی بیرون بیاید و این موضوع علاوه بر او باعث خوشحالی خودتان هم خواهد شد. امروز کارهای زیادی در انتظارتان هستند که به نیروی بدنی فراوان نیاز دارند. مواظب باشید بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید، در غیر این صورت تا چندین روز بدن درد خواهید داشت.
دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد
صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد
تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

اسفند
 
امروز برای شما روز گیج کننده ای است. امروز صبح یکی از دوستان نزدیک سعی می کند که با شما تماس بگیرد اما احتمالا لازم باشد که از پاسخ دادن اجتناب کنید. می توانید برای سفری آماده شوید و تمایل دارید که به دنبال اشتباهات باشید. شانس با شماست اگر می خواهید تصمیمی بگیرید.
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است..
+9
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.