دکتر داروساز قلابی که قربانیانش را به سرقت طلاهای خانواده هایشان مجبور می کرد

با معرفی خودش به‌عنوان دکتر، زنان و دختران را فریب می‌داد و سرقت می‌کرد.

چرا خودت را دکتر معرفی می‌کردی؟
علاقه زیادی به پزشکی داشتم. زندان رفتن پدرم به اتهام حمل مواد مخدر و طلاق مادرم باعث شد نتوانم ادامه تحصیل دهم، اما به قدری به پزشکی علاقه‌مند بودم که مدام کتاب‌ها و مطالب پزشکی مطالعه می‌کردم. به همین دلیل اطلاعات خوبی در مورد پزشکی داشتم و خیلی جاها خودم را دکتر داروساز معرفی می‌کردم اما تحصیلاتی در این زمینه نداشتم.

با همین ترفند هم اعتماد مالباخته‌ها را جلب می‌کردی؟
من بلاگرم و دنبال کننده‌های زیادی دارم. در صفحه اینستاگرامم خودم را دکتر داروساز معرفی می‌کردم و عکس‌های زیادی هم می‌گذاشتم. دخترها هم با دیدن عکس و چند تا کلمه پزشکی باورشان می‌شد من دکتر هستم و در دامم گرفتار می‌شدند.

شگردت برای سرقت چه بود؟
ابتدا به آنها ابراز علاقه می‌کردم و بعد هم پیشنهاد ازدواج می‌دادم. بعد از اینکه کاملاً اعتماد آنها را جلب می‌کردم وارد مرحله دوم اجرای نقشه‌ام می‌شدم. من ساکن شهرستان هستم و بعد از هر دوستی و پیدا کردن سوژه راهی تهران می‌شدم و با آنها قرار می‌گذاشتم. در محل قرار با لباس‌ها و سرو وضع مرتب و شیک حاضر می‌شدم. سومین مرحله، سرقت طلاهای خانواده آنها به‌دست خودشان بود.

چطور این کار را انجام می دادی؟
به آنها می گفتم به خاطر گران شدن دارو سرمایه گذاری در این کار درآمد زیادی دارد . آنها هم باور می کردند و مشتاق می شدند تا سرمایه گذاری کنند اما چون به اندازه کافی پول نداشتند به آنها می گفتم پول اعضای خانواده‌تان را مخفیانه بردارید و بفروشید و پولش را سرمایه گذاری کنید، بعد به آنها داروهای بی هوشی می دادم تا در غذای خانواده شان بریزند و آنها را بی هوش کنند. بعد از بی هوش شدن اعضای خانواده شان، آنها پول، طلا و دلارهای داخل خانه را سرقت کرده و برای من می آوردند. قرار بر این بود که خیلی زود سود سرمایه گذاری را به آنها برگردانم تا بتوانند طلا، پول و دلار مسروقه را سرجایش بگذارند. از آنجا که  دختران فکر می کردند من قصد ازدواج با آنها را دارم قبول می کردند .
+5
رأی دهید
-6

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.