فال روز چهارشنبه ۲۷ جولای - ۵ مرداد

فروردین
 
امروز انعطاف پذیری شما به آزمایش گذاشته خواهد شد. خوشبختانه شما خواهید توانست با توانایی فوق العاده ای خودتان را با شرایط مختلف وفق داده و تغییرات لازم را به موقع در برنامه هایتان ایجاد کنید و همچون موج سواری ماهر بر موج تغییرات سوار شوید. این کار به شما کمک خواهد کرد بیشتر کارهایتان را با موفقیت به انجام برسانید. آرام و منطقی باشید و نگذارید احساسات دیگران شما را تحت تاثیر قرار دهند. ممکن است کمی تمایل به تنبلی داشته باشید. اگر دلتان می خواهد روی مبل لم بدهید و هیچ کاری نکنید، اشکالی ندارد. اما یادتان باشد که انرژی بسیار زیادی در درونتان دارید که اگر بخواهید از آن استفاده کنید برای شما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را
ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را
تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

اردیبهشت
 
امروز صبح ممکن است مجبور باشید که سفر شخصی تان را لغو کنید، زیرا که با اعضای خانواده تان بحث تان شده است. حتی اگر حق با شما باشد، بهتر خواهد بود که تنش ها را کاهش دهید وگرنه وارد بحث های شدیدی خواهید شد. امروز بعد از ظهر احساس خستگی می کنید. نباید درگیر کارهایی شوید که نیاز به تمرکز کردن دارند.
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

خرداد
 
ممکن است امروز خیلی اجتماعی نباشید و ترجیح می دهید که تنها باشید. احتمالا مجبور هستید که با مشکلاتی که اخیرا برای شما درست شده است مواجه شوید. از این شرایط نگران نباشید! همیشه راه حلی وجود دارد! مثبت فکر کنید و از دوستان تان طلب کمک کنید. امروز صبح احساس می کنید که از سمت شریک عاطفی تان نادیده گرفته شده اید و نیاز به تشویق و توصیه دارید. سعی کنید که بیشتر اجتماعی باشید، وگرنه سازش موجود در روابط تان را از دست خواهید داد.
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است
تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

تیر
 
امروز سعی کنید در هر گروه و جمعی که قرار می گیرید جزء افراد پیشرو باشید و روحی جسور داشته باشید و خودتان را برای ماجراجویی و هیجان آماده کنید. شما به طور غریزی برای چالش های تازه آماده اید و نباید این فرصت فوق العاده برای کسب تجربه های جدید را به راحتی از دست بدهید. تنها چیزی که امروز می تواند سد راهتان شود و سرعتتان را کم کند ذهن منطقی تان است. البته که داشتن عقل و منطق کاملا ضروری است، اما نباید خودتان را قربانی احتیاط غیر ضروری بکنید که سعی دارد شما را از هر هیجانی دور نگه دارد. امروز احتیاط را کنار بگذارید و خیالتان هم راحت باشد که هیچ اتفاق بدی برایتان نخواهد افتاد.
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
تعبیر:گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

مرداد
 
امروز شما توانایی خیلی بالایی در حل کردن هر گونه معمایی دارید و می توانید به خوبی دلایل اصلی مشکلات و مسائل مختلف را پیدا کرده و برای آنها راه حلی بیابید. این موضوع باعث می شود که شما در انجام پروژه مهمی که در دست اقدام دارید و همچنین انجام مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید به خوبی عمل کنید. ایده هایی که به سرتان می زنند را عملی کرده و به سادگی و با روبرو شدن با مشکلات کوچک میدان را خالی نکنید. شما گاهی احساسات خود را از دیگران مخفی می کنید و به آنها به چشم نقطه ضعف خود نگاه می کنید، اما احساساتی بودن شما در واقع یکی از ویژگی های ارزشمند شماست، از بیان احساس خود هراس نداشته باشید.
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر:مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

شهریور
 
امروز اتفاقاتی که اصلا انتظارش را ندارید برنامه هایی که برای روز خود داشته اید را به هم خواهند ریخت و این نکته مهم را به یادتان خواهند آورد که گاهی کنترل کارها از دست ما خارج است و تنها کاری که از دستمان بر می آید این است که خودمان را با جریان اتفاقات هماهنگ کنید. دوستان و اعضای خانواده از شما انتظار دارند که در فعالیت های گروهی آنها شریک شوید، اما شما وقت کافی برای این کار را ندارید. کارهای بسیاری در انتظارتان هستند که باید انجام شوند و مدام هم یک چیزی پیش می آید که مزاحمتان شود و کارهایتان را به تعویق بیندازد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و در آرامش کارها را تا جایی که از دستتان بر می آید پیش ببرید.
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

مهر
 
امروز صبح ممکن است مجبور باشید که مشکلات کاری تان را حل کنید. آرام باشید و از گرفتن تصمیمات مهم اجتناب کنید. بعد از یک روز سخت، زمان عالی را با شریک عاطفی تان امشب سپری می کنید.
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

آبان
 
فرصت خوبی دارید که مبلغ عمده ای پول کسب کنید. زمان خوبی برای سرمایه گذاری نمی باشد. زیرا که دچار شکست خواهید شد. سعی کنید که از مسافرت رفتن اجتناب کنید، اگر ممکن است. باید زمان بیشتری را در خانه و در کنار خانواده تان سپری کنید و به آن ها در انجام کارهای خانگی کمک کنید. x
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

آذر
 
امروز انرژی شما خیلی بیشتر از حالت عادی شده است و آنقدر سرحال و پرانرژی شده اید که مدت ها از آخرین باری که چنین احساسی داشته اید می گذرد. این طوری به نظر می رسد که شما دارید شروع تازه ای را تجربه می کنید و این فرصت به شما داده شده است تا با نگاهی نو به همه چیز نگاه کنید. یادتان باشد که اگر می خواهید امروز پیروز و موفق باشید باید حساسیتی بیش از همیشه داشته باشید. اگر قرار بوده است کاری را به انجام برسانید که هنوز چند روز برای تکمیل آن فرصت دارید به شما توصیه می شود که همین امروز آن را به انجام برسانید و منتظر فرا رسیدن موعد نهایی نباشید. ممکن است روزهای آینده به اندازه ی امروز خوش شانس نباشید.
ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت
تعبیر:

دی
 
امروز ممکن است به صورتی کاملا ناگهانی و غیرمنتظره کارها و مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته شوند. شما بدون شک در انجام این کارها موفق خواهید بود، زیرا در انجام همزمان چند کار مختلف توانایی زیادی دارید و خودتان هم بعد از چند روز تعطیلی سرحال و پرانرژی هستید و دوست دارید حسابی کار کنید. اما ممکن است همزمان صدایی از درونتان شما را به سکون و آرامش دعوت کند. شاید چنین حس دوگانه ای برایتان عجیب باشد، اما ایجاد تعادل بین این دوحالت به هیچ وجه غیرممکن نخواهد بود. سعی کنید ساعات پایانی روز را به استراحت اختصاص دهید و به کارهایی که در طول روز انجام داده اید فکر کنید.
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

بهمن
 
امروز صبح کمی خسته هستید و روی مود صحبت کردن نیز نیستید. باید از انجام کارهای چالش برانگیز اجتناب کنید. کارهای روزانه خود را انجام دهید و گرفتن تصمیمات مهم را به زمان دیگری موکول کنید، مخصوصا کارهایی که مربوط به تجارت می شود. یکی از دوستان نزدیک را امروز بعد از ظهر ملاقات می کنید که روحیه تان را تغییر می دهد.
روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد
کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد
تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

اسفند
 
امروز ذهن و احساس شما در دو طرف یک حصار قرار گرفته اند و تعادل برقرار کردن بین آنها کاری دشوار به نظر می رسد. ذهن شما در حال حاضر در جهت ثبات و آرامش حرکت می کند اما قلبتان به دنبال جنب و جوش و حرکت است. متأسفانه چنین حالتی نتایج مثبتی را برای شما به همراه نخواهد داشت و مانع داشتن عملکردی مناسب خواهد بود. در اولین گام باید سعی داشته باشید که بین این دو تعادل ایجاد کنید. مسئولیتی به عهده ی شما گذاشته شده است که هر چه بیشتر برای انجام آن تلاش می کنید کمتر موفق می شوید. چرا برای انجام این کار از شخصی که در این زمینه توانایی لازم را دارد کمک نمی گیرید؟
تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج
دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج
تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش..
+13
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.