دلیل انتقادات تند علی جوانمردی از رضا پهلوی چیست؟

علی جوانمردی پس از انتقادات تند از شاهزاده رضا پهلوی در یک کلیپ، در برنامه چشم انداز شبکه ایران اینترنشنال هم مطالب خود را تکرار کرد. دلیل این انتقادات چیست؟
 
علی جوانمردی (زاده ۲۰ آبان ۱۳۵۴، در مهاباد) مجری و خبرنگار ارشد بخش فارسی صدای آمریکا و کنشگر سیاسی است. وی بیشترین فعالیت خبرنگاری خود را در اربیل عراق می‌گذراند و با شخصیت‌هایی همچون مسعود بارزانی، فؤاد معصوم، رئیس‌جمهور عراق و عبدالباسط الصیدا، رئیس شورای ملی سوریه مصاحبه داشته‌است. علی جوانمردی، برنامه‌هایی را در طول هفته در اینستاگرام و فیس‌بوک و یوتیوب به صورت زنده پخش می‌کند.
 
او جزو مخالفان حکومت جمهوری اسلامی ایران و در حال مبارزه با آن است که با مقامات بلندپایه کشور آمریکا نیز دیدار و گفتگو کرده‌است. علی جوانمردی گزارشگر خاورمیانه تلویزیون صدای آمریکا، گزارش‌هایی را از سوریه، ترکیه، عراق و نیز از خط مقدم نبرد علیه داعش تهیه کرده‌است.
وی در گذشته، عضو حزب دموکرات کردستان ایران بود. او برای نخستین بار با نادیا مراد برنده جایزه صلح نوبل و گروهی دیگر از دختران کرد ایزدی که قربانی تجاوز داعش بودند مصاحبه کرد.
 
جوانمردی، مسلط به زبان‌های: فارسی، کردی، ترکی، عربی و انگلیسی است. علی جوانمردی بنیان‌گذار رسانه «آواتودِی»، وبگاه فعال سیاسی مخالف حکومت فعلی در ایران است. و در راستای براندازی فعالیت می‌کند.
 
جوانمردی در نشست دموکراسی‌خواهان در استکهلم، مثل گذشته، بر براندازی رژیم جمهوری اسلامی، تأکید کرد.برخی از خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی از جمله خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران او را متهم به تجزیه طلبی کرده‌اند.
+72
رأی دهید
-180

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    اپوزیسیون خارج از کشور احزاب یک تا حداکثر 10 نفره و هیچکاره هستند که همگی هم بدون دلار تکان نمی خورند. از این ها جز حرف زدن کاری بر نمی اید. بهتر است تمام توجه به داخل کشور معطوف شود
    28
    111
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

    اولاً مسئله رهبری به این سادگی ها که آقای جوانمردی فکر میکنه نیست زمان انقلاب همه گروه ها حتی کمونیست ها رهبری خمینی رو قبول کرده بودند و صد در صد مخالفین با هم متحد بودند ولی در حال حاضر شاید هفتاد درصد مخالفین با رهبری شاهزاده موافق باشند و همان سی درصد مخالف، مثل سوراخ داخل تشت همه چیز رو به هدر خواهند داد پس منطقی است که ایشان خودش رو رهبر نداند دوماً ایشان هیچ وقت با رهبری کسی دیگر مخالفت نکردند و مانع نشدند سوماً آقای جوانمردی گفته بود که محبوبیت مسئولیت میآورد!! اصلاً این حرف غیرمنطقی است مسئولیت رو زمانی کسی به عهده میگیرد که شرایط و ضوابط مورد تصویب همگان قرار بگیرد همینجوری الکی که کسی مسئول نمیشود چهارم صدای فاشیسم اگر هم بیاید از جانب عقده ای هایی است که کینه نسبت به خاندان وطنپرست پهلوی دارند و کارشان سیاه نمایی آن دوران است و نادیده گرفتن کارهای تروریستی و خرابکارانه خودشان علیه ایران و مردمش
    46
    155
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    kakoch - کاکوچ ، ایران

    تو این مورد کاملا باهاش موافقم. مردمی که آگاهی نداره و داره تو فلاکت زندگی میکنه تو اعتراضات بین بد و بدتر معلومه از بد یاد میکنه چاره ای براش نمونده. اینم نشسته مردم از روی شرایط سخت زندگی بریزن تو خیابان سریع بیاد جلو دوربین! مثل علی گدا اینم مینویسن میدن دستش بخونه وای که چقدر ما خوابیم بیدارم نمیشیم ی مشت بی سواد و افراد مسن از این بابا کورکورانه حمایت میکنن البته تعدادشون کمه. جامعه ایران نه شاه دیگه جا توش داره نه آخوند! آمریکا و انگلیس باید بشینن و ی فکر ی و شکل دیگه ای از حکومت تو ایران راه اندازی کنن که ی 40 تا 50 سالی همچنان شیره این ملت رو بکشن. از ما گفتن بود از طرفداران روکش پوسیده این شاهزاده هم تقاضا دارم همچنان بیایید و منفی بزنید دلتون خوش بشه. خخخخخ
    140
    66
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    مخالفت و انتقاد علی جوانمردی از حالا بر ضد شاه زاده رضا پهلوی بدبختی هست که بر علیه کردها انجام داده . امید هست جوانمردی دست از انتقادت از شاه زاده بردارد چون این انتقادت زهریست که در خوراک کردها می ریزد . علی جوانمردی خود با حزبی بوده که از هر دولت و حزبی دیگر فاشیست تر هست , علی جوانمردی از یاد برده است که حزبش نمی توانست سازمانهای مثل کومله و پیکار و چریکهای فدای را در کردستان مثل گروهای سیاسی قبول داشته باشد و با خیلی از گروهای که در کردستان فعالیت سیاسی میکردن درگیر میشدن و باعث کلی کشت و کشتار در کردستان شده اند علی جوانمردی اول برود از حزبش و از تاریخ فعالیتهای حزبش که در طول این 44 سال در کردستان ایران داشتن انتقاد کند. همین علی جوانمردیها هسنتد اجازه نمی دهند از راه مذاکره و صلح اقوامیکه در ایران هستند به حقوقهای پایه ای خود برسند و باعث اختلاف و چند دستگی در بین مردمان ایران می شوند . باید از حالا جلوی علی جوانمردیها را گرفت تا ایرانی ازاد و اباد در اینده نزدیک داشته باشیم !
    57
    127
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    جواد تو کی‌ هستی‌ که بخوای نظر بدی تو با شاهزاده تومنی هفت سنار فرق میکنی‌ تو یک وطن فروش جدایی طلبی شاهزاده یک وطن پرست
    72
    136
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    ناجوانمرد بودن عده ای که سنگ جلوی اتحاد ملت پرت میکنند دلیلی ندارد مگر وابسته بودنشانبه دشمنان کشور. خوشبختانه جوان ایرانی امروز آگاه تر از آنست که دشمن گمان میکند. دلیل صحت عرایضم، “ رضا شاه روحت شاد” فریاد زدن جمعیتی هست که با پای خود به ورزشگاه رفتند، نه با اتوبوس های حکومت.
    43
    127
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    هانسن - سیدنی، استرالیا

    علی جوانمردی یک آزادیخواه و دلسوز برای ایران و تمام مردم است ای کاش ده نفر دلسوز همچون آقای جوانمردی در اپوزیسیون وجود داشت که این همه پراکندگی راهپیمایی ها هدایت می کردند،
    131
    71
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    مناظره آقای علیرضا نوری زاده با آقای جوانمردی را در انترنشنال نگاه میکردم. که جوانمردی گفت: بوی فاشیسم می آید چون طرفداران آقای رضا پهلوی به همه فحاشی میکنند. نوری زاده گفت: بنده برای اولین بار در سال ۸۴ وقتیکه آقای پهلوی را دیدم. پرسیدم: اینهایی که صبح تا شب شاه الهی اند، شما با اینها چکار دارید؟ گفت اینها مگسان دور شیرینی اند.که من سرمقاله نوشتم توی پست ایران: مگسان دور شیرینی.
    136
    86
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    Lincoln - کورنوال، انگلستان

    یه مرد تو جمعیت به اصطلاح اپوزیسیون خارج از کشور باشه که منطقی و رو حساب صحبت کنه همین علی جوانمردی هست، بقیه یه سری خاله زنک بادنجان دور قاب چین که دکان راه انداختند و هدفشان در اصل حفظ جمهوری اسلامی و دیکتاتوری به طریقی دیگریه که کورکورانه از شخصی دفاع می کنند.حتی میشه به این نتیجه رسید رضا پهلوی یکی از مهمترین عوامل خنثی شدن گروهای سیاسی و دگرگونی این رژیم بوده که بعد از این همه سال هنوز در حال درجا زدنند.نمیشه هم بود هم نبود و هر از گاهی از سر دل بیاد یه بیانیه صادر کنه،آقای محترم برو پی زنگیت، شما برا این کار ساخته نشدید.صحبت کردن تا عمل زمین تا آسمان توفیر داره ولی متاسفانه سیاست چیز کثیفیه ،کشورهای قدرتمند ۴۳ سال دیگر ایران از طریق آخوندها غارت کردند و شما تو آب نمک خوابوندند.
    95
    59
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    اقای شاکی - برمن، آلمان

    چه طرفدار رضا پهلوی باشی یا نباشی، صحبت های او را جعل کردن برای ادم زیرکی مثل جوانمردی کاملا مشکوک است
    34
    78
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    kevinpalang - مالمو، سوئد

    جوانمردی به احتمال زیاد مامور وزارت اطلاعات رژیم برای خنثی کردن خطر شخصیت هایی مثل شاهزاده هست که پتانسیل بالایی دارند. همچنین همیشه با ترویج نظریه تجزیه آینده تاریکی را برای قسمت عمده مردم ترسیم میکند، مردمی که عمده اونها وطن پرست و مخالف تجزیه کشور هستند و به کمک این تبلیغات رژیم اشغالگر ایران میخواهد به معترضین بگوید اگر ما برویم کشور تجزیه میشود که دروغی بیش نیست.
    56
    101
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    سرزمین اریا - کویت ، کویت

    کفتارها و لاشخورها به جون هم افتادن .وای به روزی که مملکت دست اینها بیفته
    128
    37
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - مازندران، ایران

    [::سرزمین اریا - کویت ، کویت::]. منظورت کدوم مملکته؟از این کشور که خامنه ای و سپاه جز یه لاشه درمانده اثری از یک فرمانده واپسمانده باقی نمانده!. یه نگاه به همین تیم ملی فوتبال ایران بنداز.هیچ کشوری نمیخاد باهاش بازی کنه!حالا همین الجزایر عرب هم بدون نفرات اصلی.تازه این ک ورزشه.ببین قاسم کتلت و دوستانت چ بر سر گذرنامه با پر ستیژ دوران پهلوی اوردن
    13
    65
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Kalam - لوند، سوئد

    [::سرزمین اریا - کویت ، کویت::] . زنده باد شاهزاده رضا پهلوی و اتحاد برای نابودی رژیم کثیف آخوندی و ننگ و‌مرگ بر هر کسی که بخواد جلوی اتحاد ایرانیان برای گذر از جمهوری اسلامی بگیره. شماها که میگید شاهزاده رهبر اپوزیسیون خارج از ایران نباشه یه نفر دیگرو نشون بدید که بتونه جای ایشون از نظر محبوبیت و جایگاه اجتماعی بگیره. نیست که نیست اگه بود تاحالا هزار بار کوبونده بودید تو سرمون
    26
    58
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    همانطور که بسیاری انسانهای میهن پرست گفتند همین یک هفته پیش آقای واحدی هم گفت و حتی خود آقای پهلوی هم بارها گفته شاه اللهی ها سه دسته اند. مگسان دور شیرینی، دوستات خاله خرسه و مزدوران سازمان اطلاعات. البته اینجا به جوانمردی حق نمی‌دهم. انتقادش از آقای پهلوی بودار است. من نظر خوبی نسبت به او ندارم. برگردیم به شاه اللهی ها. بنظرم zardust و گارد جاویدان و ahurdaf toyota حتما مزدوران وزارت اطلاعات هستند.اینها قصدشان فقط ایجاد محیط فحاشی و توهین و تمسخر است و هر کس خانواده داشته باشد می‌داند که این طرز جذب نیست.ایتها که عددی نیستند ولی از زمان احمدی نژاد اطلاعاتی ها با نام‌های زرتشتی و ایران باستان در فضای مجازی صدها هزار فالور گرفتند ولی در مباحث مشخص است از چه خانواده هایی هستند. سبکبال و یکی دوتا دیگر اینها مگسانند دور شیرینی و چند نفر دیگر هم دوستی شان مصداق خاله خرسه است. البته میهن پرست هم زیاد هستند که طرفدار آقای پهلوی هستندو با احترام و با خانواده و با شخصیت از رهبرشان تقدیر می‌کنند. گفتم که کافی است آدم ها مقایسه کند. مثلا شاه اللهی ها سایت را با حزب اللهی های مداح 😄😄😄
    39
    27
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان

    خود رژیم هم فهمیده که در حال فروپاشی است و نیروهای سپاهی و اطلااتی دارند این پسر شاه را علم می کنند برای دو هدف: حفظ قدرت خود در حکومت بعدی و با آوردن و منت گذاشتن سر این مرد بتوانند دوباره مافیای قدرت و اقتصاد را در دست بگیرند . این مرد هم می خواهد شاه شود فرقی نمی کند با چه شرایطی و با کی. این مرد خیلی ضعیف است و سواد ندارد و همیشه از روی متن می خواند و نه تجربه اجرایی دارد و با پول زد و این هم آن چیزی است که سپاه می خواهد. دومین هدف ترس از فروپاشی و تجریه ایران بعد ار ملاها که باعث می شود تا دیر نشده یک جایگزین پیدا کنند و روی آن مانور کنند اما سیستم شاهی مخالفان زیادی در ایران دارد و هیچ ملتی غیر فارس دنبال این مرد نیست و تا حالا این مرد همه آنها را انکار کرده و هیچ غیر فارسی هم طرفدار این خاندان کودتایی نیست . اما باید در نظر گرفت آمدن این مرد کشور را در داخل یک ضعف و جنگ داخلی فرو می برد که دوباره باز هم تجریه و فروپاشی . اگر واقعا دنبال حفظ ایران هستید باید با تقسیم عادلانه ثروت و بودجه در ایران به سوی یک نظام فدرالیسم بروید که هر منطقه برای خودش مجلس و ازاد به تدریس به زبان خود
    70
    24
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    1: ایشون هم مثل بقیه حق انتقاد دارند.ولی به جا شعار کاش منطقی جواب می داد.رضا پهلوی در ۹ نقطه افکار و راه حل خود را پیشنهاد داد. ایشون فقط شعار شعار شعار و دروغ که کروبی و موسوی حامی رضا پهلوی هستند. نه من هستم ،نه ایشون نه مخالفین در خارج کشور که فریاد می زنند.رضا شاه روحت شاد . این ملت ایران است. مشگل اپزیسیون ما این است.که مدعی دمکرات هستند ولی تا زمانی که ملت فریاد نزند. رضا شاه روحت شاد. در این موقع یک دفعه استالین هستند. آلمانی می گوید Farbe bekennen "دیگر زمان آن رسیده که رنگ را انتخاب کرد. فریاد رضا شاه روحت شاد سرعت این پدیده را زیادتر کرده. ایشون هم به جا لفافه باید مستقیم نظر خود را بگوید. چه می خواهد.آیا مثل حزب دمکرات کردستان خود مختاری در میان ایران یا مثل کومله خواهان جداهی کردستان از ایران است؟ این تنها مشگل ایشون نیست. این فریاد رضا شاه روحت شاد آغاز یک ایران ملی و رهاهی از دست حکومت آخوندی است. و به مذاق خیلی‌ها نمی خورد، بی‌دلیل نیست که‌ام نه تنها در اینجا بلکه در سایت‌ها دیگر اتحاد در میان کسانی می بینم که زندگی دشمن خونی هم دیگر هستند.
    20
    29
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    2: ولی در یک نقطه مشترک هستند.ضدیت با سیستم پهلوی. در سایت ها همدیگر مانند خروس جنگی به هم می پرند.در سایت‌ها که عقیدتی نیستند.مثل اینجا .کلمه رضا شاه روحت شاد مانند ویگرا است. می پرند در بغل همدیگر سکس کوتاه و با سرعت از هم طلاق می گیرند. وگرنه بر چه کسی پوشیده نیست. همین آقا اگر به قدرت رسد. پوست سر پان ترکیست‌ها ها خواهد کند. آیا تا کنون دیده یک پان ترک با یک پان کرد در صلح زندگی کند؟ بار‌ها گفتم در همین سایت. این سایت مثل یک مقیاس کوچک از ایران می باشد. هر کسی یک چیز دیگر می خواهد .بستگی به آن که شیوه فکری چگونه است. از پان ترکیست گرفته تا پان کرد. مصدقی . فرخی. مریم چی. و پیر زن چی سوسیالسیت. و مریدان ریش .تا اسم رضا شاه آید سکس گروهی.تمام که شد. سه طلاقه.ایشون هم طرفداران خود را دارد. محترم می باشد ولی باید درک کند . رضا پهلوی تنها آلترناتیو است. تصمیم را نه من می گیرم نه ایشون و نه شرط شروط پیرزن. جوان ایرانی. به عقیده من جوان‌ها ایران تصمیم خود را گرفته و این کک به تنبان خیلی‌ها انداخته.
    19
    24
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    3. دست اخر هم زیاد نباید به‌ها و آای توجه کرد. ما یک اپزیسیون اقلیت داریم. که‌های و هوی زیاد می کند. نمونه مجاهدین. 2۰۰۰ هزار در یک پادگان. .برا خریدن پوشک بهداشتی باید پلیس آلبانی جلو در پادگان یک کاغذ امضا کند. تا پادگان را ترک کنند. ۴۳ سال پیش بمب جلو دفتر پان امریکن می گذاشتند.نشان امپریالیست. امروز بلیط درجه یک پان امریکن می خرند . تا آمریکا میدوند. با امپریالیست عکس یادگاری بگیرند.از پیرزن سوسیالسیت که دیگر چه بگویم. برا رضا پهلوی شرط و شروط می گذارد.اینها فقط صدا بلند دارند.که تصور بر این است.ما با لشگری عظیم سر و کار داریم.
    16
    24
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Ashkan60 - لندن، انگلستان
    رضا شاه روحت شا‌د ، درود بر یاد و نام و یادگار دو خدمتگذار کبیر وطن و شاهزاده رضا پهلوی
    26
    45
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    [::سرزمین اریا - کویت ، کویت::]. منظورت از کفتارها و لاشخورها اصلاح طلب ها و اصولگراهاست؟
    10
    37
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    4:از شعار‌ها تو خالی‌ آبکی‌ اساسی بدون منطق و بیضه حضرت عباسی همین چیزها که سال ۵۷ هم می‌‌گفتند. بوی فاشیست می‌‌یاد. چون ملت فریاد رضا شاه روحت شاد می‌‌گویند. می‌‌خواهند بگویند رضا شاه فاشیست بود. و یک عده هم مثل بزمجه تکرار می‌‌کنند. اصل می‌‌دانید فاشیست چیست ؟ فاشیست یک ایده است . سوسیال ناسیونال یک سیستم حکومتی بر مبنا فاشیست. رضا شاه کجا سوسیال ناسیونالیست با ایده فاشیست بود؟ جنایت فاشیست. نابودی و کشتار کشور‌ها مخالف از لهستان تا روسیه. غارت منابع کشور‌ها اشغال شده. با پارتیزان‌ها قتل دست جمعی مردم عادی. در همین کشور ارباب پوتین ضد امپریالیست ۲۰ میلیون نفر. با کمک اس اس تعقیب اقلیت‌ها مذهبی سینتی. روما. یهودی‌ها و با گاز سیانیت کشتن. تیر باران دست جمعی افراد مشکوک بدون ثابت کردن مجرم بودن خیر. حرکت آخر که در ادبیات معروف است.به جنایات مرحله آخر.بیش از ۵۰ هزار سرباز آلمانی را اعدام کرد.چون دیگر حاضر نبودند به خاطر عقیده فاشیستی بجنگند.
    15
    20
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    5. بیش از ۳۵ ارودگاه مرگ .که در آن ۸ میلیون به سبک فجیع شکنجه با گاز انبر دندان طلا بیرون می‌‌کشند. موی زنان می‌‌بریدند. و به اتاق گاز می‌‌فرستادند. رضا شاه کجا این کار‌ها کرد ؟ گاله را باز می‌‌کند فاشیست فاشیست فاشیست. گوزو بی‌ سواد انقلابی شعار دهنده مغز فندقی.منظور ولی این آقا نیست.ویروس‌ها این سایت است.کارنوال فاشیست رضا شاه هر روز در اینجا تکرار.تا کسی‌ درک نکند. این کارنوال هر روز در میان خودشان وجود دارد.
    15
    25
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    [::راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش::]. این چیز‌ها را رهیس جمهور اتریش یادت داد؟ برا ازدواج غیر اسلامی که به او نامه نوشتی‌ و اعتراض کردی.نمی‌ دانم شاید شما را به کاخ دعوت کرد و یک مقدار درس سیاسی`داد. یا شما به او ؟
    13
    17
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    [::sahandogli - لندن، انگلستان::]. دلیل و مدرک هم دارید یا فقط لاب لاب لاب ؟ چه کسی‌ به شما گفت؟ جاسوس‌ها شما در دولت؟ نظرتان راجع به این آقا چیست ؟ ایشون معتقد هستند. که نیمی از ازرباهیجان منطقه کرد است. باید همه آن پس داده شود
    17
    18
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::] پنج تا کامنت می‌گذاری. اصلا نمی‌شود فهمید چی منظورت است. فقط میبینم که ادب داره ازت میریزه و فحش و واژه‌هایی که مردم عادی در محیط خانواده بکار نمی‌برند ازت سرازیر است. هر چند بار هم می‌گویی رضا شاه روحت شاد . بقیه اش هم بده ترجمه کنند. چون کسی نمیفهمد😂😂😂.تو داری میسوزی. داری آتیش میگیری. فکر کردی همه را آچمز کردی 😂😂داری از چپ و راست توپوزی میخوری. فارسی هم درست بلد نیستی 🤣🤣🤣🤣فقط پرت و پلا پرتاب میکنی😂😂رئیس جمهور اتریش🤣🤣🤣قاط زدی😂😂😂
    14
    16
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ۱- وای چه فلاکتی برجان این شاه الهی های افراطی افتاده است.دریدگی و لاتی از آنها میبارد. وقتیکه با سلطنت طلب های محترم سخن میگویی، شخصیت سخنوری و سواد در آنها دیده میشود. ولی مثلاً طرز نوشتن و ادب این پررو و خودخواه فرانکفورتی که سردسته خشک مغزان است، حال آدم را به هم میزند.
    46
    20
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ادامه - جالب است اگر کسی یک ز را ظ بنویسد، فوراً پاچه بگیران شاهی حمله میکنند که چرا اینطوری نوشتی؟ مگر دبستان نرفتی؟ ولی رییس آنها زبان فارسی را شخم میزند. یک انتقادی هم بهش نمیکنند که چرا آبروی نداشته ما را بردی. چرا داستان بی سروته مینویسی؟ به شما توصیه میکنم تعصب و افراطی گری و فحاشی و برچسب زنی را کنار بگذارید. ظرفیت داشته باشید.از نظر رضا پهلوی تندروها مگس دور شیرینی هستند، و هیچ ربطی به او ندارند. پس لطفاً مگس نباشید!
    44
    18
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Ahoora Mazda - اکلند، نیوزلند
    [::kakoch - کاکوچ ، ایران::]. این اکانت فیک سایبری چند رور عمر داره؟ برا چی درست شده؟ برای دروغ فرافکنی وطن فروشی برای ساندیس. اکثریت مردم ایران تو خیابون‌ها شعار میدن رضا شاه روحت شاد بعد تو و یکی دوتا سایبری سانویسی با دهها اکانت فیک سفسطه میبافید؟ معیار خواست عموم مردم هست نه چندتا مزدور وطن فروش ساندیسی سایبری
    15
    20
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Dermis - لندن، انگلستان
    تا صحبت خانواده شاهنشاه ایران زمین پهلوی میشه، سر و‌کله سایبریها و همینطور تفاله های پسمونده مجاهدین و بعضی ضدایرانیهای جدایی طلب پیدا میشه و شروع به قلم فرسایی میکنند! مشخصه که ترس و نگرانی شدیدی دارند. بهترین سیستم برای ایران پادشاهی است.
    10
    23
    جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش::]. اگر شما مشکل درک کامنت های جناب زرتشت را داری ایراد از شماست، من و سایر کاربران مشکلی نداریم. در ضمن اگر نمیفهمید که چه مینویسد اینهمه عکس العمل چیست؟! خودتی.
    10
    23
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. هانی گرامی، با اسم کاربری سابق بی آبرو شدید که اسم جدید انتخاب کردید که حالا مثلاً تحت لوای دفاع از حیثیت بانوان به پهلوی بتازید؟ در تعجبم شما که پول داشتید منزل دوم در بالکان بخرید چرا یک جفت کفش به دوستمان جناب بلوچ هدیه نکردید که ایشان پابرهنه نمانند!
    9
    29
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::sahandogli - لندن، انگلستان::]. عزیز جان. ممکن است بعضی از حرف هایت درست باشند اما ما ملت فارس نداریم. فارس ها قبیله ی کوچکی در اطراف شیراز و هیچکاره هستند. اگر مقصودت این است که هرکس فارسی حرف زد فارس است لاجرم خودت فارس تر از همه هستی
    14
    11
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. اگر به اسم هانی خودت را مطرح کنی سنگین تر هستی چون شناسه ی جدیدت را خودت لو دادی و دیگر کتمان بی فایده است.
    11
    30
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش::] 1- محترم: اگر دقت بفرمایید می بینیم با یک مشت انسانهای لاابالی و لاتِ ساواک مغز، روبرو هستیم. کل سواد و فهم آنها به پاچه بگیری، عربده کشی و فالانژ بازی و اتیکت زنی خلاصه میشود.آیا شما تحلیل و سخنی درست از این قشر یا از همین سبکحال بقول شما مگس دور شیرینی پیدا کردید که حاوی عقل باشد؟
    74
    16
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ۲- تنها شغل سبکحال تملق و چاپلوسی و بله قربان از نارسیسم فرانکفورتی است. خجالت نمی کشد با کلی سن پادویی میکند. شما برای بیسواد فرانکفورتی کامنت نوشته اید، این پخمه پادویی میکند و جواب میدهد! تا دیروز بنده عجوزه بودم. یک روز خلقی و چپی .یک روز شخص دیگر. امروز هم یک نفر دیگر. کارشان فقط اتیکت زنی و کمپانی بی ادبی و فحاشی و برچسب است .
    62
    13
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ۳- ٭٭اگر این اوباشان طرفداران رضا پهلوی هستند، قطعاٌ پهلوی احتیاج به دشمن ندارد٭٭ . این سبکحال چندین ماه است به بنده فحش میدهد، ولی یکبار به اندازه پشیزی تحویلش نگرفتم. این افراطیون شاه الهی اینقدر به بنده حرفهای رکیک زدند ، ولی دیدند برای بیلانس کارشان خجالت آور است تا حدودی کوتاه آمدند. ضرب المثلی هست میگویند: اگر حیوان درازگوش یونجه تر و تازه بخورد سر درد میگیرد.بنا براین عقلانیت و فهم درست را نباید از بی شعورها در دنیا جستجو کرد.
    61
    13
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] 1- گرامی: چرا حالا این همه پرخاشگری میکنید؟ بنده نوشتم شما انگاری معتاد به ایسم ها چون لختیسم و چپولیسم هستید. شما مدعی بودید که نگفته اید خانم زهرا میرابراهیمی فاحشه است و پورن بازی کرده است. بنده گفتم مدارکش موجود است که رو کردم. 
    66
    11
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ادامه- شما خردمندانه از خانم میرابراهیمی پوزش خواستید که فاحشه نیست. پورن هم بازی نکرده است. نوشتید کسی دیگر شما را گول زده است. حالا هم به بنده فحاشی و توهین میکنید. اگر دوست دارید بنده میتوانم به شما یاد بدهم تا در ظرف پنج دقیقه با اسم کاربر مورد علاقه، تمام آرشیو را نگاه بکنید. ازشما بعید است.چون شما انسانی والا و با شخصیت هستید. لطفاً فحاشی نکنید. با احترام
    67
    12
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نیایش - تهران، ایران
    مردم ایران نمیخوان دوباره به دیکتاتوری برسند شاهزاده رضا هرچقدر هم خوب باشه معلوم نیست که نسل بعدیش خوب باشه این رو تاریخ نشان داده نگاه کنید به تاریخ هخامنشیان و . پس بهترین گزینه جمهوری هست و البته بهترین این حزب السلطنتی ها هم دیگه خودشون جمع کنند بت پرستی و بت سازی بسه دیگه وقتی برید میان مردم اینها رو میشنوید . خیلی از حرفهای جوانمردی درست بود
    19
    12
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
    [::نیایش - تهران، ایران::]. ببین عزیز جان دیکتاتوری در جامعه ای بوجود میآد که مردمش روحیه دموکراتیک نداشته باشند واسه همین برای فرار از دیکتاتوری باید هر کسی تمرین دموکراسی بکنه! حالا چه جوری؟ به خانواده ات در وحله اول به دوستانت در وحله دوم به مردم شهرت در وحله سوم احترام بگذار یعنی به زور حرف خودت رو به کسی تحمیل نکن و خودخواه نباش و روحیه از خودگذشتگی رو در خودت تقویت کن اگر مردم جامعه اینگونه باشند هیچ کس بر اونها نمیتونه سلطه پیدا کنه
    9
    7
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. شما که این و آن را به پاچه خواری متهم می‌‌کنید.پس چرا دم و دم دست به دامان با این راسو راستگو می‌‌شوید؟ خوب از خودت بنویس. گند زدی هانی .برو اسم عوض کن و بر گرد. اخر نادان از خودت پرسش نمی‌‌کنی‌ .وقتی‌ جمله به جمله هانی‌ نقل قول با تاریخ. ساعت ثانیه. یکی‌ فکر می‌‌کند. این پیرزن چگونه به بایگانی هانی‌ دست رسی‌ دارد؟ همین کار‌ها سال ۵۷ کردی که اینقدر نسل جوان از شما ۵۷ اتی متنفر است. تمام مبارزه شما بر مبنا دروغ بود. هنوز هم ول نمی‌‌کنید
    6
    17
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sasan87 - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    علی جوانمردی رضا پهلوی هیچ کدوم مرد این راه نیستن فقط حرف مفت می زنن . بعد 40 سال هنوز یه نفر در اپوزسیئن پیدا نشده سرش به تنش بیارزه. ما وقتی به انقلاب 57 نگاه می کنیم یه فردی مثل خمینی یه اعلامیه میداد . کل بازار تعطیل می شد و .. اما این مثلا اپوزسیون حتی عرضه تعطیلی چند ساعته بازار رو هم ندارن چون عمدا مردم بهشون گرایش ندارن . یعنی از یه سمت از حکومت ناامیدن از سمت دیگه امیدی به حضرات خارج نشین ندارن برای همین تظاهرات چند هزار نفری در ایران هیچ وقت به چند میلیونی تبدیل نشده . به هرحال علی جوانمردی باید بگه موضعش درباره اعمال وحشیانه کرد ها علیه مخالفاشون چیه ؟ یا اقای پلوی که وارس خاندان پهلوی هست چند بار بخاطر دیکتاتوری و اسلافش یا پول هایی که به یقما بردن عدرخواهی کردن . شترسواری که دلادلا نمیشه . با توفان توییتری فحش دادن در این سایت اون سایت حکومت تغییر نمی کنه و نخواهد کرد
    51
    2
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد:. همین که همه فهمیدند شما همان هانی 7 خط بیمار روانی هستی کافی هست. مثل اینکه وقتی میگوئید خلخالی دیگر توصیف نمی خواهد. خلخالی هم مثل شما سادیسم داشت و بیمار روانی بود
    6
    61
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::] 1- خدای عتیقه:فکر میکنید همه مثل شما یابو و دست و پا چلفتی هستند؟ مگر شما قبلا همین برچسب را به من نزدید؟ میخواهی پرونده ات را بیاورم بیرون؟ مگر شما منکر بمباران ایران توسط ترامپ نشدید؟ 
    93
    3
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ۲- مگر بنده متن طرفداری شما از بمباران ایران را، که برای آقای کوروش نوشته بودید برایت رو نکردم؟ مچ شما گرفته نشد؟ فکر کردی عاج فیل شکونده ای؟ بنده با چند دقیقه تمام آرشیو شما را در هر مطلبی برایت آشکار میکنم. فلک برگشته: تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده است ، ولی شما خواب تشریف دارید. شمای بیسواد درنوشتن یک متن کوچک باید از خانواده ات کمک میگیری.
    97
    3
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ۳- معلوم است وقتی تقریبا قابل فهم مینویسی، یعنی تقلب کرده ای. ولی وقتی که زبان فارسی را شخم میزنی، یعنی خودت راننده تراکتور هستی😄😄. حالا دلت را خوش بکن برچسب بزن . فکر کردی بنده شما را عددی حساب میکنم. چرا حالا فحاشی نمیکنید؟ چرا حالا عجوزه نمیگویی؟ آرشیو فحش نامه همه شمایان شاه الهی ها در اختیار بنده هست. هرچه فحاشی کرده اید موجود است. اگر شما هم از بنده چیزی منفی دارید رو بکنید.
    102
    5
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] محترم: چی شد از خروش افتادید؟ چرا حالا به توهین و فحاشی خود ادامه نمیدهید؟ هر چه جنابعالی بگویید بنده هستم. بنده نه هانی ۷ خط، بلکه خدای خط هستم. فقط لطفاً به بنده برچسب نزنید که خود باور فرانکفورتی ام . چون این عتیقه را کسی نمیتواند کپی بکند. فراموش نفرما: بنده همیشه با شما از روی ادب سخن گفته ام. ولی شما چه؟ بدانید که هرچه فحاشی و توهین به بنده نموده اید، یک روزی بنام شخصیت جنابعالی رو خواهد شد.” شب دراز است و قلندر بیدار “ .با احترام
    70
    4
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. بیمار نامحترم، عجوزه دشنام نیست، نام دیگری برای پیرزن است. اما اینکه که مثل مار زخمی به خود میپیچید بسیار دیدنی شده. اینکه همگان شاهدند که دشمنان ایران به بن بست رسیده و سر خود را به دیوار میکوبند که ثابت کنند چنین نیست برای ما عاشقان میهن بسیار لذتبخش است که در نهایت حق دارد به حقدار میرسد. شما فعلاً بسوز. جمله” شما فعلاً بسوز “ دشنام نیست وگرنه مدیران سایت نقطه چین به جایش میگذاشتند.
    4
    67
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. شما یاد بگیرید که احترام را به ملت ایران و آرمانهایشان بگذارید. احترام نمایشی به کاربران این سایت ترفندی محسوب میشود برای یارگیری. بخصوص که وقتی در گوشه ای گیر افتاده اید، دستتان رو شده و دیگر کسی به مهملات مرقوم شما وقعی نمیگذارد. شاید وقت آن رسیده که نام “پیرزن” را کنار نام هانی در زباله دان بیندازید و با نام جدیدی به سمت منافع ایران یورش بیاورید. یک نام من پیشنهاد میکنم که لا اقل کمی واقعی تر بنظر میرسد:” ملعبه استالین “.
    5
    55
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    شاه الهی ها ، سایبری ها: شما با این منطق میخواهید دمکراسی را برقرار بکنید. با منفی باران فکر میکنید موفق میشوید؟ خوشحالم از اینکه شما ها را اینقدر درمانده می بینیم😝😜 جاوید شاه
    82
    3
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Azadi hame - تهران، ایران

    یک عده به اسم جمهوری خواه. که معلومه ساندیس خور هستند. از طرف جمهوری اسلام کمک میشوند .بدبختی ملت را نمیبینند..تا ملت میایند با هم یکی شوند..سریع شعار ضد شاه و وو میدهند. امیدوارم که خدا خفه تان کند
    3
    36
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Azadi hame - تهران، ایران

    یک عده به اسم جمهوری خواه. که معلومه ساندیس خور هستند. از طرف جمهوری اسلام کمک میشوند .بدبختی ملت را نمیبینند..تا ملت میایند با هم یکی شوند..سریع شعار ضد شاه و وو میدهند. امیدوارم که خدا خفه تان کند
    5
    43
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    آواره های مغزی، قهرمانان مغز پسته ای! چه شد تا گفتم سایبری هستید ساکت شدید؟ منفی ندادید؟ یک بشین و برپایی به شما چماقداران شاه الهی یاد بدهم، تا همکاران حزب الهی شما نسخه برداری بکنند. پس چماق های تعصب و کوراندیشی خودتان را بلند بکنید و بگویید جاوید شاه😜😝
    111
    10
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Aydin2009 - استانبول، ترکیه

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. چرا نمیفهمی؟ هیچکس موافق نظراتت نیست اینهمه تحقیر شدی منفی خوردی جمع کن برو بیرون! البته شاید هم از احساس حقارت لذت میبری ...؟
    4
    33
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Aydin2009 - استانبول، ترکیه

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. از اسمایایهای خنده عصبیت معلومه خیلی بهم ریختی،مگه تو‌نمیگفتی افتخار میکنی به همجنسگرا و برده زنان بودن؟ پس چرا اسمت رو عوض کردی و وانمود میکنی یک پیرزن هستی هانی؟ سنت بالا رفته؟ خب بزن پیرمرد ایرانی نه پیرزن!؟ دروغ و فرار از هویت واقعی؟ از چی میترسی؟
    7
    36
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    [::Aydin2009 - استانبول، ترکیه::] 1- بزرگوار: با عصبانیت و جار و جنجال هیچ مشکلی حل نخواهد شد. این منفی های سایبری به لطف دوستان شاه الهی شما میباشد که برایم فاقد ارزش است. یعنی چونکه منفی کیلویی در یک دقیقه به حساب بنده ریخته اند، باید از سایت بروم بیرون؟ این فلسفه آخوندی را که به شما القا کرده است؟ دلیلی هم نمی بینم اسم کاربری خودم را عوض بکنم و با همین پیرزن ایرانی سرخوش هستم. مگر بنده در کار و اسم شما دخالت میکنم؟ 
    16
    7
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۲-اسم کاربری شما آیدین است. آیا من میتوانم بهتان بگویم اسم کاربری خودتان را به عین الله عتیقه عوض بکنید؟ بنده هیچوقت هم نگفته ام که همجنسگرا (لزبین) هستم. با دگرباشی هم هیچ مشکلی ندارم. انسانهای شایسته و محترمی هستند. برایشان احترام قایل هستم، و نظرم هم مثبت است. شما لطف بفرما نظر خودتان را راجع به دگرباشان بگو. فراموش نفرما 😁 با احترام
    19
    8
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::] سرکار خانم با درود ویژه; یاد ضرب المثلی افتادم که می گویند” با پا راه بری کفش پاره میشه. با سر کلاه “. ساختار ما ایرانی ها در این است هیچ وقت در توازن درست نبوده ایم. یا این طرف یا آن طرف. همیشه مسلح به توهین و برچسب زنی هستیم. بنده شما را خوب میشناسم. اگر اشتباه نکنم چند وقت پیش در اطاقی از کلاب هاوس ها راجع به موضوع اقوام و محیط زیست شرکت کرده بودید; بحث جالبی بود. بنا براین بگذارید این افراطیون هرچه در سینه دارند تخلیه بکنند. این شلوغی ها علیه شما و منفی دادن های کیلویی تصویه حساب سیاسی میباشد. ظرفیت شما از این بیش است. بنابر این صبور باشید. جانت جور
    65
    8
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    رها از جهل - اوین، ایران

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. گرامی بنده برخلاف شما که به پاچه خواران خماریونی توصیه کرده اید دست از توهین و افترا ا و فحاشی بردارند و همچنین برخلاف نظر شما که برخی سلطنت طلبان انسانهای منطقی و باهوشی هستند معتقدم که <از کوزه همان برون تراود که در اوست>!! من برخلاف شما هرچه بیشتر توهین و افترا و فحاشی و تهدید از این فرقه میبینم بیشتر امیدوار به انزوای پهلوی ها میشوم. پس بگذارید تا میتوانند فرهنگ چارواداری خود و خاندان اربابشان را بر ملا سازند.
    90
    8
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. شما که میفهمی چون مش قاسم هستی و آقا را باید بفهمی. تا غرب آ آ آ آ😂😂😂😂. همانطور که گفتم ارباب کوچک شما جناب زر دوست پاچه همه را می‌گیرد و چون ده برابر یک مزدور خامنه ای عامدانه ضرر می‌زند باید رسوا شود. شاید در نهایت هم من و هم ارباب شما و هم شاه اللهی های سایت یک نظر را در مورد رضا پهلوی داشته باشیم که فعلا تنها آلترناتیو راستگو است . ولی شما یک خر سوار میخواهید که بزرگ و مقتدر باشد که بتوانید به همه بتازید و عقده هایتان را پوشش بدهید. ما یک یار و صد یار می‌خواهیم تا میهن را بسازیم. شماها افکارتان صد درصد اسلامی است درست مثل حزب اللهی ها یا رجوی اللهی ها. دنبال یک مهدی برای افکار خودتان هستید که شمشیر بدست همه را نابود کند به همین خاطر رضا شاه میخواهید و از رضا پهلوی عصبانی هستید. اعمالتان فحاشی های جنسی در رابطه با مخالفان فکری عین حزب اللهی ها هستید. یعنی دقیقا حزب اللهی هستین. نوشتن اینجا برایتان شده بازی و سرگرمی. بعد احساس رهبری به شما دست داده🤣🤣🤣🤣واقعیت بزرگترین دشمن برای شماست چون دیگر مطرح نیستید.
    95
    6
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::رها از جهل - اوین، ایران::] دوست عزیز: با شما موافقم. ولی باور بفرمایید بنده تعدادی دوست خانوادگی در استکهلم دارم که بسیار منطقی و با کلاس هستند. با اطمینان میگویم سلطنت طلب های توی این سایت همه پس مانده و هاج و واج لات و چماق بدست هستند. آیا شما یک ذره شعور و ادب و سواد مثلا در نارسیسم فرانکفورتی دیده اید؟ یا مثلا آن پخمه سبکحال دلقک پادو که فقط کارش تملق و چاپلوسی از فرانکفورتی هست. یا آن کوته بین هامبورگی مدعی است آریامهری ها مهد تمدن و شعورند.حرف بلد نیست بزند، میگوید گدا زاده. مشنگ تو مدافع آداب درست هستی؟ این زلزله زدگان فکری کلکسیونی از تعصب پاچه گیری و رقیب حزب الهی ها هستند. درکل با شما موافقم. بنده خوشحالم که این تهوع زدگان به اندازه کافی بی آبرو شده اند.
    100
    7
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ۱-دوستان باور بفرمایید این شاه الهی فاجعه هستند. اینها از حزب الهی هم سبقت گرفته اند. یک مثال ساده. آیا مگر هر روز به فاطمه دانمارکی یا جناب سروان توهین نمی شود؟ آیا دیدید اینها به کسی فحاشی بکنند؟
    32
    4
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    .۲- یا ایهالناس اعلام میکنم: اگر حافظ سلطنت بیسواد بی ادب فرانکفورتی، سبکحال پخمه چاپلوس، دست مال بدست، یا آن گارد ناموس پرست، یا آن کوته بین زن ستیز هامبورگی هستند. بنده زیر یوغ همین ملاها را ترجیح میدهم. همین ملایانی که خانواده ام را کشتند.
    33
    4
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    ۳-بارها به ملاقات رفتم کسی فحشی نداد. ولی این مزدوران چماق بدست شاه الله، بدترین فحاشی و افتراهای جنسی را به بنده و بقیه زدند. اینها یک مشت عقب افتاده ساواکی اسکویی مرام هستند. اینها با شخصیت و اندیشه مثبت در تضاد هستند. رضا پهلوی: اگر این اوباشان حامی شما هستند، پیشاپیش بازی را باخته اید!
    33
    4
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    منصور موسوی میر پنج - منچستر، انگلستان
    با احترام به علی جوانمردی و مبارزاتش، این انتقادش بر عکس تمام حرفهای خود اوست. الان فقط زمان اتحاد برای عبور از حکومت آخوندیست. مردم ایران که زیر فشار زندگی دارن خرد میشن، انتقاد تو رو به نفع حکومت میبینند.
    0
    19
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    دوستان : بروید ببینید که سایبری و هکرهای شاه الهی چطور منفی میریزند. بنده با کمی تغییر این شعر میرزاده عشقی را به شما شاه الهی های فرقه پرست تقدیم میکنم. _________با چه رویی سخن از آزادی ما می گویید___________ دستتان خونی و از عدل همایون می گویید.______. چه غلط ها که نکردید پس پرده ی همایونی__________تف به درگاه همایونی که شما می گویید.
    33
    5
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. آن منفی دادن ها کار خود شما و یکی دو مجنون دیگر هست که از روی استیصال به آن میپردازید که در حماقت خود مثلا ما را بدنام کنید. از این حماقت ها سابقا هم در بحث های دیگری که باختید مرتکب شده اید. ما مثل سرکار بیکار نیستیم که دم به ساعت خرچرخکی بزنیم و منفی نثار دیوانه ها بکنیم. وجود منحوس شما دیوانه ها به مثابه منفی در دل ایراندوستان حک شده و نیازی به منفی دادن در اینجا نیست.
    3
    20
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. اگر نام “ملعبه استالین” را نمیپسندید نام های دیگری هم مثل “چپول الدوله” یا “چپول الممالک” یا مجنون السلطنه” هم مناسب بنظر میرسند.
    3
    30
    یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان

    رضا پهلوی بی غیرت باعث شده همه از زمان شاه میگن ، چرا تن ممد دماغ پهلوی رو انقدر تو گور ( فاضلاب قاهره ) میلرزونید ، مرد آقا مرد تموم شد رفت پی کارش ،
    30
    1
    دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.