مردی در اهواز سر همسر ۱۷ ساله اش را برید و با آن در خیابانها جولان داد- ویدیوی+ ۱۸

ساعت 15 ظهر شنبه 16 بهمن ماه، مرد جوانی جلوی چشمان وحشت زده مردم سر زنش را در میدان کسایی خشیار اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و پس از چند دقیقه فرار کرد.
بلافاصله این جنایت هولناک از سوی اهالی وحشت زده میدان کسایی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اهواز گزارش داده شد.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی همراه با علی حسن لو بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

جسد بدون سر دختر 17 ساله  هم که قربانی قتل ناموسی شده بود در خیابان ناصرخسرو اهواز داخل یک پتو قهوه ای کشف شد.
ماموران پلیس در صحنه جنایت با جسد دختر 17 ساله ای مواجه شدند که داخل یک خانه سرش از بدن جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده بود.
تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی همسرش به ایران بازگردانده شده و به دست همسر و برادر شوهرش که هر 2 پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.

بررسی های لحظه به لحظه مشخص کرد، برادر قاتل پاهای مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده است و عاملان جنایت پس از گرداندن سر مقتول جلوی چشمان مردم در خیابان به مکان نامعلومی متواری شده اند.
شناسایی و دستگیری عاملان قتل ناموسی در اهواز
تحقیقات ادامه داشت تا اینکه  کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی کردند.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی علی حسن لو بازپرس ویژه قتل راهی مخفیگاه متهمان شدند و ساعت 18 عصر امروز قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بنابراین گزارش، با دستور علی حسن لو بازپرس ویژه قتل جسد دختر جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عاملان جنایت برای کشف ابعاد پنهان این قتل در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.
+21
رأی دهید
-228

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان

    گرفتن جان آدمی فقط حق خالق است و هر کسی بجز او قاتل محسوب می‌شود اما خدایی این خانم که به بدترین شکل ممکن رهسپار دیار ابدی شد چه کرده که شوهرش را به جنون کشانده و همین بس که به ترکیه فرار کرده بوده خودش گواهی رفتار نسنجیده اکثر خانم های ایرانی در قبال همسر و خانواده است.
    627
    300
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    [::دیارکو - قره تپه، آذربایجان::]. به تو هم میگند آدم؟ از نژاد اخوند باید باشی. ببین چه بر سر مردم آوردند که قتل و خودکشی براشون شده مثل آب خوردن.
    42
    504
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

    اسلام دین ......است باید دوری جست از این گنداب،دیاگو ....بیش نیست
    25
    303
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momiji - توکیو، ژاپن

    هر چند ، مخالف گرفتن جان حتی یک حشره هستم ، ولی در اینجور موارد و برای اینجور شیاطین ، واقعاًاعدام بهترین مجازات و جوابگوی این سبعیت و وحشیگری که بیشتر نشأت گرفته از مذهب هست.
    13
    289
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    تلاش‌ها ج ا مفتخور در تدریس زن ستیزی امتحانش را پس داده با این مردک ابله و مریض
    13
    253
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    منتظر الزورو - کپنهاگ ، دانمارک

    کسانی که قتل ناموسی انجام میدهند از پست ترین و عقب افتاده ترین فرهنگ برخوردارند و از بزدل ترین و "بی ناموس" ترین آدمها هستند.
    15
    291
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - مازندران، ایران
    باید گردن پسره که بنظر میرسه عروس و داماد یک عشیره و قبیله مزخرف و عقب مونده هستن رو با ...... کاملا یک عمل انسانی و درست در جهت مقابله با اسلامیست ها و عشیره بازهای اون منطقه .
    169
    172
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان

    [::ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا::]. مگه من چیز بدی گفتم جز اینکه قتل آدمی را محکوم کردم ولی علل آن را جویا شدم بعد چنین حوادث ناگواری در همه نقاط دنیا بخصوص در همان خراب شده ای که هستی هر روز رخ می‌دهد لابد آنجا هم‌اخوند و حکومت اسلامی است!؟. امریکای. شما رتبه اول جهانی در انواع قتل، بزهکاری، خشونت علیه زنان و غیره داره پس علکی حرف چرت نزن
    248
    206
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    naderali63 - گوتمبر، سوئد

    من روزی را میبینم این ملت.....هر چه ملاها را تو ..... و مردم هم خوشحالی کنن. وای به انروز مفتخورهای دولتی. بفگر انروزتان باشید. روز جزا نزدیک هست
    13
    136
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    حالا اگر خونواده این دختر بخواهند این حیوون قصاص بشه باید یک پولی هم به خونواده اش بدهند
    8
    155
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

    اگه اسم این غیرت هستش باید .. به غیرت.
    8
    164
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    [::دیارکو - قره تپه، آذربایجان::]. نه تنها چیز بدی گفتی‌ . بلکه چیزگندی گفتی‌. البته چیز جدیدی از امت ریش نیست. خصلت شما است. همیشه جای مجرم و بی‌ گناه را عوض می‌‌کنید. زنها خودشان مقصر هستند. گند زده به مملکت. به گردن بی‌ حجابی می‌‌اندازید.باران نمیاد. زنها مقصر هستند. سیل و باران زیاد می‌‌یاد. زنها مقصر هستند. گرم است زنها مقصر هستند.سرد است. زنها مقصر هستند. تجاوز می‌‌شود. خودشان مقصر هستند.وسط آن دین. مرید دین. پیقمبر دین. کتاب این دین.شیخ این دین. دین که نیست. مار هفت سر است. اخر این هم شد دلیل.؟ یک انسان تا چه اندازه باید مغز علیل داشته باشد.که این جنایت .حالا به هر دلیل ببیند. و هنوز کوشش ماست مالی‌ کند؟ همیشه مقصر بودن زنها. از مغز مریض یک مسلمان تراوش می‌‌کند. نه تنها امروز.بلکه بیش از ۱۵۰۰ سال.از دینی که خدا آن.امام آن. شیخک آن. مرید آن. فقط مرد هستند. کسانی که همیشه تقصیر را به گردن زنها می‌‌اندازند. بزدلانی هستند که قادر به دیدن نیستند. که هر فاجعه در ایران. ناشی‌ از عملکرد خودشان است.
    31
    172
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    متاسفانه قبل از دیدن فیلم حدس زدم ، که احتمالا از اعراب خوزستان است ، هر چند قتل ناموسی در کل ایران اتفاق می افتاد ، اما سر بریدن و با افتخار تو شهر رفتن ، فرهنگ داعشی است
    12
    142
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    rey kasravi - لندن ، انگلستان

    دیگه خواننده درجه یک اون کشور که ادعا روشن فکر بودن و جامعه شناسی می کنه شمشیر به دست به دنبال اذن علی هست که گردن بزند ،دیگه وقتی این ادبیات توی اون جامعه و بین مردم پخش و نشر بشه معلوم افراد سر زن و بچه خود را از تن جدا می کنند . اخه دختر هفده سال اون هم توی عصر حاضر که قرن فردیت و استقلال بشر هست و محاصره شده با دنیای آزاد رسانه چرا باید ازدواج کنه ؟توی اون سن تازه دختر داره شروع خود بودن را تجربه می کنه اون وقت پدر و مادر زود شوهرش می‌دهند تا بره توی قفس مرد زمخت و بی اطلاع از شرایط دنیا . واقعا جای تاسف داره این دختر نوجوان اگر مورد حمایت و آموزش قرار می گرفت می تونست دکتری ،پرستاری ،معلمی یا اصلا آرایشگر و آواز خوانی بشه اما بدبختاته باید به این وضع جوونش و از دست بده . شرم بر من انسان
    10
    103
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    تا کی باید اسیر باورها و ارزشهای بربریت و جاهلیت باشیم! اینها از همون قشر اعراب بدوی هستند که دختران خود را زنده به گور میکردند!
    8
    87
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    حمید اندیشه - لندن، انگلستان

    اصلا خانومش بدکاره بوده بقول خودشون؛اینجوری باید به این شکل فجیع به خودشون حق بدن که مجازاتش کنن؟!!؛وقتی میگن اعدام نه چون چرخه خشونت رو ادامه میده بخاطر همینه؛این قاتل وحشی از اونایی بوده که با تخمه اعدام و جون دادن یه انسان رو تماشا کرده!..؛ننگ و نفرین به حکومت داعشی شیعی که نتیجه بهشت زوریش شده دیوانه جانی مثل این!..
    9
    80
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند

    متأسفانه این بیفرهنگی متعلق به اعراب مهاجر به خوزستان میباشد،. که هیچ بویی از شعور نبرده‌اند(البته منظورم به همه آنها نیست، انسانهای فرهیخته هم دارند)، چیزی به نام منطق هم در بین این حیوانات انسان نما وجود ندارد،از ، اکثر این جمعیت با سواد کم ،فقط به تولید مثل فکر میکنند، و بعد بچه ها را الاف در خیابان ول میکنند ،فقط بچه می‌زایند بدون دادن هیچگونه فرهنگی جز وحشی‌گری و تعصب احمقانه و حماقت چیز دیگری نمیاموزند
    6
    61
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. هیچگونه بهانه و عذری برای چنین جنایتی قابل قبول نیست و قاتل باید به سزای عمل وحشیانه خود برسد اما در بعضی جوامع بخصوص عربی که این قاتل از انجاست خدشه دار شدن ناموس خانواده توسط خانم ها اصلا قابل قبول نیست و برای اعاده حیثیت و شرف خود دست به چنین جرمی میزنند و کسی هم قادر به تغیر این سنت غلط نیست و خود شما هم کاملا از این موضوع آگاهید. منظور بنده هم این بود که خانم هایی که در چنین محیطی زندگی می‌کنند میبایست سنجیده عمل کنند تا درگیر مشکلات مرد سالاری و قبیله ای نشوند متلا تو خود فیلم مردمی که فیلم میگیرن با عربی قاتل که سجاد نام داره را آفرین میگویند و تشویقش می‌کنند پس من و تو نمی تواتیم فرهنگ و سنت قدیمی مردمی را عوض کنیم.
    27
    40
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند

    [::دیارکو - قره تپه، آذربایجان::]. آخه شاید شوهره کاری کرده که از دستش فرار کرده، حالا که نمیدونی، یکی از کثیف آرین رسوم اعراب اینست که دختر عمو رو به زور به پسر عمو میدهند ،حالا دختر بخواهد یا نخواهد مجبوره اطاعت کند، اگر پسر عمو بگه که نمیخواهم، تازه می‌تونه با کسی دیگه ازدواج کنه، حالا فهمیدی یا بازم برات بگم، من خودم خوزستانی هستم. در ضمن اینها دختر عمو پسر عمو بودند، یعنی به اجبار باید باهاش ازدواج میکرد، توی اینا عشق معنی نداره، زن برای فقط تولید مثل بکار میره، بازم بنویسم برات یا بسه
    9
    75
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Reza18 - لندن، انگلستان

    من دوران سربازی با عرب های اهواز در ارتباط بودم و خیلی افکار پوسیده ای توی اکثریتشون هست البته مخصوص اعراب اون منطقه نیست بعضی جاهای دیگه ایران هم این افکار وجود داره و خودشون به خودشون اجازه محاکمه میدن ولی واقعا چی توی ذهنشون هست که سر میبرند؟؟؟ربطی به دین هم نداره و از فرهنگ عقب مونده و جاهل بودن
    5
    53
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان

    [::chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند::]. نه بابا توضیحات تو در حد افلاطون و ابن سینا بود
    37
    11
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    [::دیارکو - قره تپه، آذربایجان::]. چه کسی‌ گفته این رسم فقط بین اعراب وجود دارد؟ در مملکت خودمان نیست ؟ وجود ندارد؟ بین ترکا. فارس‌ها ، کرد‌ها نیست ؟ همین دیروز در اقیلم کردستان یک جوان خواهر ترانس خود را به قتل و فرار کرد. تا کنون سری به اردبیل زده؟ شیعه اردبیلی می‌‌دانی‌ چیست؟ ۴۹ سال پهلوی هم قادر نشد. این‌ها از خر شیطان پاهین آورد ؟ در ۵ هزار قتل ناموسی در سال. ۳۰۰ تا فقط در ترکیه است.تازه این آمار رسمی است. تخمین چیزی در حدود.۱۰۰۰ در سال است. که آشکار نمی‌‌شود. از این ۵۰۰۰ در سال. ۴۰۰۰ آن. فقط در کشور‌ها مسلمان است. چه فارس. چه ترک چه کرد. چه عرب. سنجیده عمل کردن یعنی‌ چه؟ در اختلاف خانوادگی دو نفر لازم است. یعنی‌ عقیده. هر چه شوهر گفت ؟ باید گفت به روی چشم. کنیزت هستم؟ این یعنی‌ سنجیده عمل کردن؟ یا سرت را مثل گوسفند می‌‌برم؟ هرگز از خود پرسیده ریشه این جرثومه فساد قتل ناموسی چیست؟ این کشور ها. ایران .ترکیه. اعراب ،چه نقطه مشترکی با هم دارند؟ فکر نکنم خیلی‌ سخت باشد.که پی برید ؟
    20
    42
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    خود فریبی و دروغ در شما. فریب کار تر از هر دروغی به دیگران است.مملکت اسلام زده ما. روزی نیست.که چهره. میمون صفت خود را به ما نشان ندهد. هر چه این آینه را بشکنیم. از بخت بد. از هر آینه شکسته هزاران آینه دیگر تولید.و هزاران میمون دیگر آشکار و نشان.‌ای گردنتان بشکند. که این طاعون را در سال ۵۷ به جان زن ایرانی‌ انداختید. هرچه رضا شاه جان کند و فرزندش ادامه. به باد فنا دادید.و هنوز هم دو متر زبان دارید. زبان که نیست. چیز پوتین است. که از حلقوم بیرون زده.فکر می‌‌کنید. زبان است. زن باید سنجیده رفتار کند. این را دیگر از کجا پیدا کردید؟
    12
    25
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    [::chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند::]. موافق نیستم.فقط رسم عرب‌ها نیست. در بختیاری هست. در لر‌ها هست. در عرب و فارس هم هست. در سیستان و بلوچستان دو طبقه هست. هم سنت هم دین.عقد پسر عمو و دختر عمو را در آسمان بسته. کدام یکی‌ از ما این را نشنید. راست یا درست آن حکایت دیگر. علم پزشگی مخالف است. در اینجا اگر مرد ایرانی‌ می‌‌خواهد ازدواج کند. باید مدرک نشان دهد، که پدر و مادر فامیل نبودند. ولی زور زوری بودن فنا است. پدر و برادر می‌‌نشینند. و تصمیم می‌‌گیرند. گور پدر دختر .اگر مخالف است. غلط کرده مخالف است. انگار سر گوسفند معامله می‌‌کنند. و این یک به یک. در قانون اساسی‌ ما وجود دارد، قتل ناموسی فقط یک کاپیتال بزرگ را تشگیل داده. جنایت کن. پاداش می‌‌گیری. فکر می‌‌کنید. با این چکار می‌‌کنند. هیچی‌. کار قانونی انجام داده. از ناموسش دفاع کرده.۱۰۰۰ مدرک هم از رسول و امام دارد
    13
    29
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Pedram2022 - لندن، انگلستان

    اگر در اهواز زندگی کرده باشید میدونید اینها کی هستند و چجور فرهنگی دارند.اینها طایفه های عرب هستند و قتل ناموسی و انواع بیفرهنگی بینشون رایج هست.این توهین به اعراب نیست چون بین عرب ها تحصیلکرده و آدم حسابی هم هست ولی متاسفانه این واقعیتی هست که هر کس در اون مناطق زندگی کرده باشه ازش مطلع هست.
    6
    46
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    [::دیارکو - قره تپه، آذربایجان::]. هر چی بیشتر حرف میزنی به یقینم که بچه اخوندی نزدیکتر میشم. جواب ندی سنگینتری
    4
    20
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Pedram2022 - لندن، انگلستان
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. عزیز جان در مورد این موضوع مشخص هست نمیدانی و نظر بیخودی میدی،من اهل اون منطقه هستم و از قدیم هر روز شاهد این فرهنگ بودم ،بین این طایفه های عرب این مسایل خیلی رایج هست و از نظر فرهنگی تحصیلی وضع خیلی نامناسبی دارند اسلحه کشی میکنند زورگیری و افراط گریهای مذهبی ناموسی و هر چه هم میشه میگویند غیر عربها (فارس لر بختیاری ..) حق ما را میخورند،ما با این چیزها بزرگ شدیم. شما اومدی میگی همه جای ایران همین جوره؟ خب این حرف کاملا دروغ و برخلاف واقعیت هست.در مناطق سنی نشین و طوایف عرب این مسایل ناموسی خیلی شدید دیده میشه و رواج داره.این عین واقعیت هست پس بس کن اینقدر روی نظر غلطت اصرار نکن.
    3
    17
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    La Vida - وین، اتریش
    اگر هم این زن بیچاره ،،تن‌فروشی کرده ،خیانت کرده ، به این کثافت، هرزه،قاتل،وحشی،شیطان صفت، چه مربوطه ،،که‌این زن مجازات کنه،،مگه این مملکت قانون نداره ،،از بس کثافت بودی ،،که زنت،،،فرار کرده ، چطور این جلاد ،تونسته فرار کنه ،،اگه کسی الان توی یه ویدئو رقصیده بود ،،،تا حالا پیداش کرده بودن، ،
    2
    14
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. استاد معظم من راجب عربهای خوزستان صحبت کردم، این رسم در مورد بختیاری ها بسیار ضعیفتر شده و به شدت عربها نیست، برو آمار مرو میر را ببین در بین این دو قوم در. رابطه با این موضوع خاص بعد متوجه میشی چی میگم، هفته آیی نیست که این عربها سر یه زن یا دختر را نبرند، و قتل ناموسی به قول خودشون رخ نده، در ضمن تعداد فارسها و لرها به مراتب در خوزستان بیشتر هست ولی آمار اینگونه جرمها بشدت میان عربها بالاست به خاطر تعصب و جهل وحشتناکی که دارند، حالا شما باز مخالفت کن
    4
    9
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
    [::دیارکو - قره تپه، آذربایجان::]. شما لازم نیست توضیحات افلاطونی بگیری، در همین حد که بتونی بفهمی، خیلی هم هنر کردی( به امید اینکه واقعاً بفهمی البته که بعید می‌دونم چون منطقه هم مثل همون قاتل میمونه)، حرف زدن کاری نداره که شما هم همینطوری میبافی
    7
    9
    یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. [::chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند::]. دوستان اگه کامنت های من را مراجعه کنید متوجه میشید من به احدی بی احترامی نکردم و برای قاتل وحشی اشد مجازات را خواستم ولی متاسفانه شماها که ادعای دموکراسی و آزادی بیان دارید ظرفیت شنیدن چند کلمه متناقض با دیدگاه خود را ندارید و به شیوه همان قاتل اهوازی رفتار میکنید و تازه انتظار دارید آینده مملکت دست شما فرنگی نشینان بیفتد تا دمار از روزگار هر آنکه با شما هم عقیده نیست درآرید، خدا را شکر نقطه نظرهای شما تو همین چارچوب سایت میمونه و جای دوری نمیره.
    13
    6
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران

    ایرانیا از همون اول متعصب بودن به زن، برای همین اسلام رو پذیرفتن. مزدکیان کمونیستای قبل اسلام هم زن رو اشتراکی کردن اما خسرو قتل عامشون کرد.البته تعصب بوده در انسان، چون انسان تغییر نمیکنه،غربیا چند قرن دکارت و مارکس ونیچه مغزشون رو تغییر داد
    27
    4
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Pedram2022 - لندن، انگلستان
    [::Chokam - ری، ایران::]. اول که فردی که مرتکب این جنایت شده از طوایف عرب خوزستان هست و در فیلم هم میبینی همه به عربی حرف میزنند.اگر نمیدونی،طوایف عرب خوزستان اصالتا از اعراب عربستان بودند که به ایران مهاجرت کردند و ساکن شدند. دوم اینکه ایرانیها هرگز متعصب به زن نبودند،در تاریخ قبل اسلام زنها مقام و منصب داشتند،جنگجویان زن وجود داشت، و هرگز این تصویر زن بعنوان ضعیفه و ملک و املاک مرد در فرهنگ ایران نبود.این فرهنگ اعراب و مسلمانان بود که به ایران انتقال دادند.در فرهنگ اعراب این حساسیت به جنس زن همیشه وجود داشت چه قبل اسلام چه تا امروز. و سوم اینکه نوشتی ایرانیان اسلام را قبول کردند؟ چطور قبول کردند؟ با روز شمشیر و کشت و کشتار مشابه روشی که داعش امروزی اسلام را حاکم میخواهست بکنه نه با میل و رقبت. یا خیلی بی اطلاع هستی، یا مغرضانه تاریخ رو جعل میکنی.
    1
    16
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Chokam - ری، ایران::]. این نمونه ای از فرهنگ مردم در نقاط مختلف ایران است که بیش از 40 و اندی سال اخوند را در راس حکومت نشانده است. نه منتظر انقلابم و نه درمانی فوری برای این فرهنگ و اخلاقیات می بینم
    13
    12
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    [::Pedram2022 - لندن، انگلستان::]. داعش که شکست خورد،امااعراب بر ساسانی پیروزشدن،چون ساسانیها جنگ داخلی داشتن،همینکه خسرو دوم مرد جانشینانش افتادن به جان هم،درفاصله۴سال۱۰تاشاه سرنگون شد از تو فروپاشید،شمابجای این حرفای تلویزیونی جنگ داخلی ساسانی در فاصله۶۲۸تا۶۳۲ یعنی همین۴سال قبل حمله خالدابن ولید رو بخون اگه انگلیسی بلدی اینو Sassanid Civil War of 628\632,
    17
    3
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اینا ظاهراتوی همه نقاط دانشگاه زدن،خارجکی شدن مثل همین مقتول ، اما ظاهر خارجکی داخل متعصب،مثل اون کلاغ که ادای لک لک دراورد راه رفتن خودش یادش رفت
    10
    7
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Chokam - ری، ایران::]. عزیزم در تائید فرمایش شما اول اینکه شعور با تحصیلات فرق دارد برای مثال شعور شریعتی و مهاجرانی و سروش و رائفی پور را با مدرک دانشگاهی انان مقایسه کنید. دوم اینکه اغلب مردم چیزی میگویند که خودشان را پیشرفته و متمدن نشان دهند ولی در عمل یک ادم فناتیک و عقب افتاده هستند. سوم اینکه اکثریت ملت ایران ذاتا شدیدا عقیب افتاده و خرافاتی و فناتیک هستند.
    8
    8
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    گیجگاه! /ساقی امشب شده دیوانه می اش کم رنگ است /در کنار می او دود و دم یک بنگ است /هرچه برکام صراحی میدمد باده ی ناب چون که دریاچه ی سوراخ ته اش بر سنگ است چاه ویلی که در آن لشکر الکل خنثی است/آب از سرشده و حوصله ها بس تنگ است /شرب دائم شده بیهوده و راهی به عبث/صحبت رخوت دل ها زحدیث ننگ است /آب که از سر برود یا که وجب یا که به صد /توی هر دل تو ببین غلغله صد جنگ است /شاه‌ ماهی هدفت بود در این بازی عمر /نوک قلاب ببین بازی یک خرچنگ است /رقص رستم که ز توران سر به سوی شبدیز /اسب رهوار تو دیگر آن الاغ لنگ است /انقلابی شده در عصر رسیدن بر ماه /عاقل مسئله ها بر سر علت منگ است/بر چگونه ملتی حفر کند گور خودش /درد امروزه ی ما چالش این فرهنگ است/کامران فرزان/دسامبر 31 2021 /جکسون ویل فلوریدا امریکا
    4
    8
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. سلامت باشی همیشه
    5
    5
    ‌سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]اینم ناقابل از من. انار و قند و یک فنجان/ چایِ دو رنگِ لاهیجان/ولی عیدی نباشد گر/نیایی تو، نیارزد آن / کجایی تو، کامران فرزان/یهودی باشی یا ترسا/مسلمان، بی دین و ایمان/بگو هر چه که خواهد دل/ و گوش من سپارد جان/شب عیدی شود آن شب/ همه با هم شویم یکسان/
    0
    4
    ‌سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Pedram2022 - لندن، انگلستان
    [::Chokam - ری، ایران::]. این حرفها چه ارتباطی به حرف من داشت؟ من گفتم ایرانیان اسلام را به زور شمشیر و اجبار قبول کردند نه با میل و رقبت اونجور که ادعا کردی و برای همین تا امروز هم اسلام واقعی ندارند و از هر بهانه ای برای برگشت به رسوم قبل اسلام استفاده میکنند و اسلام اصطلاحا “لایت “ و ترکیبی با رسوم قبل اسلام دارند متفاوت با اعراب و پاکستانیها و غیره .صحبت از وضع حکومت ایران در آن زمان و جنگ نیست.همانطور که داعش سعی در تصرف نقاط مختلف داشت و فرمان میداد یا مسلمان شوید یا قتل عام.تاریخ همین چند سال پیش را که دیگه نمیشه جعل و پاک کرد؟ داعش تفکری هست که وجود داره و شکست هم نخورده.
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Chokam - ری، ایران::]. عزیزم گر روم ایران/ ز تخمم کرده آویزان/ همین جا هم دلم با توست/ بزن ان چای لاهیجان/در این عید طرب انگیز/ برو تو بر سوی گیلان/ مصفا شو پر از احساس/ ب دور از فتنه ی دونان
    0
    6
    ‌سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    [::Pedram2022 - لندن، انگلستان::]. عزیز اون موقع زرتشتی اب خاک اتش مقدس بودند که مردم بواسطه شغلشون حرفه ها و صنعتها وکشاورزها ازاین اب وخاک واتش بایدپایمال میکردن،نمیتونستن خیلی رعایت کنن همیشه زیر سوال و تحقیردین زرتشت بودن. انها وقتی اسلام امدیه نفس راحت کشیدن، اصلاقابل مقایسه باشرایط امروز داعش نیست،
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. چه انجا باشی یا ایران/دلت خوش باشد با جانان/ اگر یک چایی در فنجان/چه لاهیجان چه از سیلان/بگیری ز دست یاران/شود دنیا بنوش جان/
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.