دستگیری دو برادر افغان به جرم قتل خواهرشان در آلمان

رادیو فرانسه : دو برادر افغان به قتل خواهرشان در شهر برلین آلمان متهم شدند. این دو برادر پنج ماه پیش خواهرشان را به دلیل داشتن سبک‌زندگی غربی‌ کشتند.

رسانه‌های آلمانی گزارش داده‌اند که دو برادر افغان که پنج ماه پیش، خواهرشان را کشته بودند به جرم قتل در بازداشت به سر می‌برند.

این دو تن که از آنها به نام‌های مستعار یاد شده هریک ٢٤‬ و ٢٢ سال عمر دارند که به دلیل "تخلف از رسوم افغانی" اقدام به قتل خواهر بزرگترشان که مادر دو کودک نیز است، کردند.
بازرسان آلمانی می‌گویند این دو برادر ٥ ماه پیش، خواهرشان را با بهانه دروغین به نقطه دوری برده و آنجا او را به قتل می‌رسانند. سپس جسد او را توسط چمدانی بزرگ به ایالت بایرن آورده و دفن می‌کنند. از جریان انتقال جسد مقتول ویدیوهایی نیز در فضای مجازی نشر شده که این دو برادر را درحال انتقال جسد خواهرشان نشان می‌دهد.
پلیس آلمان در اعلامیه‌هایی که قبلا صادر کرده، آورده که این دو برادر برای اداره کردن سبک زندگی خواهرشان تلاش زیادی کردند و او را زیر فشار گرفته بودند.

این دو برادر از تاریخ ۴ اوت سال جاری تا به حال در بازداشت به سر می‌برند. خانواده آن‌ها چند سال پیش از افغانستان به آلمان آمده بود و  مقتول که مادر دو فرزند خردسال است از شوهر افغانش جدا شده بود.
+131
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    موی سر یکی از برادرها به طریق کاملا شرقی اصلاح شده!
    17
    73
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    چند سال پیش نوشتم که مهاجرت گسترده افغان ها به اروپا تجربه دردناکی هم برای مردم اروپا خواهد شد و هم برای اون‌معدود دختران و زنان بیگناه افغانی که برای زندگی بهتر مهاجرت کرده اند . آخرین جنایت در اینجا هم قتل یک مادر توسط پدر و ۲ پسر افغانی بود . داستان‌ها مشترکه ، زنان افغانی خواهان طلاق هستند ، و در بهترین حالت کتک و تهدید و در بدترین حالت سلاخی می‌شوند
    19
    134
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    اخوان ثالث می فرماید « نزد آن قومی که ذرات شرف در خانه خونشان کرده جا را بهر هر چیز دگر حتی برای آدمیت تنگ خنده دارد از نیاکانی سخن گفتن که من دارم »
    17
    13
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    rey kasravi - لندن ، انگلستان

    انسان را رها نمی زارند.طرف یه زن کامل ،بچه دار بالای بیست سال سن دار توی غرب هست که تا حدودی حمایت دولت داره باز برادرهاش می خوان کنترلش کنند ؟هیچ وقت نمی زارند یک انسان زندگی و عمر خودشو اونجور که دلش می خواد تجربه کنه و فقط می گن اونی که ما می گیم درسته ،بزارید افراد زندگی خودشون را تجربه کنند ،خطا کنند، یاد بگیرند تا اون چیزی که می خوان بشن ،این زندگی کوتاه چی هست که همش حول محدودیت و ابرو این مسائل هدر بره.
    3
    57
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momiji - توکیو، ژاپن

    بخاطر سبک زندگی غربی خواهر بیچاره رو کشتند !! خوب غلط کردند و زیادی خوردند که اومدند به غرب ، تو همون خراب شده خودشون میموندند و همون سبک زندگی عصر حجری رو ادامه میدادند ! احتمالاً در بچگی و در قندهای زیاد باهاشون بازی کردند و این عقده نهفته در آلمان سر باز کرده و این جنایت رو بوجود آوردند!!
    4
    55
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

    بیخود خیس و خشک را با هم آتش نزنید. در همین امریکا جیم جونز چندی پیش 409 نفر رو همزمان کشت. این قبیل حوادث در همه جا اتفاق می‌گیرد.
    35
    4
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    البته انسان به هر کجا مهاجرت کند طرز فکرش را هم همراه دارد و فقط در شرایط خوب و بعد از چند نسل ممکن است افکارش بهتر شوند
    1
    15
    جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    دل آدم از این خبر مسوزد، بیشتر برای آن دو کودک که مادرشان را از دست دادند، این دو جوان نادان زندگی خودشان و بسیاری دیگر را تباه کردند. ولی به گفته خانم شیرازی نباید وارد »دعوای خانوادگی« شد و زود قضاوت کرد.
    1
    2
    شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.