هویت واقعی سفیر جمهوری اسلامی در یمن افشا شد: سردار ۱۵ میلیون دلاری تحت تعقیب


مرد ۱۵ میلیون دلاری؛ عبدالرضا شهلایی، مرموزترین فرمانده نیروی قدس. آمریکا می‌گوید عبدالرضا شهلایی یکی از فعال‌ترین فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در خاورمیانه است و سال‌هاست که به طراحی عملیات برای کشتن نیروهای آمریکایی و تأمین منابع مالی برای این نوع عملیات‌ها مشغول است.
 
مقامات دفاعی و اطلاعاتی آمریکا می‌گویند او از افغانستان تا عراق و از سوریه تا یمن در تحرک و در حال برنامه‌ریزی و اقدام علیه نظامیان و اهداف آمریکایی است. سرتیپ شهلایی متهم است که سازمان‌دهنده اصلی حمله ۲۰ ژانویه ۲۰۰۷ ( بهمن ۱۳۸۵) در کربلا بوده که به کشته‌شدن پنج نظامی آمریکایی و زخمی شدن سه نظامی دیگر انجامیده است. در آن روز در مجموع و طی ۲۴ ساعت دست‌کم ۲۴ سرباز آمریکایی در نقاط مختلف عراق کشته شدند که شماری از آنها از سوی شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران هدف قرار گرفتند.
+102
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    این تروریستهای سپاهی هر کدام پرونده طول و درازی در آدم کشی و جنایات مختلفی دارند و واقعا که هلاکت این جانوران قلب هر موجود زنده ای را شاد می کند. .....و لعنت بر تک تک این سپاهیان.
    16
    125
    ‌چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران

    امثال شهلایی و سلیمانی و اسلامی و غیروه ، وسیله اند ریشه فساد و ترور در رهبر و بیتش خلاصه میشود ، هر کسی میخواهد کاری برای جهانیان و در نتیجه برای ایرانیان انجام دهد باید این شجره خبیثه را از ریشه بخشکاند ،وگرنه زدن شاخ و بال ، مشابه حرس کردن ،باعث رونق این شجره خبیثه خواهد شد .
    6
    85
    ‌چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    برید توییت دخترش رو بخونید! شده رقیب زی زی بنت کتلت. اینهم بودجه میخواد که بره یه ...خونه دیگه درست کنه واسه عربها. دم هرکی زده این رو هم کتلت کرده گرم. چند روز پیش یکی از این عرزشی مخفی ها میگفت اسراییل قدرت برتر نظامی منطقه نیست. بیا. از توی سوراخ موش طرف رو گیر اورده.
    1
    15
    ‌چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    ذات و ریشه این مردک جنایتکار از شکم و قنداقه ننه اش پیچیده شده و هر یک از این جانیان تفکر و راهبردهای خاص خودشان را دارند. شما .خلخالی را با لاجوردی و سلیمانی را با این مردک بی ریشه و بقیه جانیان مقایسه کنید هیچکدام انها شبیه همدیگر نیستند . این مزدور جانی از اندسته بی شرف های بی رحمی است که از جنایت لذت میبرد و برای کشتار بصورت قاچاقی وارد یمن شده.انگاه نام سفیر را هم یدک میکشید.به کارنامه جنایت این مردک اسلام زده عاشق اسلام عزیز را مراجعه کنید و انگاه خواهید دید هزاران کودک و زن بار دار وسیله این عاشق اسلام کشته شده و در بیماری های مختلف از بین رفته اند . بچهره خبیث این مردک عاشق اسلام نگاه کنید خواهید دید تنها چیزی که این جانور را راضی میکند جنایت. کشتار. ناله های مادران و کودکان است .میگویند در پایان هر عمل جنایتکارانه اش انچنان این جانور عاشق اسلام به نماز میماند که یاران خود محمد هم قادر نبودند. اصلا بی شرافتی از سر و صورتش مشخص است
    2
    15
    ‌چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    این بابا با همکاری اسراییل و عربستان شناسائی و توسط بمباران هوائی معدوم و ابتلا به کرونا دروغی بیش نیست
    0
    5
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.