پزشکانی که به مرگ و بیماری مردم راضیند

صحبتهای فوق جنجالی و بی سابقه که به صورت اتفاقی از شبکه یک سیما پخش مجری نتوانست جلوی پخشش را بگیرد.
+102
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    این چه ربطی به یک پزشک داره‌ که راضیه به مردن مردم؟ این به سران دولت و نظام مربوط میشه ، نه به یک پزشکی که با جان و دل در بهبودی مردم مخصوصا در این موقعیت کنونی است. اگر آن پزشک دزد از سران نظام است نمیتوانید پزشک را مقصر آلودگی هوا بنامید. تیترتان را هم درست بنویسد، سران نظام با مدارک قلابی و القاب دکتر و مهندس راضیند بر مردن مردم.
    15
    18
    ‌چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران
    این فرد یک مزدور نظام است و افکار مردم را از مسیولان دزد و فاسد واقعی جامعه منحرف کرده و ملت را با تحصیلکرده ها در گیر میکند ، چنانچه نظام بدست تحصیلکرده ها اداره شود(نه شارلاتان های مذهبی بیسواد) جلوی خیلی از راه های خلاف( مسیولان و غیر مسیولان) گرفته میشود. جامعه بوسیله تحصلکرده های صادق اصلاح میشود ،چنانچه اگر حتی فرد با صداقت ولی بدون صلاحیت مصدر امور شود ،جامعه از بین میرود ، فوقش میشود دوستی خاله خرسه
    18
    11
    ‌چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    محمدعلی هشترودی - مادرید، اسپانیا
    این سخنرانی دوره اون هاشمی قاضی زاده که سگشون هم مقام و پست داره در جمهوری داعشی! پزشکان بسیجی و سهمیه ای که حتی خود آخوندها بهشون اطمینان ندارند و برای معاینه و درمان عازم آلمان میشوند که پزشک حکومتی دکتر مجید سمیعی واسطه نوبت گرفتن و اخذ ویزای درمانی آنهاست.
    3
    18
    ‌چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    حق گو لندن - لندن، انگلستان
    [::siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا::]. برای اینکه پزشکان وارد دستگاه حکومت اخوندی شده اند و قانون تصویب می کنند که بیشتر خون مردم را بمکند . همه می دانند اکثر پزشکان در ایران دلال دارو و بیمار پولدار و ضدو بند دارند با راریولوژی و داروخانه و آزمایشگاها و اکثرا قسم خود را فراموش کرده و فکر سود جویی بیشتر هستند . یکسر شما به بیمارستان پیامبران تهران بعنوان نمونه بزن و خدمت حاج آقا مالک آنجا بروید و خودتان متوجه می شوید .
    1
    13
    ‌چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.