بلال فروش‌های سپاه در نقش تکنیسین اورژانس در ماجرای گوهر عشقی

+163
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momiji - توکیو، ژاپن

    بلال فروشهای مزدور و پاچه خوار رژیم در سایت ، تحویل بگیرین و حالشو ببرین ! گاف پشت گاف عینهو گاو !!
    13
    111
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    armin13 - تهران، ایران

    نهایت حقارت و پستی برای سیمای میلی و 20:30 . به امید دیدن گزارش محاکمه عوامل خود فروخته ،خائن و بیشرف (علی رضوانی ، یوسف سلامی ، آمنه سادات ذبیح پور و . ) که از رنج مادران داغدار برای خود پله ترقی ساخته اند.
    13
    96
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    حق گو لندن - لندن، انگلستان

    مثل سگ‌دروغ می گویند . اصلا در جنوب شهر تهران آن هم پیمانکار بساز بفروش برای یک ساختمان ۳ طبقه دوربین نمی کذارد ، مگر خر است بساز بفروش که دوربین بگذارد و مدرک جرم دست مهندس ناظر و شهرداری بدهد ؟ فیلم ۱۰۰٪ ساختگی است بیشرفها .
    7
    105
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    یه عده از خودشون میپرسند که آخه کدام دراز گوشی گزارش های صدا و سیمای میلی رو باور میکنه کاری نداره صبر کنید یه عده میان با کامنتاشون خودشون رو معرفی میکنند میگن بنده همونی هستم که سوال میکردید و دنبالش میگشتید.
    7
    91
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    اقای شاکی - برمن، آلمان

    دوستان نکات سوتی های بز دلان و جیره خوران را تذکر دادند ولی برای تکرار دو کانکس با دوربین های مدرن برای ساختمان شاید زیر ۲۰۰ متر مربع ، زاویه دو دوربین که در یک فریم کاملا مشخص است را مقایسه کنید با زوایای ضبط شده با حداقل سه دوربین ! ! کیفیت فیلمبرداری، سرعت پیدا کردن و آوردن عوامل در صحنه ! و در آخر کیفیت پایینتر فیلم ور بیمارستان و خانمی که بدون پانسمان صورت روی ویلچر فیلمبرداری شده. کارگردان این نمایش مضحک سوتی زیاد داده
    9
    58
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    تحت تعقیب وزارت - لندن، انگلستان

    خشایار مصطفوی، فیلمساز در بخش‌هایی از رشته‌توییت خود با عنوان «نظر تخصصی» آورده است: «عمق رنگ و کیفیت ظاهر (لوک) فوتیجی که به عنوان فیلم دوربین مداربسته‌ی کوچه در این فیلم نمایش داده می‌شود با دو دوربین Gopro سری پنج یا شش گرفته شده است که در حالت واید قرار گرفته‌. وایت بالانس تصویر در حالت اتوماتیک قرار ندارد. بازیگری و کارگردانی افتضاح است… صدا و سیمای میلی لطفا نوع این دوربین‌های مداربسته‌ی کوچه که از همه‌ی زوایا زمین خوردن گوهر عشقی را گرفته‌اند معرفی کند. این چه دوربینی است که با زوم چهار برابری همچنان افت کیفیت تصویر محسوس نیست؟ همانطورکه گفتم نظر به تجربه‌ی من لوک؛ رنگ و لنز دوربین گوپرو است… به جهت نور در تصاویر به ظاهر ضبط شده توسط دوربین مداربسته که شش روز قبل اتفاق افتاده دقت کنید بعد تصویر زمان گزارش صدا و سیما را ببینید؛ بله خورشید همان جهت و جایی است که یک هفته قبل بوده! اول صحنه را بازسازی کرده‌اند و بعد گزارش گرفته‌اند».
    7
    56
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    تحت تعقیب وزارت - لندن، انگلستان

    این فیلمساز می‌افزاید: «هرچقدر بیشتر این فاجعه‌ی پروپاگاندای صدا و سیما را نگاه می‌کنم متوجه نکات بیشتری از جعلی بودن تصاویر دوربین مداربسته؛ و البته آماتور بودن جاعلان و دروغ‌پردازان صدا و سیمای میلی می‌شوم… دلیل بعدی، لحظه‌ی ورود آقای دستمال به‌دست است. ایشان در یک برداشت بدون دستمال، و در برداشت بعدی با دستمال وارد می‌شود، بعد دستمال جعبه‌ی دستمال می‌شود! به قطع این ویدئو با فیلمنامه؛ بازیگران؛ چند دوربین و تکرار ضبط و البته بدون منشی‌صحنه و با اشکال راکورد صحنه ساخته شده است… چرا ویدئوی دوربین مداربسته زمان‌ و تاریخ ندارد؟ چرا بعد از گذشت شش روز موقعیت اشیا و محیط در روز تهیه گزارش هیچ تغییری نکرده‌ است؟ چرا لنز و تصویر دوربین‌های مداربسته‌ی دقیقا روبروی یک کارگاه ساختمانی، بدون گرد و خاک است؟». این رشته‌توییت از سوی هزاران کاربر پسندیده و بازنشر شده است. مادر ستار بهشتی نیز در گفتگو با مسیح علی‌نژاد با تاکید بر دروغگویی صدا و سیما پرسیده است: زمانی که فرزندش ستار بهشتی «زیر شکنجه کشته شد، دوربین نبود که قاتل را به او‌ نشان دهند؟
    5
    33
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    chrisronaldocr7 - مسکو، روسیه

    اصلن حرفتون درست من سیاست زیادنمیدونم روسیاستنظرنمیدم ولی این خانم هم یه پیره زن پرحاشیه است خودش خخخ همینکه عکس پسرتو دستت گرفتی مساحبه میکنی یعنی خودتم دوستداری توحاشیه باشی
    45
    5
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۶
    Nasrin-a - کبک، کانادا
    از چنین مادری فرزندی مثل ستار بهشتی شکل می‌گیره نه مادری که گریه میکنه که چرا خامنه ای به خورشید تشبیه شده ولی اجازه داده که همون قسمت ها توی کتاب بچه ش هایلایت بشه.
    4
    18
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    ماهی جان - لندن ، انگلستان
    قشنگ معلومه طوری ادیت کردند و تصویر چیزی که علت بر هم خوردن تعادلش معلوم نیست
    4
    3
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    اقای شاکی - برمن، آلمان
    [::chrisronaldocr7 - مسکو، روسیه::] مثل اینکه متوجه نیستی که فرزند او را در زندان کشته اند، حاشیه حاشیه میکنی انگار بازی فوتبال است و ایشان فوتبالیست .
    1
    15
    شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    amir58 - مشهد، ایران
    حقگو لندن.....توآلبانی فسیل شدی وازایران خبرنداری بچه.الان تو روستا ها هم دوربین مدار بسته دارن.وکبک کانادا خانم عشقی مادربزرگ ستار هست نه مادرش.
    1
    1
    ‌سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.