این هم ویدیوی ستاد انتخاباتی نماینده‌ ای که آلات موسیقی را ممنوع می داند

این هم ویدیوی ستاد انتخاباتی کاظم موسوی نماینده اردبیل که گفته بود؛ "اگر افرادی به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی خود هستند، می‌توانند از کشور بروند"، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن از موزیک به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده شده است.
 
موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به خبر ممنوعیت واردات آلات موسیقی عنوان کرده بود: ورود آلات موسیقی به کشور صلاح نیست، چون کشور ما جمهوری اسلامی است! چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم، آلات موسیقی وارد کشور شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آنقدر مهم نیست که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم!
 
وی افزود: آلات موسیقی که جزء کالای اساسی نیست که ما ورود آن را الزامی بدانیم! اگر افرادی به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌خود هستند، می‌توانند از ایران بروند!
+123
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

    این حضرات تا چند سال پیش از آلتهای دیگه که بیشتر براشون اهمیت داشت حرف میزدن, حالا گیر دادن به آلات موسیقی. ولی خوب برای اینها آلت, آلته. به هر آلتی گیر میدن.
    2
    88
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    این بی شرفهای فرصت طلب مفت خور، مصداق این بیت حافظ هستند > واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنند...چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند!! البته با این تفاوت که ایشان منتظر خلوت نمیمانند و اگر منافعشان ایجاب کند اهل و عیال خود را به رقص با میله در انظار عموم هم وامیدارند!
    1
    78
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    مثل همیشه همه چیز برای خودشان خوب و مفید است اما برای مردم بد و مضر است. اخوند و اسلام یعنی دروغ و مردم فریبی.
    3
    71
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا

    روزی آخوندی در مسجد به مردم میگفت که اگر بچه روی قالی ادرار کرد اون جایکه بچه ادرار کرده را ببرید ودور بیندازید چند وقتی میگذرد و روزی از روزها وقتی آخوند بخانه می آید میبیند که گوشه ای از قالی خانه بریده شده بر افروخته میشود و خانومش را مخاطب قرار داده ومیپرسد ضعیفه چه بر سر قالی آمده وزن جواب میدهد ملا خودت گفتی که اگر بچه روی قالی ادرار کرد ببریدش آخوند برآشفته شد وگفت ضعیفه این حرف را من به مردم گفتم نه به خودم حالا حکایت این چلمک است.
    1
    35
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    اخوند های اردبیل بسیار پر رو تشریف دارند.بطوریکه خودشان معتقدندعبادت انها از پشت دیوار بمراتب ثواب ان زیاد تر است لذا همه اخوند ها پس از قرار گرفتن در پشت دیوار عبادت کنندگان بانها اقتدا میکنند و پس از بر اورده شدن حاجات انها در محل نماز عبادی و سیاسی خود حاضر شده و ثواب هم نصیب انها میگردد. بهمین دلیل در اردبیل خود اخوند ها بهتر میدانند که پشت دیواری که سوراخ های لازم برای عبادت قبلا باز شده و اخوند اردبیلی نمیداند انطرف دیوار چه کسی باین اخوند اقتدا کرده . مهم اجرا عبادت است که صورت میگیرد . لذا بهمین دلیل اینها بسیار چشم دریده و پر رو تشریف دارند
    0
    26
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    من تا حالا هر چی خواستم داشتم، فقط دوست دارم یه اخوند رو خودم یه یک اخوند خوب تبدیل کنم. روشش رو هم میذارم در اختیار خودش که بگه چه جوری این تبدیل صورت بگیره.
    2
    16
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. او را سقط کن چون مگر نشنیدی که میگویند که اخوند خوب فقط اخوند مرده است
    1
    19
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    قورپه - بروکسل، بلژیک
    الات موسیقی برای مردم لازم نیست ولی لهو و لعب برای اخوند جماعت حلال هست و واجب
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. بنده هم دقیقا همچین منظوری داشتم. اونهم با دست خالی. نه با سلاح گرم و نه سرد.
    0
    7
    جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    وقتی به تصویر بزرگتر نگاه میکنید میبینید که شاه با رفتنش بررگترین خدمت رو با این مملکت کرد. توی یک برهه تاریخی واقعا توی سیاهی هستیم. ولی با سپردن مملکت به این جماعت و رو کردن دستشون به دست خودشون، اتفاقی افتاده که هیچ تبلیغ و برنامه اموزشی نمیتونست به این مردم خرافات زده ثابت کنه که این دین و عمال دین فروش حرفشون از پایه و اساس دروغه. اینها حتی خودشون هم به حرف خودشون ایمان و اعتقاد ندارن. من مرده شماها زنده. کمتر از بیست سال دیگه بساط دین جمع خواهد شد خصوصا اسلام. چون بهیچ وجه نه خودش و نماینده هاش قادر به پاسخگویی به نیاز بشر مدرن نخواهند بود.
    0
    9
    جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.