افشاگری‌های پدر روح‌الله زم درباره پشت پرده ربایش و قتل فرزندش و بازگرداندن همسر و فرزندان پسرش

روشنگری‌های پدر روح‌الله زم درباره پشت پرده ربایش و قتل فرزندش
 
پدر روح‌الله زم با انتشار یک فایل صوتی از جزئیات پروژه دو ساله سازمان تروریستی اطلاعات سپاه و نقش شیرین نجفی و وفا نیکفر، مزدوران نفوذی پرده برداشت.
 
به گزارش آواتودی، محمدعلی زم پدر روح‌الله زم در این فایل صوتی که برای اولین بار منتشر می‌شود، درباره پشت پرده عملیات فریب در ربایش و قتل فرزند خود، بنابر معلومات به دست آمده در ملاقات با این روزنامه‌نگار فقید، سخن می‌گوید.
 
وی در سخنان خود بر نقش شیرین نجفی و فریب‌های وی و همچنین دروغ‌پردازی‌ و وعده‌های وفا نیکفر در ایجاد مقدمات ربایش توسط این دو مزدور نفوذی تاکید می‌کند.
 
پدر روح‌الله زم، همچنین با اشاره به اظهارات اکبر خوش‌کوشک کارمند سابق وزارت تروریستی اطلاعات در مصاحبه با وب‌سایت حکومتی رویداد ۲۴ که ادعا کرده بود؛ "بازداشت روح‌الله زم در چارچوب مبادله با یک افسر رده‌بالای امنیتی فرانسه صورت گرفته است"، مجددا تاکید کرد: دولت فرانسه باید نسبت به این پرونده با رعایت موارد دیپلماتیک ورود کرده و تحقیقات لازم را انجام دهد.
 
آقای زم در پایان این فایل صوتی با بیان اینکه اظهارات اکبر خوش‌کوشک در ایفای ماموریت خود در قصه‌بافی دروغین در آستانه نخستین سالگرد این قتل مظلومانه، سبب‌ساز شکستن سکوت و نوشتار او برای تبیین گوشه‌ای از حقیقت و آگاهی‌رسانی به حقیقت‌جویان شد، تاکید کرد: گرچه اطمینان دارم که سیاه‌دلان ستم‌گستر به راهشان ادامه خواهند داد و اهتمامی به شناخت واقعیت‌های ویرانگر خانمان خود و ملت نخواهند داشت و با چنین تلنگرهایی هم بیدار نخواهند شد، اما ایمان دارم، دیری نخواهد گذشت که ستمگران پاسخ ستم‌های خود را خواهند گرفت.
+125
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    مرتیکه پسرت اطلاعات ایران در سوریه رو می‌داده به اسراییل، مردم رو به خرابکاری دعوت میکرده و پول هم واسه این کارهاش می‌گرفته، فرانسه دیده این انگل داره واسش مشگل ایجاد میکنه اونو با افسر خودش مبادله کرده، قابل توجه بقیه وطن فروشان که فکر میکنن چون ایران نیستن پس دیگه هر غلطی میتونن بکنن نه رفیق مطمئن باش هر وقت منافع اون کشوری که این انگل‌ها در اونجا ساکن هستند به خطر بیوفته اینجوری مبادله میشن. منتظر میمونیم تا مسیح بز نژاد رو همینجوری تحویل ایران بدن و حال کنیم.
    306
    41
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    تحت تعقیب وزارت - لندن، انگلستان

    در همان روز اول ربایش دوست نزدیک روح الله که همان شهر محل سکونت وی زندگی می کرد و با خانواده وی رفت و آمد داشت در تلویزیون ایران اینترنشنال لایو به موضوع پرستو بودن شیرین نجفی و دروغ و نفوذی بودن وفا نیکفر صراحتا اشاره کرد و عنوان کرد که روح الله همان روز به سفارت استرالیا در فرانسه رفته و فهمیده کلیه مدارکی که وفا نیکفر برایش فرستاده جعلی بوده اند و گفت روح الله بیرون سفارت به من زنگ زد و‌گفت وفا نیکفر عامل نفوذی هست اما فعلا صدایش را در نیار ، روح الله بچه خام و پخمه ای نبود به اندازه کافی زرنگ بود افسوس که با نامه و‌وبسیایت ایت الله سیستانی و عکسهایی که شیرین نجفی برایش فرستاد به شیرین نجفی اعتماد کرد و در تله افتاد. امثال وفا نیکفر مزدور با ثروت وزارت اطلاعات و‌امثال شیرین نجفی فاحشه کهنه ای که قبلا به بچه های وزارت اطلاعات خدمات جنسی می داده و بعد بعنوان پرستوی صادراتی در خارج از کشور انجام وظیفه می کرد فراوان داریم و به میمنت دلارهای یا مفت و بی حساب و‌کتاب نفتی و بودجه های پنهان امنیتی در خارج جولان داده و با رنگ و ظاهری مخالف خوش خدمتی و انجام وظیفه می کنند. انتقام دور نیست.
    13
    131
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    تحت تعقیب وزارت - لندن، انگلستان

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. رزم جو می شه بگی تو امریکا چکار می کنی ؟ با این کامنتی که گذاشتی دو‌حالت دارد یا در سال های بعد از انقلاب رفتی آمریکا که خوب با توجه به کامتی که گذاشتی صد درصد معلوم است جیره خوار و‌ یا غیر مستقیم مواجب بگیر جمهوری اسلامی هستی و‌یا اینکه خودت با توجه به سنت یا پدرت در زمان پهلوی از پول یامفتی برخوردار بوده و عازم آمریکا شده ای که در این صورت هم باز نمک خورده و نمک دان شکننده ای ! حالت سومی برایت متصور نیست.
    13
    116
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. بازتو اب دار چه سفارت اومدی اینجا واسه خودت می بری و می دوزی یا هم چرت و پرت میگه vشما هم یه روزی میشه پیدا کرد
    13
    80
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. مواظب باش تا در عالم جیره خوری و دستمال کشی خودت را در لوس آنجلس پیدا نکنند و حقت را کف دستت نگذارند. یک وقت دیدی بخاطر حمایت از جانیانِ حاکم بر کشور جگر گوشه ات را جلوی چشمت پرپر کردند.
    13
    97
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. انگل مسلما افرادی مانند توست که هرچی خودت و خانواده ات نشخوار می‌کنند آغشته به خون جوانان این ملت ایران. کمترین نقش شما آدم فروشی و دادن اطلاعات مخالفان به اطلاعاتی چی هاست.از نفرت پراکنی ات مشخصه اگر وابستگی تشکیلاتی با حکومت نداشته باشی از موافقان آن هستی اما ماندم شماها پس تو دل آمریکا چه غلطی میکنید.
    13
    85
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Stone44 - سوئیس، سوییس

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. یک روز هم نوبت تو و خانواده توست که شب تا صبح خودت و جد آبادت بشن عابر بانک ......
    11
    82
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایستاده مرده - لندن، اتریش

    دادش تو لس انجلس زیاد نگران هستی فکر کنم خوب ندزدی الانم ابسار بریدی داری .... میخوری اینهمه کشتید اینهمه دزدید جزو خونه خرابی دشمن تراشی کاری نکردید اونی که دشمن ایران تو امثال مغز زنگ زده تو هست که تو امریکا آدم نشدن امثال تو زیادن یک روزی همه تون از سطح خیابون‌ها جمع تون میکنیم حالا دور شماس یکروز دور ما میشه .....
    10
    66
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    اینکه کسی گول آیت الله سیستانی را بخورد خود درد بزرگی است زیرا آخوندها همه سر و ته یک کرباس و آخوند خوب فقط آخوند مرده ای هست که 7 کفن پوسیده باشد و گرنه از گور این ها هم بلا می خیزد. این همه امامزاده ها آخوندهای مرده و مراکز مفتخوری هستند
    3
    61
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    Ashkan60 - لندن، انگلستان

    [::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. زر مفت نزن مزدور ،کمی به آینه نگاه کن و با خودت فکر کن چقدر سقوط کرده ای و پست شده ای که پاچه لیسی و حمایت از یکمشت تبهکار جانی پست فرومایه و خائن را برای تکه ای استخوان به خون آلوده میکنی ! شرم بر تو و حامیان تبهکار حکومت اسلامی ملاها در ایران
    10
    66
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.