رضا پهلوی: علی خامنه‌ای از مادر «دادخواه و استوار» ستار بهشتی می‌ترسد

 شاهزاده رضا پهلویصدای آمریکا :شاهزاده رضا پهلوی با انتشار توییتی به خبر حمله به مادر ستار بهشتی واکنش نشان داد.

در این توییت که عصر شنبه منتشر شد،‌ شاهزاده رضا پهلوی ضمن بازنشر تصویر صورت آسیب‌دیده و سر باندپیچی‌شده گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی‌، نوشته است: «پیام این عکس گویا است: علی خامنه‌ای، رهبر تروریست‌های منطقه، از مادر دادخواه و استوار ستار می‌ترسد.»

در ادامه این توییت آمده است: «یک ایران در کنار گوهر عشقی است.»
بنیاد ستار بهشتی روز جمعه در حساب کاربری خود در اینستاگرام، ضمن انتشار تصویری از خانم عشقی از سوء‌قصد به جان او خبر داد.

این بنیاد ساعاتی پس از اعلام خبر اولیه در این باره نوشت، گوهر عشقی روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر حین رفتن به مزار ستار بهشتی «بین راه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.»

بنیاد مذکور با اعلام این که «قادر به تایید حمله سازمان‌یافته به گوهر عشقی نیست» نوشت: «اما شواهد و اتفاقات گویای یک حادثه معمولی نیست.»

همچنین خانم عشقی در ویدیویی که پس از حادثه سوءقصد احتمالی از او منتشر شده، می‌گوید: «داشتم می‌رفتم امام‌زاده، یک موتوری دو نفر بودند، یکی‌شان پیاده شد، من را هل داد روی میلگردها. بعد دیگر نفهمیدم کجا هستم. چشمم را باز کردم، به هوش آمدم دیدم در بیمارستان هستم.»

آرش صادقی، فعال حقوق بشر، نیز روز شنبه ۱۵ آبان با اعلام خبر آزادی آنها به صدای آمریکا، گفت گوهر عشقی در طول بازداشت برای «دست کشیدن از کار بنیاد ستار بهشتی» تحت فشار و تهدید بوده، اما پاسخ داده چنین کاری نخواهد کرد و گفته «از مرگ هراسی ندارم» و «می‌توانید مرا هم مثل پسرم بکشید.»

ستار بهشتی، وبلاگ نویس و فعال کارگری بود که ۹ سال پیش در بازداشتگاه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جان خود را از دست داد.

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، از معترضان صریح جمهوری اسلامی و شخص آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، است که بسیاری او را یک نماد مقاومت می‌دانند.
+250
رأی دهید
-26

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momiji - توکیو، ژاپن

    البته مثل سگ هم می ترسد! کفتار چلاق .
    22
    162
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

    وقتی که رهبر مذلفین جهان و .... دوروبرش از یک پیرزن وحشت دارن. ولایی ها اونقدر به گفته خودشون اقتدار دارن که یک پیرزن می تونه پایه های حکومتشون را به لرزه بندازه.
    14
    141
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۳
    جنابِ سروان - مونرآل، کانادا

    آخه کی این ربع پهلوی روجزو آدمهای مهم حساب میکنه که ازهارت و پورتهاش بترسن؟مگه شلغم هم جزو میوه هاشده؟عین مترسک سر جالیز می مونه بااین فرق که توسر مترسک جالیز مقداری کاه هست مال این اون کاه هم نیست هاهاها
    190
    24
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    رضا عزیز. نه تنها شیخ علی‌. بلکه تمامی لشگر دمکرات. سوسیالیست. ملی‌ مذهبی. زمان پدر نامدارت. روزی نبود.که با پول ناشران روسی کتاب مادر از ماکسیم گورگی را مجانی رواج می‌‌دادند. مادر کارگر Pelageja Nilowna .که با بازداشت پسرش.انقلابی می‌‌شود. اعلامیه انقلابی‌ قسمت.درشب شعر در دانشگاه تهران .با هم می‌‌خواندند. و هیجان زده.پرچم سرخ به بالا و سرود اینترنسیونال می‌‌خواندند.روزگاری بود عزیز. کاسبی با انقلاب. و سرزنش به مادران ما. که چرا. مثل مادر روسی نیستند. و امروز.؟ مادر ما. یک تنه با قشری در افتاده.عقرب جرار. فاسدترین. جنایت کار‌ترین قشری.که تاریخ ما .تا کنون با آن ربرو شده.کجا هستند؟ این مریدان سوسیالیست لنینی و شیه سرخ علوی؟ در پاریس. لندن برلین. کاسه گداهی ری در دست. بر آخوند ها.در مکتب ما، انگار مادر تا مادر فرق دارد.می‌ دانم سکوت هم یک نمونه بله است. در نگاه این مادر.بابک .کاوه اهنگر. سهراب. جمشید. حلاج با هم دیدار می‌‌کنند. اگر مادر روسی می‌‌توانست با مادر ما دیدار کند. چه به هم می‌‌گفتند؟ به یقین مادر روسی به سرنوشت مادر ما حسادت نمی‌‌کرد.
    22
    102
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Attila14 - استکهلم، سوئد

    همچین نوشتن که انگار حمله کننده ها کار وحشتناکی کردن!. بابا مسلمونن و الگوشون علی جلاد و حسین زرپرست و مرجع تقلیدشون هندی و الان سیدعلی گدای سابق و میلیاردی امروز و رییس جمگورشون رییسی از هییت مرگه! انگار انتقاد کنین .....چرا بوی بدی میده!. اومدم بگم ادعای اسلام دارن دیدم خوب اسلام همینه و بس؍ ادعا نمیکنن
    12
    110
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

    کاشکی اسم شاهزاده رو از رو خودش برداره، جاش بزاره شاه‌آرزو. شاهزاده یعنی جوانی خوش قامت و دماغ.
    164
    16
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid4053 - اصفهان، اتریش

    این مردک عربزاده کثیف خامنه ای از سکوت این مردم با تمام وجود دارد سوو استفاده میکند ای مردم دیگر منتظر چه هستید ایا چیزی دیگر برای از دست دادن برایتان مانده است؟ خاکتان به حراج گذاشته شده ازادیتان را گرفته اند فرزندانتان را میکشند و حق عزاداری را ازتان گرفته اند شک نکنید که همه در این صف ایستاده اید تا به سلاخ خانه خامنه ای بروید. این مردک قاتل به هیچ کس رحم ندارد سلیمانی را به ان بزرگی کرد بعد به همین راحتی به کشتنش داد و و دخترش را به حراج اعراب گذاشت. تنها ره بیدار شدن و به پا خواستن همگی است.
    14
    94
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    محمدعلی هشترودی - مادرید، اسپانیا

    چقدر شبیه شاه فقید ایران شده است. تصور اینکه شاهزاده عزیزمان الان باید شاهنشاه ایران بود و مقایسه اش با چند ملای بیسواد دوزاری که قاتل چلاقی بیش نیست، واقعا دردناک است. درود بر رضا شاه دوم پهلوی که همواره شاهنشاه ایران است ❤
    24
    104
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. میشه یک عکس به شکلی از خودت برامون بذاری که ما جمال بی مثال شمارو ببینیم و با رضا پهلوی مقایسه کنیم. احتمالا باید دماغ شمارو با قلمتراش تراشیده باشن و بسیار زیبا باشه.
    12
    106
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    مترسک سر جالیز باش. ولی طلبه خوشگل به قول خودتان نباش. دفعه قبل هم که به پسر همین مادر ایراد، که سر کچل دارد. ملالی نیست. اقاتون هم زلف پریشان ندارد. اگر عمامه ننگ را بر دارد. ولی کجا شما مو ندارد؟ بر سر ممکن. ولی به قول اون آخوند. اول باید خوشگل باشید. تا شما را به حوزه راه دهند. ولی همه قضیه را نگفت. واجبی صادر شده از کربلا هم . الزامی است. تا قسمت خاصی‌ از بدن مو نداشته باشد.خوشا به حال علما. هم واجبی کربلا ثواب ، و هم بدون مو. صیقلی مثل آینه. خوب همین را می‌‌خواستی‌. گروبان قند علی‌؟
    18
    68
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۳
    جنابِ سروان - مونرآل، کانادا

    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. طومارننویس..... سه یا چهارخط کافیه درددلهاتو ببر جای دیگه قدیمیها میگفتن طرف نه که خیلی خوشگل بود....هاهاهاحکایت خودته نه که خیلی مفهوم وشسته رفته مینویسی تازه به کمترازطومارهم راضی نمیشی هاها
    101
    21
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۳
    جنابِ سروان - مونرآل، کانادا

    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::]. هاها حاجی برومطلب جولیان آسانژ
    92
    17
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

    شما سایبری ها هول نشید, فرصت برای منفی دادن هست.
    49
    20
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    طومار نیست.ذلیل نامه امت بسیج است.ابله بودن امت شیخ در این نیست. که هیچ چیز نمی‌‌دانند. و نمی‌‌خواهند بدانند. بلکه در این.که فکر می‌‌کنند. همه چیز را می‌‌دانند.
    21
    49
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    Ashkan60 - لندن، انگلستان

    [::جنابِ سروان - مونرآل، کانادا::]. حمید دندون یا همون سروان به فاطی کپنهاگ یا همون اقدس سه پستون دوست دخترت بگو که خودش را جمع کنه و اینقدر به چیزای بزرگ یا دراز حالا دماغ یا چیز دیگه سریع توجه نکنه و واکنش نشون نده یخورده فکر کنم حرامه ها ! خلاصه بیشتر بهش برس خراب نشه ( گرچه دیر شده)! به جان آقای ناقصتون راست میگم ! ضمناً خاک بر سر پاچه خوارتان که بجای دفاع از حق این مادر دردمند به نوشتن چرندیات زیر این مطلب پرداختید ،از حامیان سید علی گدا بیش از این هم البته انتظار نداریم.
    26
    65
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران

    اون سپاه رو داره خیالش راحته چون سپاه هواش رو داره، چون سپاه پولش رو ازش میگیره برای همین هواش رو داره، نه هوای مردم رو.
    7
    30
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان

    اخی شازده ما بیچاره چرا این ریختی شده ؟!! پاک شده شبیه میت !! آخراشه دیگه ، اینم امروز فردا رفتنیه
    38
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.