ازدواج عاشقانه مرد ۶۰ ساله ایرانی-آلمانی با دختر جوان تهرانی


+91
رأی دهید
-122

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران

    صاحب یک سهم از شرکت رو بترقی ، بهتر از صاحب تمام سهام یک شرکت رو به تنزول میباشد
    9
    37
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ

    وای دلم سوخت واسه دختر. چه زمان سختی رو باید تحمل کنه تا به اقامت دائم و شهروندی برسه. اکثر قریب به اتفاق درصد ازدواجهای اینطوری برای رفتن هست. و طرف زوجی که میخواد مهاجرت کنه زمان سختی رو پیش رو خواهد داشت .
    19
    159
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

    عشق و ازدواج سن و سال نمی شناسه. این کشورهای غربی با قوانین مزخرف هستند که اجازه ازدواج زختزان بالغ را نمی دهند. 18 سال به بالا. یعنی 17 سال شد بنده خدا دیگه بالغ نیست و .. قوانین ساخته بشر مغایر فطرت است.
    113
    17
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    DerTyp - سنندج، ایران

    از زاویه ی دید یک مرد کهن سال به این ازدواج نظرم را می گویم. انسان در سن بازار با وجود پخته تر بودن راحت تر همه چیز را قبول میکند چرا که خود انسان دیگر دنبال کلک زدن نیست. خود من با قد یک و شصت و قیافه ای به شدت زشت در سنندج روزانه با ابراز عشق و علاقه اش طرف بانوان هم سن دخترم مواجه میشوم هر چند منطق می گوید که اون بانوان به دنبال نجات خود هستند و بنده را وسیله ای برای نجات خود می پندارند. راه آزمایشس هم ساده هست. با بیان اینکه من دیگر از سنندج یک کیلومتر ان طرف تر نخواهم رفت ابن عشق و علاقه ها ناپدید می شوند. این جناب هم با سن بالا و اینکه در المان حتی اگر جوان باشید شانس یافتن شریک زندگی برای یک خارجی کله سیاه بسیار کم هست(تجربه ی شخصی زندگی در المان) ایشان با شنیدن اولین جمله ی دوستت دارم تسلیم شده اند.امیدوارم اشتباه فکر کنم.
    127
    73
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان
    [::نسل بی سواد - اسلو، نروژ::]. جو‌جو مشخصه خیلی دو این روش خبره داری. طوری میگی آخه انگار اینچنین خانم ها مثل شما چقدر معصوم و ساده دلن! در حالی که از خباثت و بد جنسی از قبل برنامه طلاق و‌خیانت ریختن . از قهرمانی های خودت ‌آسمون تعریف کن زهرا جون
    23
    32
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    nooshin tehrani - روم، ایتالیا

    مردی که بعد از سی سال زندگی دور از کشورش برگرده یک دختر ایرانی بگیره، یعنی هیچکس حاضر به ازدواج با او نبوده. یعنی بعداز سی سال هنوز با محیط زندگی خارج از کشور نتونسته خودش رو وفق بده. یعنی هیچ کجای دنیا یک زنی که سی سال از خودش جونتر رو برای ازدواج پیدا نکرده. حالا با دخترش ازدواج کرده، که به محض اینکه رفت اونور آب دختره ازس طلاق میگیره و ولش میکنه. چشمش کور.
    8
    90
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    kevinpalang - مالمو، سوئد

    [::نسل بی سواد - اسلو، نروژ::]. چه جالب، پس باید دلمون برای دختری که احتمالا با شیادی و دروغ به یک پیر مرد شصت ساله ابراز علاقه کرده تا به اقامت برسه بسوزه! اقامت بخوره توی سر زن یا مردی که با احساسات و زندگی یک آدم دیگه بازی میکنند تا به یک هدفی برسند. اون پیر مرد مگه آدم نیست؟ امیدوارم که خود شما از قماش دروغگو و فریبکار که برای رسیدن به هدفشون از هیچ کاری حتی تن فروشی ابایی ندارند نباشید.
    7
    60
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    kevinpalang - مالمو، سوئد
    [::DerTyp - سنندج، ایران::]. شما که نوشتید سی و سه سالتونه، سی و سه سال را میفرمایید کهن سال؟؟؟.
    5
    21
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    من نفهمیدم که به شقیقه چه ربطی داشت؟
    3
    14
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Dermis - لندن، انگلستان

    [::نسل بی سواد - اسلو، نروژ::]. چیزه بدی نمیبینم اونهم تو آلمان که هر وقت بخواهد میتونه جدا بشه راحت.مگه تو‌اخبار امروز نبود نیکولاس کیج ۵۸ ساله با دختر ۲۶ ساله ژاپنی ازدواج کرده؟. وقتی بد بود که دختر این سن توی ایران به مرد ۶۰ ساله در بیارن که هیچ حق جدایی و اختیاری هم نداره نه تو آلمان.
    5
    28
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

    این بنده خدا فکر کرده دختر از تهران چهل سال پیش گرفته که همه یه مرام و معرفتی داشتن. چهار روز دیگه خانم دست از قنداق درمیاره, بعد از گرفتن اقامت, تقاضای طلاق میده و صاحب نصف ثروت این والاگوهر میشه.
    4
    54
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    DerTyp - سنندج، ایران

    [::kevinpalang - مالمو، سوئد::]. .لطف تو نا گفته ی ما می شنود.. اوهام خود را به نام دیگری ثبت نکنید. من هرگز این جمله را ننوشته ام که سی ساله هستم. اگر متوهم هستید که از ای و هوای سرد و کم افتاب انجاست اگر نه که دروغ گو هستید
    30
    5
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Negin.uae - دوبی، امارات متحده عربی
    [::kevinpalang - مالمو، سوئد::]. باید حدس بزنیم کی چندسالشه وازکجاست.اگه این آقا همین الان از سنندج باشه وثابت کنه که ازاونجاست من دیگه نمیام اینجا.این آقا الان توآلمان هستن که خودشون نوشتن.روانشناسی میگه بیشترآدمهاآرزوشونو بیان میکنن یعنی دوست داره برگرده سنندج ولی بدلایلی نمیتونه ازآلمان بهمونجا برگرده.یادت باشه هیچکس از ایران نمیاداینجا کامنت بذاره.مطلقاهیچکس.حتی یکنفرهم از ایران نمیاداینجاکامنت بده.
    10
    2
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    DerTyp - سنندج، ایران
    [::Negin.uae - دوبی، امارات متحده عربی::]. شما که راست می فرمایید ولی ل..ت بر .....دروغ گو
    22
    3
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - میلان، ایتالیا
    [::machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. وقتی که حرف حق زده می‌شود مقبول است. بله، این آرزوی هر دختری است که شوهری کلان سال داشته تا برایش فداکاری کند. مرد کهن‌سال هم قدر دختر جوان را دانسته و کوشش می‌کند تا فداکارانه آن وظایف را انجام دهد.
    23
    6
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    عشق و عاطفه و غیره و غیره و غیره! فقط امیدوارم این پدر عزیز یک پریناپ و یک پست ناپ ضد گلوله با این رباینده دل امضا کرده باشن. اونوقت اگر این دلبر هنوز راضی به ازدواج بود، تازه میشینیم با هم حرف میزنیم.
    2
    11
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ
    kevinpalang - مالمو، سوئد. دوست عزیز . اون دختر خانم و ملیون دختر دیگه برای رسیدن به آرزوی خروج از کشور نمیدونن چه سرنوشتی در انتظارشان هست و تجربه زندگی مشترک با یه پیرمرد و همبستری رو ندارند. اون بدبخت از شب اول زفاف کمی به بطن قضیه پی خواهد برد. برای اون آقای پیرمرد ۶۰ ساله دلسوزی لازم نیست چون ایشون کاملا واقعه که بر ای هوس و زیر شکمش تشریف بردن ایران که از شرط شهروند خارج بودن سو استفاده کنه و دختری شاید فقیر یا در آرزوی خارج رفتن رو مثل یک بره شکار کنه تااز جوانی اون لذت ببره .دندش نرم باید تاون این عشق و حال رو با افسردگی خیانت و طلاق هم پس بده. همه جای دنیا دختران جوان منتظر اینجور فرصت‌ها هستن . آدمی مثل این آقای ۶۰ ساله باید کنترل زیپ شلوارشان رو داشته باشن تا به دام هوس نیوفتن . ۶۰ سال هنوز نه زن و بچه . معنیش چیه؟
    5
    18
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    پدیده ازدواج در جهان سوم ؛ و کشورهای سنتی داستان خودش را دارد . بحث من تایید و ماستمالی نیست بلکه فهمیدن انتخاب ها میباشد. این خانم چهره نوجوانی ندارد شاید حوالی ۳۵ باشد . خارج از محیط های با فرهنگ و غیر سنتی ؛ شانس ازدواج با هم سن خود را ندارد . یعنی شوربختانه مردان حوالی ۴۰ سال گزینه خانم ۳۵ ساله ندارند . یک دختر ۳۵ ساله که نتونه به تنهایی در ایران بحرانی؛ زندگی کنه باید پیش خانواده باشه و تحمل رفتارهای معمولا ناهنجار اطرافیان ؛ فرهنگ کنایه و متلک چیز غریبی برای ما ایرانیان نیست . از طرف دیگر مرد ساکن خارج از کشور هم مشکلات خودش را دارد . مشکلات فرهنگی ؛ زبانی ؛ معیشیتی ؛ و غیره . خیلی از زنان المانی اشتیاق زندگی با مردان خارجی که بطور شاخص از لحاظ مادی و اجتمایی بالاتر نیستند ندارند . و اگر هم باشند دنبال مردان جوان خارجی هستند یعنی قضیه برعکسه
    5
    13
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ
    [::دیارکو - قره تپه، آذربایجان::]. دلت چی دوست داره بگو برات تعریف کنم . اون دختر رو خبیث و .....ندون . اون مثل یه بره تو دندون های اون پیرمرده است که چند سالی باید تحملش کنه. من شاهد چندین کیس اینطوری بودم و از بطن ماجرا خبر دارم . همسایه داریم زن ۳۵ ساله و مرد ۶۵ . زنش با زن من دوسته و رفت و آمد داریم و شاهد مشکلات اون بدبخت هستیم . اینقدر این جور ازدواجها مشکلات برای شخص جوونتر داره که بعد از مدتی دیگه اقامت و اینطور چیزها براشون بی ارزش و معنی میشه. بارها اون خانم گفته که دلش میخواد برگرده کشورش. کمی انسانی تر فکر کن
    6
    9
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    اینا دیگه قدیمی شده پاشون برسه یه مدت تحمل میکنه تا مدارک اقامتش درست بشه و شک نکنید روز بعدش درخواست طلاق میکنه.
    2
    16
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ایرانی دبش - تهران، ایران
    آرزوی خوشبختی و شادی
    2
    14
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    چرا فیلم بدبخت مادر مرده رو پخش میکنید, مگه مدونا با یک پسر ٢٠ ساله ازدواج کرده یا اون دختره تو امریکا زن حدید ٧٠ ساله شده افاضات کردید!! با به شما چه که میخاد پولوشو کجا بده یا تو تخت کی بخابه!!!!!
    2
    14
    جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    پس کارشناسان خبره در رختخواب مردم کجا هستند؟ حتما من باید نظری بدهم تا مویشان را آتش بزنند؟
    7
    23
    شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] تو متخصص فاحشگی خوندن و توهین به خانمها هستی. تو سرشار از نکبت و اَخلاق مردسالارانه ای. تو دفترچه ای داری سیاه ,که ۲ تا خانم تو رو ترک کردن , و از زندگی و اخلاق تعفن دار تو رو به آزادی پرکشیدن و تو رو طلاق دادن.تو محکوم به این هستی که در تنهایی خود به آغوش مرگ تدریجی بروی. پس چِفت کن!
    22
    5
    شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    اگه ۶۰ سال پیری نباشه،چون زن باید پرستاری کنه بجای همسری،نقش زن جوان تبدیل به پرستارجوان میشه. بدبختی پیری پیری نیست بلکه جوانیه،یعنی توی پیری بخوای جوان باشی.وگرنه خوشبختیه
    1
    3
    شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عقده ای پس چرا تا حالا .... گرفته بودی و تا من مویت را اتش زدم پیدایت شد. من که نظری ندادم. دیگر چرا انجایت اتش گرفت؟حتی اسم تو را هم نبردم . مگر تو کارشناس سوراخ های مردم هستی!؟ رسوا هستی خواستم رسواتر بشوی. تو عتیقه هستی که رفتی نروژ و با بلاهت فکر میکنی اگر تمام زن های ایران لخت شوند و یا مثل خانم زهرا امیر ابراهیمی از پائین تنه ارتزاق کنند ایران به تمدن اروپائی دست خواهد یافت. خواستم بلاهتت را نشان بدهی تا بیشتر رسوا شوی
    3
    19
    شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] بنده کارشناس هستم تا آدمهای ....رو به تور بندازم . بعد به این پارازیت های متوهم و خود باور .... , تا رسوا بشن تا دیگه چرت ننویسن و به اَحدی توهین نکنند.
    20
    0
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. تو که رقمی نیستی . در عالم مجازی هیچ و در عالم حقیقی ...... تو که این شغل ....این عجوزه به درد این کارها نمی خورد وگرنه اگر هنری داشت مثل گلشیفته فراهانی و خانم عزیز و محترم سوسن تسلیمی گل میکرد . ضمنا تو برایم فقط یک سایه و اسم مستعار هستی که حتی جرات نداری خودت را معرفی کنی. از این به بعد طرف صحبت من فقط ان عجوزه ی .... است تا بطور کامل مفتضح شود.
    1
    20
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] ببین! سوراخ کج میخ کج رو میخاد. تویی که یک عمر با توهم وفحاشی و توهین و خودشیفتگی و نادانی و بیسوادی بزرگ شدی , این عرصه برات تنگه. تویی که از همه جا رانده شدی و آ..... اینجا برات مناسب نیست. چون سیستم عفونی و اخلاق .... تو ,در حد و قواره آخونداست. چون تو با بیشرمی حکم قصاص و شکنجه رو تایید میکنی! تو با وقاحت تمام حقوق کارگران رو نادیده گرفتی. تو بهتره در این سن و سالت سکوت ننگ و .....بگیری تا دیگر به هیچ قشری از جامعه توهین نکنی. چون سکوت ننگ و بی مروتی فقط زیبنده توست. خوشا به حال اون دوتا خانم محترمی که از تو گریختن و تو رو طلاق دادن. چون خوشبختی خودشون رو نخاستن با حماقت تاخت بزنن.
    19
    1
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. مثلا فکر میکنی با لجن پرانی تو "هیچکس" من ککم هم میگزد!!؟ یاد 20 سال پیش به خیر من و سبکبالم یک تنه با 100 نفر متعصب اسلام پناه می جنگیدیم و اگر قرار بود مثل تو بالا بیاورم تاکنون صد بار سکته کرده بودم. فکر میکنی تو اولین ......هستی که سطحی نگر و در یک کشور بیگانه جو زده شده در صورتیکه به اندازه ی ارزنی ملت خودش را نمی شناسد!؟. تو که از عقل ناقصی و گر نه فکر نمی کردی با لختیسم میتوان به جنگ اخوندی رفت که با صیغه و 4 همسری و متعه و فاحشه گری و اطاق های عفاف می خواهد بانوان محترم را فقط عامل سکس کند. توقع ندارم که تو ......این ها را بفهمی. اما بجای ......متاسفم که هیچ دردی برای یک ....بدتر از پیری نیست هر چند در جوانی هم بضاعتی نداشت و مجسمه ی وقاحت بود. سعدی علیه الرحمه پیامبر نابغه ی ایرانی می فرماید: " .... پیر توبه گر نکند چه کند"؟
    2
    23
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] خجالت بکش القاب وامانده دینی خودتو روی سعدی نگذار.
    18
    0
    یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. بدبخت بیسواد و.... و حسود برو بوستان و گلستان سعدی را بخوان پیدا خواهی کرد
    1
    14
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    در آداب صحبت گفتار صد و یکم سعدی/ متن در آداب صحبت گفتار صد و یکم. قحبه پیر از نابکاری چه کند که توبه نکند و شحنه معزول از مردم آزاری /فاحشه ی پیر، بجز توبه کردن از کار زشت، چه کار دیگری می‌تواند بکند؟ و داروغه‌ای که از شغل خود عزل شده است هم چون نمی‌تواند مردم آزاری کند، از آزار مردم توبه می‌نماید.
    0
    14
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] متوهم !! لَقبِ علیه الرحمه رو برای سعدی نمی نویسند. این دستگیره عربی مال کسی مثل تو هستش , که سوادش سُنتی و در حد خمینی هست. مثل تویی که تا خرخره غرق در امورات دینی هستی , ولی برای ما اینجا قُمپز عقلانیت در میکنی. اَمان از جهالت! ببین شاعر برای جاهل ها و بیسوادهایی که سعدی رو علیه الرحمه میگن چه میگه: این شعر در وصف شما!. . راهی که درآن عاقل بدانستنی ----- هموارتراز راهی است ک با تردید میپیمایی. . وقتی ندانی که حقیقتی را میدانی ----- مانند جاهل ها راه ها را بیراهه میخوانی.
    12
    0
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. این لقب را من نگذاشته ام و تمام ادیبان او را با این لقب خطاب میکنند. بینم ایا کسی اعتراض کرده که تو با اخلاق لجنی نام خودت را هانی گذاشته ای!؟ انقدر تلخک و قرقرو و خود بزرگ بین و خود متشکر هستی که با یک من عسل تو را نمیشود خورد و با مغز فندقی فکر میکنی که هندوانه مشهدی هستی. با این همه برای ان کسی که پاندازی میکنی هرچند در جوانی هم بضاعتی نداشت ولی سعدی چه درست فرموده است: قحبه ی پیر اگر توبه نکند چه کند! دوم اینکه کم شعور من اصلا مسلمان نیستم ولی تعصبی هم روی لغات یک زبان ندارم . اگر شعور داشتی می فهمیدی بیش از نیمی از لغات انگلیسی وارداتی است.
    0
    17
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::] : مهم نیستش موش سیاه باشه یا سفید. مهم اینه که موش رو بگیره. حال مهم نیستش تو مسلمون باشی یا نباشی. مهم اینه تو قصاص آخوندا رو تایید میکنی. مهم اینه القاب اسلامی رو به سعدی میچسبونی. مهم اینه اخلاق فاسد شرعی و فحاشی به زنان رو به پیش میبری. مهم اینه که فکر میکنی .. هستی. در صورتیکه عقل و فکرت فسیل شده. اَولین مَشنگی که معترض نام کاربری من شد توی مفلوکِ بودی. که معتقد بودی و هستی که زن هستم. ... : این نام ربطی به عسل نداره. توی ایران هانی اسمی هست هم مردونه و هم زنونه! اون ادیبانی که علیه الرحمه رو امروزه برای سعدی و حافظ و بقیه بکارمیبرن , عقلشون پنچره مثل تو! پس باید بادگیری بشن......
    16
    0
    دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. عقب افتاده. باز که فیلت یاد هندوستان افتاد. 4 سال پیش هم مثل امروز رو راست و شفاف نبودی و با چند ایدی (مثل امروز) با حدس گمان نمیشد نهادت را شناخت. سر تا پایت مثل امروز دروغ بود و هنوز هم هست. چنان برای ان رجاله پیراهن پاره میکردی (که هنوز هم میکنی ) که مشکل بود بتوان رابطه ی شما را فهمید. حالا دست تو رو شده و مشخص شده همشهری تو و یک نوع رابطه.... دارید و این لجاجت آن زن لجاره است که تو را به جلو هل میدهد. انقدر رسوا هستی که حیف وقت است که با تو ادم بی ارزش و (هیچکس) تلف کنم. ان زن هم ادم زجر کشیده ای است. برایش متاسفم. چون شیرین مغز است و دزد ناشی به کاهدان میزند و حالا هم آب در هاون کوبیده و تو را دلقک خودش کرده است
    0
    22
    ‌سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. می خواهم مطلبی به شما بگویم که قبلا به ذهنم نرسید. به ضریب 100 درصد این خانم مخبر و آنتن جمهوری اسلامی هست. میدانی که مجازات زنا در بین اخوندها و قوانین قرون وسطائی انان سنگسار و اعدام است و حالا واویلا به بازی در فیلم پورنو که مجازاتش ردخور ندارد و حداقل خلاصی از زندان غیر ممکن است.حالا بعد از تهدید و چلاندن و گرفتن تعهدات لازم او را مثل صدها مامور جنسی دیگر روانه اروپا کرده اند تا خبرچینی کند. البته اگر تو چپول خودت هم مامور نباشی مواظب باش چون تمام اطلاعات گروه دو یا نفره ی چپولی شما و دیگران را به اخوندها و مقامات امنیتی گزارش میدهد.
    0
    11
    ‌پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.