نماینده خبرگان : اگر سفر به ترکیه و آنتالیا برای عیاشی تعطیل شود، قیمت دلار این گونه افزایش نمی‌یابد

آیت‌الله علی معلمی: در صورت متوقف شدن این سفرها، نرخ دلار این گونه افزایش نمی‌یابد.ایندیپندنت فارسی :نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه در سخنانی افزایش نرخ دلار آمریکا در ایران را به سفرهای شهروندان ایرانی به مقاصد به گفته او «فساد و فحشا» در ترکیه مرتبط دانست و گفت در صورت متوقف شدن این سفرها، نرخ دلار این گونه افزایش نمی‌یابد.

آیت‌الله علی معلمی در نشستی در مازندران از میزان سفرهای ایرانیان به برخی کشورها که شهرت به مقصد فحشا و منکرات دارند، به‌ویژه ترکیه و آنتالیا، انتقاد کرد و گفت: «معتقدم اگر سفر به ترکیه و آنتالیا برای عیاشی تعطیل شود، قیمت دلار این گونه افزایش نمی‌یابد.»

وی از واردات بی‌رویه کالا به کشور نیز انتقاد کرد و گفت: «اگر قرار باشد کالاهای داخلی در کشور تولید شود، و از طرفی واردات بی‌رویه کالاهای ارزان‌ به کشور انجام شود، بازار را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد. اگر واردات کنترل شود، ما این همه مشکل نخواهیم داشت.»

امام جمعه قائم‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود به دور جدید مذاکرات هسته‌ای در وین اشاره کرد و گفت: «متاسفانه الان در وضعیتی که به ظاهر سه قوه در کشور هماهنگ هستند، عده‌ای به عنوان "پیاده نظام دشمن" فعالیت می‌کنند و با بهره‌گیری از رسانه‌ها، به دنبال تشویق تیم مذاکره کننده مبنی بر کوتاه آمدن در قضیه برجام هستند.»

این عضو مجلس خبرگان در ادامه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با آمریکا را در شرایط کنونی خیانت به کشور و انقلاب دانست.
عضو خبرگان رهبری: طالبان اقامه نماز را اجباری کرده اما ما در ترویج این فریضه کوتاهی می کنیم/ نماز باید اجباری باشد/ چرا مدرسه رفتن باید اجباری باشد اما نماز خواندن نه؟!
آیت الله معلمی با بیان اینکه پرونده نماز در مکتب اهل بیت و قرآن باید بازخوانی شود، افزود: نماز نمازگزار را از گناه پاک می کند؛ نماز حسنه ای است که زداینده گناهان می شود.
 
آیت الله معلمی با بیان اینکه ترک نماز عواقب دردناکی دارد، یادآورشد: در آیه ۴۰سوره مدثر به درستی عواقب دردناک ترک نماز بیان شده است.
 
امام جمعه قائم شهر باتاکید براینکه اراده در برخی از مسئولان برای ترویج اقامه نماز ضعیف است و باید این نقیصه برطرف شود، خاطرنشان شد: اگر در وقت نماز در محوطه ناحیه سپاه فرمانده سپاه ناحیه قدم را جلو بگذارد و وضو بسازد بقیه صف می شوند.
 
وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و از نعمت عظیمی تحت عنوان انقلاب اسلامی که یادگار امام خمینی(ره) است بهره مند هستیم اما نماز واقامه این فریضه در کشور همچنان دچار نقصان است، گفت: متاسفانه امروز می بینیم که در افغانستان طالبان اقامه نماز را اجباری می کند اما ما عنایت الهی(انقلاب اسلامی) را داریم اما در بحث اقامه نماز و ترویج این فریضه کوتاهی می شود. متاسفانه بعد انقلاب انحراف ایجاد شد و برخی مسئولین گفتن که نماز اجباری نمی شود می گویم فرزند خود را به اجبار مدرسه می برید چرا نماز که عَلَم دین است نباید اجباری باشد.

آیت الله معلمی ادامه داد: در هر اداره اگر مدیرکل دروقت نماز، آستین را بالا بزند به سمت نمازخانه برود این نوعی ترویج اقامه نماز خواهد بود، راهکار اجرایی عمومی ساختن نماز را باید شناسایی کنیم و پیگیر باشیم.
+27
رأی دهید
-141

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    henryaaaa - لوس انجلس ، ایالات متحده امریکا

    برو کلاش و دزد و جانی. تو رو چه به اقتصاد و قیمت دلار. ان رهبر حقه باز تر و جانی تر از خودت که می گفت اقتصاد مال خر هست.
    6
    103
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    شما اگر ناراحتی بساتشو تو کشور خودت فراهم کن مردم هیچ جا نمیرین. همه جای دنیا رو گشتم هیچ جا بهتر از ایران نمیتونی حال کنی.
    11
    74
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    حاجی داری ثابت میکنی که واقعا وقتی میگین اقتصاد مال خر است، واقعا بهش فکر میکنی
    5
    87
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران

    دلار برای عیاشی !؟! تراوشات مغز علیل ، آدم تعجب میکنه ، این احمق ها چگونه ۴۳ سال حکومت کردنند؟!؟
    28
    84
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    پیر خردمند - تورونتو، کانادا

    خفه شو. دنیا ببین چه فیسه خر چوسو نه رییسه
    6
    74
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    ترک دنیا به مردم آموزند---- خویشتن سیم و غله اندوزند, آخوند کلاش، ملت و کشور را غارت کردی، حالا داری جفنگ گویی میکنی و نمک به زخم میپاشی؟؟؟ بزودی این ملت درسی به شما کلاشان سگ انگلیسی بدهند که انگلیس سه روز عزای عمومی اعلام کند!!!
    6
    67
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران

    راست میگه خونه خود این تو قم با خونه ننه و عمه و خالش هرشب بساط دیسکو ردیف با تریاک اعلا و صیغه فت و فراوان بیکارید پا میشید میرید آنتالیا بابا خونه این باد معده خودش یه آنتالیای دیگه ست 😂😂😂😂😂
    20
    60
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    iran1 - آرلون، بلژیک

    وقتی فکرت از هزار کیلومتر دورتر از خونه نمی تونه جلو بره ولی میخوای یه مملکتو اداره کنی
    4
    44
    ‌پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.