تخلیه چشم نوجوان ۱۵ ساله بر اثر اصابت گلوله های ساچمه ای در اعتراضات اصفهان

بر اساس گزارشهای منتشر شده، چشم یک نوجوان ۱۵ ساله که در جریان اعتراضات اصفهان هدف گلوله‌های ساچمه‌ای ماموران قرار گرفته و مجروح شده بود، تخلیه شده است.

بر اساس همین گزارش، این نوجوان در بیمارستان کاشانی بستری است و به دلیل از دست دادن چشم خود حال روحی مناسبی ندارد.
+103
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    kakolzari - لندن، انگلستان

    برگ سیاه دیگری در پرونده جنایتکاران همیشه تاریخ
    3
    129
    دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    پیکان۵۸ - مالمو، سوئد

    این بد بخخت هم بدست فاتمیونی که چند هزار نفر هستند که ظریف میگفت ،از سوریه که برگشتند و در ایران هستند و همه افغان هستند،آخوند از اینها برای شلیک به هموطنان ما استفاده میکنه ،با امکانات خوب و آنها بخاطر از دست ندادن ،این امکانات و برگشت به افغانستان در رژیم تلبان ایرانیها را به این شرط میکشند آنهم از تنفری که از ایرانیها دارند.
    6
    98
    دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    خاک توی سر این ملت مسلمان!
    6
    95
    دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

    بدبختی گوله خوردن از تفنگ ساچمه ای همینه. چون از فشنگهای ساچمه ریز هم استفاده می‌کنند birdshot. اگه مستقیم از تو فاصله پنج شیش متری بزنی، احتمال مرگ زیاده. ولی تو فاصله‌های بیشتر بخاطر وزن کم ساچمه ها قدرشون کم و از هم دور میشن. حدودا تا 170 متری اگر بخوره تو چشم، احتمال کور شدن زیاده. البته این تو 30 40 متری خورده، چون تو بدنش هم فرو رفتن.
    83
    13
    دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    البته دلم برای این جوان در استان اسلام پرور و اخوند پناه اصفهان خیلی میسوزد. از افتخارات استان اصفهان خمینی و منتظری و بهشتی و ده ها هزار اخوند و شبه اخوند دیگر است
    17
    74
    دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    خامنه ایی مرگت باد!. اصلا مهم نیست که این کفتار های خامنه ایی کجایی هستند، در همه جوامع تعدادی پیدا میشوند که به خاطر یک تیکه استخوان به جان دیگران بیفتند و به صغیر و کبیر رحم نکنند! البته این جوجه کفتار ها هیچوقت نباید احساس امنیت بکنند و به هر طریق ممکن باید شناسایی شوند، اما دعوا سر اینکه اینها افغانی هستند یا ایرانی یک دعوای بیهوده است! همه انرژی ها باید خود خامنه ایی و دار و دسته اش را نشانه برود!. اینهایی هم که دق و دلی دارند از مردم بدبخت ایران و به هر بهانه ایی زهر پراکنی میکنند که این ملت حق شان همین است و از این قبیل لاطائلات، اینها اگر واقعا از دارو دسته خامنه ایی نیستند، خودشان از خامنه ایی بهتر نیستند و اگر به جای خامنه ایی بنشینند چه بسا بدتر نکنند!
    5
    51
    دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در این استان اسماعیل صفوی تا سن پانزده سالگی زندان بود و کاش ساچمه می خورد و سقط می شد، سلیمان مست دایم الخمر چنان در این اصفهان شراب خوری می کرد که در 40 سالگی کبدش ورم کرد، ولی انقدر در اسلام وحوش تیموری متعصب بود که عید قربان حتما باید خودش شتر سر می برید، اینها افتخارات تاریخی هستند که تو به ان می نازی. این کودک و نوجوان 15 ساله یک ایرانی قهرمان است
    2
    3
    دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.