گزارش نهادهای سرکوبگر اطلاعاتی به خامنه‌ای/ عصبانیت خامنه‌ای از محقق!

اختصاصی آواتودی: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی صبح امروز گزارشی از اعتراضات اصفهان به خامنه‌ای خائن ارائه کردند.
 
به گزارش آواتودی، صبح امروز جمعی از سران نهادهای نظامی، اطلاعاتی، امنیتی و کشوری، از جمله حسن محقق جانشین سازمان اطلاعات سپاه، معاونت حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی، وزیر کشور و تعدادی از کارشناسان اطلاعاتی از سوی علی خامنه‌ای برای ارائه گزارش اعتراضات مردمی در اصفهان، احضار شدند.
 
در این جلسه خامنه‌ای به شدت از گزارش حسن محقق عصبانی شده و علت این عصبانیت نیز عدم پیش‌بینی گسترش اعتراضات از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بوده است.
 
خامنه‌ای در این جلسه با عصبانیت به کارشناسان اطلاعاتی و امنیتی گفته است: شما هفته قبل گفتید همه چیز تحت کنترل است و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد! اما اینگونه نشد.
+99
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۱
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    من که گفتم کار دجال زار می بینم!
    9
    168
    شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    kakolzari - لندن، انگلستان

    خوب باشن وسط رودخونه خشک اعتراض کنن. من نمیفهمم جز اینکه حکومت خودش میخاره چرا باید به یه عده که وسط یه رودخونه خشک جمع شدن و داد و بیداد میکنن کاری داشته باشه؟ نه راهی رو بستند نه به ادارات دولتی حمله ور شدند. نه اصلا خطری برای کسی دارند.
    2
    47
    شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    اینها مثلا نظامیان کشورمان هستند؟ بیشتر شبیه یک عده دزد و آدمکش و ارازل و اوباش هستند. وقتی که سواد و تحصیلات ملاک نباشد هر آشغالی می شود سپاهی.
    14
    65
    شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    کیخسرو - کلن ، آلمان

    تریاکی کینه ای چلاق، حالا گیریم از کم کُشتن مردم اصفهان بدست سلاخ های پاسدار عصبانی هم شده باشی! حالا مثلأ گیریم دوباره مثل همیشه دستور قلع و قمع کردن و از روی اجساد عبور کردن توسط دژخیمان پاسدار دادی و بجای زاینده‌رود، رود خون درست کردی، اما آخرش چی مفنگی عقده ای؟ روز بروز کینه و نفرت مردم تو ایران نسبت به ولایت وقیح و اراذل و اوباش دزدش بیشتر می‌شه و داره تبدیل به یک سیل خروشان می‌شه که در مسیر خودش کل این حکومت شیطانی رو نابود می کنه!
    8
    48
    شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - مازندران، ایران
    پست فطرت های لعنتی تارانتینو رو می خوام!چوب بیسبال و کله پوک عزما
    14
    31
    شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    تحت تعقیب وزارت - لندن، انگلستان
    سرتبپ محمد حسن محققی از بچه های گردان حبیب لشکر ۲۷ محمد رسول ا. در زمان جنگ بود وی یک پا از ران به پایین ندارد و پای دیگرش نیز با آتل ثابت شده است که بتواند گاهی با عصا حرکت کند و‌بیشتر اوقات ویلچر نشین است ، وی داماد سردار سرتیپ محمد اسماعیل کوثری فرمانده سابق لشکر ۲۷ و نماینده دو‌ دوره تهران در مجلس هست . هر دوی این اشخاص چه زمانی که در لشگر ۲۷ بودند و چه بعد از آن در قرارگاه ثارا. تهران در سرکوب تمامی جنبش ها اعم از شلوغی اسلام شهر ، قزوین، حمله به دانشجویان ، خرداد ۷۶، سال ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ نقش بسیار پررنگ و فرماندهی را ایفا کرده اند و‌تر دو از زمان جنگ از دوستان و‌ نزدیکان مجتبی خامنه ای هستند. و اکنون نیز حسن محققی جانشین طائب در سازمان اطلاعات سپاه و سردار کوثری هم مشاور عالی فرمانده سپاه عست . هر دو نفر و مخصوصا حسن محققی در اکثر مراسمات بیت رهبری در صف جلو به اتفاق همسر و‌خانواده حاضر و سال هاست به ولی نعمتشان خوش خدمتی می کنند .
    2
    14
    شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.