رئیس کل شهربانی ایران : آخرین تقاضای نواب صفوی هم سلول شدن با یک پسربچه بود

رئیس کل شهربانی ایران : نواب صفوی همجنس‌باز بود. هم‌‌سلولی شدن با یک پسربچه آخرین تقاضای وی بود.
هم‌‌سلولی شدن با یک پسربچه! آخرین تقاضای سید مجتبی نواب صفوی که برآورده شد!

نام آن پسربچه:محمدمهدی عبدخدایی (زاده اردیبهشت‌ماه ۱۳۱۵ در مشهد) سیاستمدار ایرانی است که از اعضای تشکیلات بنیادگرای شیعی فدائیان اسلام بوده و هم‌اکنون دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام است. از اقدامات او می‌توان به ترور نافرجام حسین فاطمی وزیر خارجه محمد مصدق در سال ۱۳۳۰ اشاره کرد.
+367
رأی دهید
-49

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    اصحاب کهف - کلن، آلمان

    آخوند اصولا یعنی.... ، بعله !!!!
    24
    288
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    همه از دم بچه بازند از بدو اسلام تا الان
    23
    308
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    یک‌ آخوند اسم ببرید که اینکاره نباشه.
    27
    300
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    اولا به تو میگن خائن به ملت، شماهایی که این کثافت کاری ها رو می دیدید، باید افشا میکردید و به این ملت گاگول میگفتین که پشت کیا نماز میخونین، دوما اینکه اسلام چه شیعه اش و چه سنی اش دین کثافت کاری است. فقط کافیه بدونید که در صدر اسلام مسلمانان نامحترم حق تجاوز به کنیز شوهر دار رو داشتن و اینکه کنیزها رو برای بهره کشی جنسی به هم قرض میدادن.
    29
    296
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Ahoora Mazda - اکلند، نیوزلند

    آخوندا همه از دم بچه باز و لواط راه هستن. مثل ....... گرچه همه یک نفر سایبری هستن
    19
    249
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    azertiam - تهران، ایران

    از عجایب روشنفکران اینه که در مجامع خودشون اروغ روشن فکری میزنند و شعار حمایت از دگرباشان را تو حلقوم ملت فرو میکنند‌ ولی وقتی میخان به یکی توهین کنند به او اتهام هم جنس گرایی میزنند. ......
    274
    51
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Roger Waters - میامی، ایالات متحده امریکا

    نواب صفوی آخوند عادی نبود یک تروریست آدمکش بود و متاسفانه اسم یکی از خیابانهای اصلی پایتخت رو به اسم این جانور کردن،همونطور که اسم خیلی خیابانها و میدانهای مهم دیگه پایتخت رو به اسم انواع تروریست های داخلی و خارجی تغییر دادن برای مثال خیابان خالد استامبولی که یک تروریست اسلامگرای مصری بود..
    22
    244
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    تحت تعقیب وزارت - لندن، انگلستان

    سپهبد محسن مبصر پدر مرحوم افشین مبصر سردبیر ارشد بی بی سی فارسی هست که ایشان نیز ٤ سال قبل در لندن درگذشت و آثار ترجمه و برگردان کتابهای ارزشمندی به فارسی از خود به جای گذاشت .
    21
    121
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    [::azertiam - تهران، ایران::]. دگرباشان و همجنسگرایان بچه بازی رو قبول ندارند اصولاً کسی که زیر 18 سال سن داره نباید توسط یک فرد بالغ لمس بشه شما مثل اینکه این فرقها رو نمیدونی!!
    33
    193
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان

    کسی نمیتواند منکر فساد ریشه دار در میان متولیان دین باشد، ولی این خبر بسیار مشکل دار است، یعنی شهربانی وظیفه خطیر ...کشی را بر عهده داشته و برای محکومین و متهمین در سلول، فاعل و مفعول فراهم میکرده!!
    30
    120
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ایرانی دبش - تهران، ایران

    این یک دروغ بزرگ هست همجنس باز امکان نداره این رو آخوند‌ها درست کردن که جلوی افراد فداکاری که الان حاضرن مثل نواب صفوی برای مردم و اسلام واقعی نه آخوندی یا اسلام مسعود و مریمی بایستند
    205
    28
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    این او باشان زاده و بزرگ شده همین کشور بودن. اینا از فضا نیومدن! چرا فکر نمی کنیم که نطفه این حکومت جاهل فعلی , توسط همین موجودات بسته شد؟ جالبه اکثراً فکوس کردیم که این پارازیت همجنسگرا یا پدوفیل بوده. ولی قتل فجیح کسروی و بقیه رو نمی بینم. علف های هرز همیشه زمین مناسب رو , برای رشد خود دوست دارن. اگه شاه چون پدرش کمی قاطعیت بخرج میداد , و به این منبر برو ها رو نمیداد. وضع فرق میکرد. عباس میلانی میگه: از ابتدای دهه ۲۰، محمدرضا شاه، راه تنفس اسلامیون را باز کرد و به واسطه اقدامات شاه در این دوره، نفوذ روحانیون روز به روز بیشتر شد. میلانی میگه: «شاه نسبت به پدرش نگاه متفاوتی به روحانیون داشت و می‌خواست با آنها از در آشتی دربیاید. شاه اوقاف را به‌ آنها پس داد، لایحه حجاب را لغو کرد، تعلیم شرعیات را در دبستانها و دبیرستانها زیر نظر روحانیت اجباری کرد و مدارس دخترانه و پسرانه را جدا کرد. یعنی همه خواسته‌های اینها را اجرا کرد. و خب اینها ادعاهایشان و نفوذشان هر روز بیشتر شد.»
    28
    102
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    [::azertiam - تهران، ایران::]. همنجس گراهی با پدوفیل فرق دارد. ربطی هم به روشنفکری ندارد. در زیر اسم همجنس گراهی. آب مقدس بر سر امت ریش نریزید.
    38
    97
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران

    از انجاییکه خیلی ها از سران نظام باین اخوندک متوصل میشدند ، چرا در طی ۴۳ سال این سند معتبر رو نشده بود؟!؟ آیا دیگر انگلستان آخوند ها را نمی خواهد؟!؟ آیا تاریخ مصرف آخوندها تمام شده است؟!؟ مبارک است.
    109
    38
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. مفلوک، تو هم هر فرصتی به دست میاری سعی کن یک ضربه به پهلوی بزنی! مگر زمان رضا شاه مدارس مختلط بودند که محمدرضا شاه دخترانه و پسرانه را جدا کرد؟ ثانیاً، مگر شما کمونیست ها نبودید که عربده “ خمینی ای امام” سر داده بودید تا انقلاب کنید؟ مگرمحمدرضا شاه در یکی از تلاش های خود برای محدود و کمرنگ کردن اسلام تاریخ کشور را از هجری به شاهنشاهی تغییر نداد؟ در کجا شما و طایفه چپ شما از حرکت های مدرن سازی ایران او حمایت کردید که حالا شمای جوجه کمونیست برای ما نقش منتقد پادشاه را بازی میکنی؟
    24
    100
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. چرا چرت و پرت بی پایه و اساس مینویسی واسه خودت؟ اولاً این میلانی زمان شاه دنبال ....مارکسیت ها بود و با شاه مخالفت میکرد دوماً این آدم خیلی چیزها رو عوض بدل میکنه! کی میگه زمان شاه مدرسه مختلط نداشتیم؟ تعلیمات دینی هم زیر نظر آخوندها نبود معلمان تعلیمات دینی در مدارس آخوند نبودند! تو فکر میکنی مردم ایران مارکسیست بودند بعد شاه اونها رو بوسیله آخوندها مسلمان کرد؟ چرا چرند مینویسی؟ آخوندها را به هیچ عنوان در کارهای سیاسی راه نمیداند و به همین دلیل با شاه مخالفت میکردند برای اینکه دم اینها رو داشت یواش یواش میچید منتهی خود مردم و به اصطلاح روشنفکران اروپا و آمریکا رفته بودند که از آخوندها حمایت میکردند تا شاه رو بیاندازند سوماً این مردم قرنها بود که به آخوند جماعت ارادت داشتند و به این سادگیها که تو فکر میکنی دست از این جماعت بر نمیداشتند واسه همین بود که کسروی گفت ما یک حکومت به آخوندها بدهکاریم!! چون فقط از همین راه میشد دست این جماعت به طور کامل واسه مردم رو کرد! اون گاگول هایی هم که بهت مثبت دادند به همشون زرشک
    22
    71
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::grizzly - برلین، آلمان::]. باید از مدیران سایت سوال کرد که چند تا از این مثبت ها از کامپیوتر خودش تقدیم شده!
    18
    44
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::azertiam - تهران، ایران::]. شما هم اگر فرق اروغ و استفراغ رو نمیدونی خدمتت عارض بشم شما همین الان استفراغ روشنفکری کردی. ترک عزیز! بچه نابالغ میدونی یعنی چی؟ رضایت طرفین رو میفهمی؟ تو رابطه دو نفر بالغ و بارضایت رو داری مقایسه میکنی با بچه بازی یک اخوند که قبل از اعدام میخواد اخرین لواط رو انجام بده تا بره برای حوری ها اون دنیا؟
    7
    41
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    چقدر خوشحالم که دوزاری مردم ایران افتاده یا دارد می افتد. حدود 20 سال پیش که من به اسم فاش در همین سایت شروع به افشای زشتی های اسلام کردم (سبکبالام هم بود) با هر مطلب بیش از 100 نفر بی رحمانه من را مورد حمله قرار میدادند ولی با پوست کلفت مقاومت کردم تا امروز .. حرف راست همیشه پیروز میشود.
    10
    55
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    روزنامه پرودا ارگان حزب کمونیست شوروی سابق. رضا شاه و آتاترک. نماینده خرده بورژوووازی هستند.و نیرو‌ها انقلابی‌ باید از آنها دفاع کنند. حزب کمونیست ترکیه: تحلیل پروادا به ما این وظیفه را می‌‌دهد.که از آتاترک. حمایت کنیم. ما در اصل حامیان آتا تورک هستیم.حزب توده ما. گروه ۴۲ نفر را تشگیل. نامه اعتراضی به پرودا . و با شیخ فزللا نوری همکاری.ولی شاه با آخوند‌ها همکاری می‌‌کرد.سال ۵۷. کنفرادیسیون دانشجو ایران در خارج. سازمن گلسرخی این جناب .حزب توده. در پاریس در پشت سر امام امت. نماز معروف سرخ را در پشت سر امام در پاریس خواندند. این خبر مثل بمب آن زمان. در لومند. نیویورک تایمز. پیچید. که حتا ژان پل سارت گفت. اگر دمکرات‌ها ایرانی‌ لیش آقا لیس می‌‌زنند، چرا من نه. ۱۳۵۷ موضع رسمی حزب گول سرخی این آقا. مشگل ما حجاب نیست. امام بیاد. ما گونی سرمان می‌‌کنیم. هما ناطق. ۱۳۵۶. لیدر چیریک فداهی خلق،ولی شاه با آخوند همکاری می‌‌کرد. حزب گول سرخی این آقا.۱۳۶۲. حضرت ایتلا خلخالی. تا می‌‌توانید. از این حشره امپریالیست اعدام کنید.منظور خلبان‌ها جان باخته پادگان نوژه بود. که گله گله اعدام کردند.
    12
    34
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    ولی شاه با آخوند‌ها همکاری میکرد. ۱۳۶۴ .حزب توده. کاندید ما برا ریاست جمبوری حضرت ایتلا شیخ علی‌ می‌‌باشد. تنها مردی که قادر است.پوزه امپریالیست را به خاک مالد. ولی شاه با آخوند‌ها همکاری می‌‌کرد. ۴۲ سال دنبال کون آخوند دویدند. می‌‌دوند. خواهند دوید. ولی‌ شاه با آخوند‌ها همکاری می‌‌کرد. ۵ سال در اینجا سنگ دفاع از همنجس بازان. پند و اندرز به ما.ولی اسم شاه که وسط می‌‌یاد. یک دفعه پارازیت همجنس گرا. فحش می‌‌شود. تا اینجا فقط یک مقایسه ها.از گلسرخی دفاع.اگر ثابت پشیزی نبود. من که چریک نیستم. از موسی‌ خیابانی دفاع. اگر گفتم. موسی‌ خیابانی که اول انقلاب. کاندید مجلس خبرگان بود، می‌‌گوید. من که مجاهد نیستم. از کیانوری. طبری.دولت آبادی. م.ب آذین دفاع.وقتی نقش آن‌ها در تاریخ ایران روشن .می‌ گویف من که تودهی نیستم. همه این‌ها به خاطر چی‌؟ چون مچ او را در مورد زاهدی و بحرین گرفتند. که هنوز بد از ۴۲ سال لاس خشگه زدن با آخوند‌ها .هنوز یاد نگرفته. اینقدر بی‌ ظرفیت؟
    11
    31
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    شیخ منتظری گفت.یک بار گفت. «اهل مداینِ تیسفون نان وُ خرما به دست در کوچه‌ها به پیشوازِ اعرابی ایستاده بودند که به غارتِ کاخ شاهی و فرشِ «بهارستان» می رفتند». ۴۲ سال است .که با خرما در دست.به پیشواز امام امت. از سیاکل.تا شب شعر دانشگاه تهران از فلسطین. تا پاریس. از پاریس تا برلن. ولی شاه با آخوندها همکاری می‌‌کرد.حالتی نیمه مرده .نیمه زنده .با خرما در دست .به زانو در مقابل امام امت.کلام آنها .مرام آنها تا سال ۵۷ .اگر قرار باشد که در ایران تغییراتی انجام . شود با دست این سید (روح الله خمینی)خواهد بود
    12
    32
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    دمکرات ولی رفتار و سخن آنها می‌‌بود. ما ، سواران بر مرکب کلیت اسلام ،بدل شدیم به حافظان قبور،به ریزه خوارانِ خوانِ مظلومیت شهدا .درست از آن روز که ما امکان شهادت را رها کردیم و تنها به بزرگداشت شهیدان قناعت ورزیدیم، دربان گورستان‌ها از آب درآمدیم». انگار که این مملکت نگون بخت حتا کمونیست و چپی آن. خون مغلان حسینی در رگ دارد. و هرو این‌ها فریاد. یا آیوو الناس کمونیست هستم. ولی‌ الگو من.سلار شهیدان است. ولی شاه با آخوند‌ها همکاری می‌‌کرد.
    9
    31
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    وای بر ما.وای بر ما.که. بر بسترِ این بی‌بضاعتی فکری و بی‌نوائیِ سیاسی ،بسیاری از روشنفکران و رهبران سیاسی«یوسفِ گُمگشته»ی خود را در«کنعان»مبارزات ضدِشاهی دیدند و با نهیلیسمی ویران ساز زمزمه می کردند:نادری پیدا نخواهد شد«امید»کاشکی اسکندری پیدا شود ظهور آیت الله خمینی برای این دسته از رهبران سیاسی و روشنفکران ایران می توانست ظهور همان اسکندر باشد! و سیاکل این ها؟ ،فقیرترین فصلِ تاریخ اندیشه سیاسی در ایرانِ معاصر بود چرا که از این دوران،«عقل نقاد»به«عقلِ نقال» سقوط نمود و همه به جای اندیشیدن، نقل قول کردند. ولی شاه با آخوند‌ها همکاری میکرد.
    12
    32
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    با واقعه سیاهکل ، دوران جدیدی در تاریخ روشنفکری ایران بوجود آمد که نه غنای فرهنگیِ روشنفکران عصر مشروطیت را داشت و نه مجهز به آگاهی های مارکسیستی کمونیستی حزب توده بود.«مبارزه مسلحانه: هم استراتژی، هم تاکتیک»- در واقع تیرِ خلاصی بود بر پیکرِ نیمه جانِ اندیشه و تعقل سیاسی در ایران. انهدام گرائی،شهادت طلبی،فقرپرستی، تحقیر کتاب و فرهنگ و هنر، مطلق کردن استبداد سیاسی رژیم و نفی امکان هرگونه مبارزه صنفی و دموکراتیک، بن بست سیاسی ایران را عمیق تر ساخت. از این زمان، سلاحِ فرهنگ به چاهِ وَیلِ فرهنگِ سلاح سقوط کرد و فولکلور مذهبیِ خون و شهادت، جایگزین خِرَد سیاسی شد…تأکید بر عدالت خواهی و فلسفه شهادت باعث همدلی روشنفکران مارکسیست و شیعی(مجاهدین و هواداران شریعتی) گردید،
    10
    32
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    استراتژیِ واحدی که در آن از آزادی ، دموکراسی و حقوق بشر سخنی نبود و جنبه‌های مثبت فرهنگ و تمدن غرب نیز یکجا نفی و انکار می گردید.در این دوران، مترقی بودنِ افراد و گروه ها،ابتداء از زاویه مخالفت با شاه و امپریالیسم ارزیابی می شد بی‌آنکه به ماهیت ارتجاعی افکار و عقایدِ آنان توجه اساسی گردد. اینکه «اکثریتِ»بزرگترین سازمان سیاسی چپ ایران بهنگام انقلاب(یعنی سازمان چریکهای فدائی خلق به رهبری فرخِ نگهدار) با اولین «کیشِ» تئوریکِ حزب توده، «مات» گردید و رهبران آن به دامان نورالدین کیانوری افتادند و بعد ، هر دوی این سازمان مارکسیستی، مجذوب توهماتِ ضد امپریالیستی امام خمینی شدند، نتیجه همین همدلی و وحدت سیاسی استراتژیک بوده است.ولی شاه با آخوند‌ها همکاری می‌‌کرد.
    10
    33
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    اقای شاکی - برمن، آلمان

    . فاطی جون جای تو اینجا خیلی خالیه، اینجاست که از سوابق و تجربه های خودت میتونستی ما را آگاه تر بکنی، مثلا من هنوز نمیدونم این یارو نواب پسر بچه را میکشیده رو خودش و یا خودش میرفته توش، فاعل یا مفعول، تو که متوجه هستی. لطفا از تجربه های خودت ما را آگاه کن
    4
    38
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    شاید اکنون همه دریابند که چرا انقلاب در سال ۵۷ وقوع یافت و همه چیز را متوقف کرد. کم مثل این هانی نداشتیم.«معمارانِ تباهیِ امروز» بدون شجاعتِ اخلاقی هنوز از عملکردهای دیروزِشان در «انقلاب شکوهمندِ اسلامی» دفاع می کنند بس که گفتم زبانِ من فرسود
    16
    35
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    حمید اندیشه - لندن، انگلستان

    با یه بابایی یه روز سر این داستان که همجنسگراها تعدادشون تو کشورهای اسلامی بیشتر از سایر دنیاست بحثم شد؛خلاصه کلام اینکه بهش گفتم تو هر چقدر هم توضیح بدی در قبال یه میلیون سال یا شاید هم بیشتر دوره تکاملیت امیال جنسیت دو تا آپشن بیشتر بهت نمیده یا بِبُری یا جاشو پیدا کنی!(شامل کف دست هم میشود)؛نمیدونم من مسلمونم من یهودیم من مسیحیت و بوداییم و و.‌‌‌. و تا قبله ازدواج هیچ نزدیکی با کسی ندارم یه شعریه که فقط تو کتب توهم زای مذهبی پیدا میشه و بس!..
    23
    1
    ‌سه شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    بنده همیشه فکر میکردم جنس تقلبی و کپی مرغوب نیست. حالا نظرم برگشت. چون یک رُمان جیبی از طرف زرتشت نوشته شده ,که بخش های کپی و اَصلی رُمان رو میشه تشخیص داد. بنده بخش اصلی این رُمان جیبی رو که نوشته خود زرتشت هست متوجه نمی شم. ولی کپی ها رو میفهمم . پس دست مریزاد.
    30
    7
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. الحق که به تفصیل حق نابخردان را کف دستشان گذاشتید. اگر ای حقایق تاریخ معاصر کشور ما در این فوروم ها بازگو نشوند، باز هم دشمن با تکرار دروغ های بی پایه و اساس جوانهای مملکت ما را خواهد فریفت و آزادی ایرانزمین را به تعویق خواهد انداخت. پادشاه به درستی از اتحاد ارتجاع سرخ و سیاه به ما هشدار میداد، اما همانطور که به کنایه تکرار کردید” شاه با آخوند ها همکاری میکرد”!!
    10
    29
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    این هیاهو ها و طومار نویسی ها برای فرار به جلو هست. نه مشکلِ منه , نه برای کسی تَره خورد میکنم. من واقعاً نمیدونم تا کی از واقعیت ها می خاهی فرار بکنی!؟ سوال ازتون میشه طفره میری. خیلی علاقه داشتم در یک بحث آزاد باتون هم بحث میشدم. آیا توی یک بحث آزاد میتونستی بِگی در زمان گذشته از دماغ هیچکس خونی نیومد؟ آیا در بحث آزاد میتونستی بِگی بحرین رو دادیم چون مساحتی نداشت؟ ووو. ما حداقل یک گروه افراطی چون مجاهدین و غیره داریم که مسلح به فحاشی و توهین به مخاطبان خود هست. چون رفتارشان مثل انتحاری های فرقه ای هست.شما حداقل اینطور برخورد نگن!
    34
    11
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    آقای زرتشت: در عمل ثابت کن که از اوباشان و شاه الهی های (انگلیسی و امریکایی ها) فاصله گرفتی. تهمت نزن. نشون بده که رسالت جنابعالی فرقه ای نیست. تاکید میکنم لطفاً در عمل نشون بده. چون اَگه بخاهی برامون کتبی بنویسی , بنده واقعاً متوجه نمی شم. مگر مطالب شما چون رُمان های جیبی بالا کپی شده باشه. مهم نیست گور بابای قانون کپی رایت. موفق باشی
    37
    10
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    آقای زرتشت: میگن 1 دزدی بود توی کارهاش سرعت عمل داشت. بعد از دزدی زود از مهلکه فرار میکرد. هروقت میرسید خونه پاهای خودش رو میبوسید. خانمش پرسید حالا چرا پاهات رو میبوسی؟ گفت کسی نیست از من تعریف بکنه. من بهترین پاها رو دارم. این پا ها زود منو از مهلکه نجات میدن. دیگه فکر نمی کرد دزدی عملی زشته. حالا حکایت جنابعالی هست.آدم باشخصیتی پیدا نکردی که ازت تعریف بکنه. کارت به جایی رسیده ,یک شاه الهی , شعبان بی مخ , لات و بیسواد بقول جنابعالی پیرخرفت از شما توی سن پیری سوء استفاده و تعریف بکنه. متاسفانه دقیقاً توی همون خطی که خودش بود شما رو پایین کشید.
    34
    9
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. هرگز انکار از کپی نکردم. کپی نیست. می‌‌خوانم و نقل قول. تا مغز مریض شما. کمی درمان شود. فرق من با شما در این است.که من می‌‌خوانم . شما نقال هستید. سر گود زورخانه هم نیستیم.که مرتب. پیشنهاد جدا طلبی به من می‌‌دهید.شما اگر. خود را از ۹۷ سال سیاست ویران کننده جدا کردید. به چشم من هم خود را از سلطنت مشروطه جدا خواهان کردم. بخوان به شکم ماهو قسم بخوان. به سیبیل استالین قسم بخوان. به ریش بزی لنین بخوان. به سیگار چه گوارا قسم بخوان. من نمیدانم دو گروه را باید با پس گردنی وادار کرد بخوانند. امت ریش با کتاب مقدس خود. امت دمکرات با کاپیتال مارکس.شاید یک نق قول از خلیل ملکی.از خودتان. است. از اولین دمکرات ها. ایران. سه ماه در نزد شما در برلن شرقی بود. کافی‌ بود. گفت اگر وطن پرست فقط عکس تقی ارانی. ستارخان بر دیوار.عکس بقیه را کنار سیبیل استالین. کومنیستی.که تقی‌ آرانی را با ستار خان مقایسه. تا کمی آبرو بر تقی‌ آرانی بخرد.آیا ۹۷ سال ویران کردن کافی‌ نیست؟
    11
    28
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. از شعبان بی‌ مخ پرسیدند. راست است.که مخ نداری. گفت چکار کنم. مخ نداشتم .شاه را آوردم. یک عده روشنفکر در ایران خدای مخ. و امام امت را اوردند. خیر کافر همه را به کیش خود شمارد. هیچ وقت دنبال منفی مثبت نیستم. و نبودم. و می‌‌دانم که در این سایت.چگونه کیلوهی داده می‌‌شود. مهم سخن نیست. موضع مشترک است. بدون زیر بنا. فحش به پهلوی. دمکرات ها. چریک. سوسیالیت همه مثبت. حالا از کی‌ می‌‌یاد. به تخم اسب حضرت عباس.حتا به امت ریش هم مثبت.پای خلق ازربهیجان که وسط ایاید. یک دفعه.ملی‌ مذهبی‌ با امت ریش.بر ضد خلقی. روسپیان سیاسی. اهل این چیز‌ها نیستم. سرات اول مستقیم. کم خودتان از امت ریش.التماس مثبت دادن نکردید. و برا هم قر و قمیش آمدید. فراموش نکرده با ایشمن‌ها دولت امام زمان. با این چیز‌ها من را.از آرامش بیرون نمی‌‌یاوری.اگر کسی‌ در کلام حق دارد. می‌‌تواند.با خیال راحت در آرامش باشد. آنکه دری وری می‌‌گوید. می‌‌تواند ناا آرامی را پنهان کند؟ چگونه بهتر از کلام می‌‌شود .درک کرد.؟. .
    9
    30
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. مفلوکِ بیمارِ ورشکسته، فقط جناب زرتشت نیست که با طرز فکر بیمار تو مخالف است. این اکثر کاربران، بلکه اکثر ایرانیان هستند که امروز پی به واقعیت ها برده اند و به مزخرفاتی که امثال تو تکرار میکنند وقعی نمینهند. حالا باز هم در عالم هپروتی که دست و پا میزنی سعی کن یارگیری کنی و به میزان مثبت هایت بنازی! اما ببین که تا باز هم مطلبی از پهلوی درج میشود، چه تعداد کامنت موافق مینویسند. خودت را به در و دیوار کوبیدی که مارک “شعبان بی مخ” به من بچسبانی، اما روسیاهی فقط به خودت ماند. شب و روز از بی آبرو شدنت خواب و آرام نداری، اما یکبار به خودت نمی آیی و از خود سوال نمیکنی که چرا به من گفتند “بخوان”. بادی که از خواندن جزوه های چپ در غبغبت انداخته بودی عنقریب خفه ات کرده، اما هنوز به خود نیامده ای و از بحرین و خوندماغ مینویسی.
    9
    28
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::] خُب اگه بنده مغزم مریضه , ولی شما که سالم هستی! پس چرا سطح و شخصیت خودت رو در حد من پایین آوردی؟ چرا کمپانی توهین و تهمت شدی؟ شمایی که استاد و فیلسوف هستی , چطور در دام یک شاه الهی پخمه لات افتادی , که بعد از ۴۳ سال میگه جاوید شاه.؟ من چکاری به شما داشتم؟ پیشنهاد جدا طلبی بهتون ندادم. فقط گفتم توی تله شاه الهی های دلقک و پخمه فرقه منش نیفتی. راجع به کُپی بگم .چون دیدم میتونم رُمان جیبی شما رو بخونم , و قابل فهمه فکر می کردم کپی هست. اَگه کپی نیست عذر میخام. خوشحال میشم اَگه همیشه اینطوری بنویسی؟ در ضمن چون شما تجربه بیشتری داری , قدیمی تر هستی. سلام منو به ماهو. چاگوارا. آستالین. لانین و بقیه برسون.
    29
    8
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::] آقای زرتشت: بنده برایتون احترام قایلم. دوست ندارم رو در روی شما قرار بگیرم . نمیخام دشمنان توی این سایت از برخورد بنده با شما خوشحال بشن . چرا من قبلا اینطوری ننوشتم؟ وقتی که یک دلقک بیسواد لُمپن همیشه توهین میکنه , فکر میکنی باید ساکت باشم؟آیا دیدی من جواب این هویج رو بدم؟ به هر حال بنده از ادامه بحث با شما خارج میشم و جوابتون رو نمیدم. مگر خودتون تهمت بزنی و افترا بگی. اونموقع حرکت از نو.
    28
    7
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::] هانی گرامی; همانطور که قبلا خدمتتان عرض کردم ; وارد بحث های فرسایشی و مزمن نشوید. چون واقعاً نتیجه ای در بر نخواهد داشت. چنانچه هرکسی و هر جناحی بخواهد با سختگیری و تعصب و تندروی از واقعییات دور بشود ; قطعاً میخ بر تابوت منطق کوبیده است. بنده در چند مرتبه با محترم زرتشت وارد گفتگو شده ام ; به درایت و شخص ایشان ارج می نهم. بنابر این از عزم شما در خروج به ادامه بحث با ایشان استقبال میکنم. شکیبا باشید و جانت جور.
    25
    3
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. صدا قهقهه خوانندگان را میشنوی؟ چند بار دست و پا زدن های خودت را در اینجا مرور کن، بلکه فهمیدی چرا به تو میخندیم. تماشا کن و بشرم، اگر من مینویسم، هر چند بیسواد و یا جناب زرتشت مینویسد، هر چند متفاوت، چون از دل بر میخیزد به دلها مینشیند. تو ساعتها وقت تلف کن و هچلهف هایی را که در محفل شنیدی را در اینجا تکرار کن و ببین که خریداری ندارد. اما جالب اینجاست که من را دلقک مینامی ولی مردم به تو میخندند.
    7
    25
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. مفلوک، (با قهقهه) جواب منِ هویج را مستقیم نمیدی، اما یک کامنت در میان اشاره به من میکنی و گلایه از اینکه چرا مُچت باز شده. سوزش عمیقی در نوشته های اخیرت مشاهده میشود که نشان از ....مفرط دارد.
    7
    26
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::] ممنون دوست خوبم. با دیدگاه شما موافقم. خودت شاهدی که بنده جواب روانپریش چَخماقی رو نمیدم. ببین : طرف .. میگه کاربرای سایت رو احمق فرض نکن. چقدر خودشیفته هست که از طرف همه حرف میزنه. ....... , چرا از طرف بقیه حرف میزنی؟خدای سن و پیری هست .ولی از لحاظ فهم و دانش همکلاس ریسی. آخه تو رو چکار به این کار؟ ..... اون فکر میکرد اَگه کسی منتقد سلطنت بشه دنیا خراب میشه. دُب اکبر سوار دُب اصغر میشه. بنده کاری با زرتشت ندارم. اَگه خودش توهین و تهمت زد , اونموقع ماجرا فرق میکنه.شاد باشی
    21
    9
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    این آخوند جدا، ولی الان به مولوی هم بخاطر شمس تبریزی میگن همجنسگرا، همینطور به حافظ و سعدی...البته اون موقع بالان فرق داره، جنگ و حمله فقط مردا در سنگر بودن ،نه زنها. مردبه مرد ابراز عشق میکرده، برای پیوستگی در برابر دشمن ، تا پای جان فدای هم در برابر دشمن‌ ، نه بخاطر بچه بازی یا همجنس گرایی،
    3
    8
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    این آخوند جدا، ولی الان به مولوی هم بخاطر شمس تبریزی میگن همجنسگرا، همینطور به حافظ و سعدی...البته اون موقع بالان فرق داره، جنگ و حمله فقط مردا در سنگر بودن ،نه زنها. مردبه مرد ابراز عشق میکرده، برای پیوستگی در برابر دشمن ، تا پای جان فدای هم در برابر دشمن‌ ، نه بخاطر بچه بازی یا همجنس گرایی،
    9
    1
    ‌چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. کاملا پیداست که جواب من روانپریش چخماقی رو نمیدی. ......! از اینکه اینهمه به هم ریختی خرسندم، چون ایران آینده به عقده ای‌ها احتیاجی نداره، همون نروژ رو آباد کنی کافیه.
    3
    19
    ‌پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    برای هر چیزی تقریباً یک واحد و یک معیار ارزیابی و در نظر گرفته شده. تنها به غیر از نادانی و تعصب , و بوی تعفن🤮🤮
    17
    5
    ‌پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    الان همه میلانی می خونن،میلانی بخاطر مارکسیسم بازی از دانشگاه تهران زمان شاه اخراج شد،ممکنه یکطرفه رفته به قاضی، برای همین کتابش رو باید با کتاب آبراهیمیان خوند
    2
    2
    ‌پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.