سخنگوی جدید دولت رئیسی: فقط نظام‌های دیکتاتوری شورای نگهبان ندارند

 بهادری جهرمی، سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت (عکس از ایرنا)صدای آمریکا :رسانه‌های ایران روز یکشنبه ٢٣ آبان از انتصاب علی بهادری جهرمی به عنوان سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خبر دادند.

آقای بهادری جهرمی متولد سال ۱۳۶۴ و جوان‌ترین عضو کابینه ابراهیم رئیسی است.

به نوشته خبرگزاری ایرنا، وی دارنده مدرک دکتری در رشته حقوق عمومی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس است.

ایرنا درباره سوابق اجرایی آقای بهادری جهرمی به ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه، عضویت در کمیسیون حقوقی سازمان بازرسی کل کشور، و همچنین عضویت در مجمع مشورتی حقوقی پژوهشکده شورای نگهبان اشاره کرده است.

مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه نهادی موازی با کانون وکلای دادگستری است که در سال ١٣٨٠ تاسیس شد و به این‌ ترتیب این اختیار به قوه قضائیه داده شد که نسبت به تایید صلاحیت فارغ‌التحصیلان رشته حقوق جهت صدور مجوز تاسیس موسسات مشاور حقوقی و کارشناسان رسمی دادگستری اقدام نماید.

وی پیشتر در مصاحبه‌ای با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفته بود: «شورای نگهبان یک نهاد اختصاصی کشور ایران نیست. هر نظام مبتنی بر قانونی، یک نهاد مشابه شورای نگهبان دارد... ما نظامی نداریم که این نهاد یا مشابهش را نداشته باشد مگر این که آن نظام دیکتاتوری باشد.»

فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق حضور پررنگی در دولت دولت ابراهیم رئیسی دارند. گفته می‌شود دانشگاه امام صادق ارتباط نزدیکی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیت رهبری دارد.
+4
رأی دهید
-115

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    حق گو لندن - لندن، انگلستان

    این شیوه حکومت‌های دیکتاتور متحجر لست . شما به ما که اینجا زندگی می کنیم نگاه نفرمایید که اراجیف این بابا را متوجه می شویم که دروغ است . ۷۰ درصد مردم ایران باور دارند هر مزخرفی که اینها می گویند و واقعا فکر می کنند ایران بهترین جای دنیا است برای زندگی و همه بدبخت بیچاره هستند در دنیا. تریبون دارند در داخل و هر دروغی را که بوی تحجر می دهد به خورد ملت می دهند.
    5
    44
    دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    ترجمه از عربی‌ به فارسی. در دولت امام زمان.همیشه باید.یک مشت عمامه به سر باشند. که ما، امت ریش. یا ریش آنها را لیس بزنیم.یا جای دیگر .گرد هم است. فقط بدین گونه. نان حلال ما تولید می‌‌شود.نتیجه، از صدر اسلام تا کنون. نان حلال رابطه مستقیم با چیز گرد علما دارد. حالا بگید. شیخ معجزه ندارد.
    2
    21
    دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    حمید اندیشه - لندن، انگلستان
    اینا کلا دنیا رو از عقب به جلو میبینن؛به همین خاطر هم هست که حرفاشون کلا مثله باد شکم صدا دار ولی بی محتواست!؛ایرادی نمیشه گرفت اکثریت ملت یا میخوان بفهمن ولی نمیتونن؛ یا می‌فهمن ولی نمی‌خوان بفهمن یا کلا هیچی به هیچی!
    2
    19
    دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momiji - توکیو، ژاپن
    الان دیگه یه طوری شده که این بیشرفها اگر بگن ماست سفیده ، آدم شک میکنه که احتمالاً دروغه ! در واقع ترمز بریدند اونهم تو سرازیری از دروغ و ریا پدرسوختگی !! بی محابا دروغ میگن!. بدون شرم و خجالت!!
    2
    21
    دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    الفارد - وردینگ، انگلستان
    البته همونجوری که فقط نظام‌های دیکتاتوری شورای نگهبان ندارند، فقط آدمهای اسگل از این حرفها می‌زنند! . اینو یادش رفته بود بگه!
    2
    18
    دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    جوک خنده دار سال را گفت این چلمک ،نه که کشورمان با شورای نگهبانتان اون فسیل عقلها گل وبلبل شده میخواهیدکه تمام دنیا از این راه وروش شما استقبال هم بکنند و به شما آفرین بگن به فسادهایتان در ایران وبیرون از مرزهای ایران خاک بر اون سر ومخی که ندارید.
    0
    0
    ‌سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.