تیم بانوان شهرداری سیرجان نایب قهرمان جام باشگاه‌های غرب آسیا شد

العربیه :تیم فوتبال بانوان «شهرداری سیرجان» در نخستین تجربه حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا به نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

دیدار نهایی دومین دوره آزمایشی لیگ قهرمانان بانوان غرب آسیا، شامگاه شنبه، 13 نوامبر 2021، بین دو تیم زنان «شهرداری سیرجان» و «عمان کلاب اردن» برگزار شد که در نهایت بانوان اردنی با برتری 2 بر یک جام قهرمانی را بالای سر بردند.

شهرداری سیرجان نیمه اول این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد و تک گل نماینده اردن از روی ضربه پنالتی توسط «میساء جباره» به ثمر رسید. عمان در دقیقه 82 توسط «شهناز جبرین» برای بار دوم دروازه سیرجان را باز کرد.

«افسانه چترنور» نیز تک گل نماینده ایران را در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده به ثمر رساند.

تیم اردن با این پیروزی به همراه شهرداری سیرجان شش امتیازی شد اما با توجه به شکست رقیب مستقیم خود، عنوان قهرمانی دومین دوره آزمایشی لیگ قهرمانان بانوان آسیا را از آن خود کرد.

شاگردان مریم جهان نجاتی، در نخستین بازی خود با نتیجه 2 بر یک مقابل بنیادکار ازبکستان به پیروزی رسیدند و در بازی دوم با نتیجه 3 بر صفر گوکولام کرالا هند را شکست دادند.

در حالی که احتمال می‌رفت دختران شهرداری سیرجان با کسب پیروزی یا حداقل تساوی به مقام قهرمانی این مسابقات برسند، اما این تیم در دیدار پایانی با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان این رقابت‌ها شکست خورده و از کسب جام قهرمانی باز ماندند.

گفتنی است که نماینده ازبکستان و هند هم با 3 امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.
+16
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان
    آفرین شیر دختران ایران زمین. کاش این عرب های سوسمار خور ایران ستیز را هم میبردید ولی چیزی از شایستگی های شما عزیزان کم نخواهد کرد.
    0
    8
    یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.