برادر مرموز خامنه‌ای چقدر ثروت دارد؟

برادر کوچک علی خامنه‌ای مانند سایر اعضای خانواده وی، مرموزانه و بی سر و صدا بر نهادهای مختلف مالی و حوز‌ه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، عمران و حتی بخش‌های آموزشی و تبلیغاتی کشور چمبره زده و او نیز به سهم خود در حال چپاول ثروت‌ ملی ایران است.
 
به گزارش آواتودی، سیدمحمدحسن حسینی خامنه‌ای کوچکترین برادر علی خامنه‌ای که گفته می‌شود از سال‌ها پیش با عنوان بازرس "بیت علی خامنه‌ای" در وزارت نفت درآمد حاصل از فروش نفت را به وی می‌رساند، مانند سایر بستگان سببی و نسبی این دیکتاتور، سیطره‌ پلید خود را بر اقتصاد ایران گسترانده است.
 
وی که دارای مدرک فوق دیپلم علوم انسانی است، عهده‌دار پست‌های متعدد کلیدی و حساس مدیریتی در حوزه‌های تبلیغاتی، عمرانی، پتروشیمی و ..‌‌. است.
 
این برادر علی خامنه‌ای در حالی که هیچ مهارت و یا تخصص ویژه‌ای ندارد، پیشتر بر مسند مدیریت اداره کل ارشاد خراسان، مدیریت هیات رسیدگی به تخلفات اداری وزارت نفت، مدیرعاملی سینمای جوان و عضویت در شورای بازبینی فیلم‌های سینمایی وزارت ارشاد، تکیه زده است!
 
با توجه به شواهد موجود، حسن خامنه‌ای در حال حاضر در پست‌هایی که در ذیل به آن اشاره می‌شود، در حال چپاول ثروت ایران زمین است:
 
- رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری توسعه عمران سپهر هشتم وابسته به صندوق بازنشستگی و پس انداز کارکنان بانک‌های ملی
 
 - رئیس هیات مدیره سیمان هگمتان وابسته به بنیاد مستضعفان
 
- عضو هیات مدیره شرکت پیام رسا
 
- عضو هیات مدیره پتروشیمی شازند وابسته به بانک ملی
 
- عضو هیات مدیره سیمان فیروزکوه
 
- عضو هیات مدیره بیناس انرژی
 
- عضو هیات مدیره کارخانجات تولیدی و صنعتی اتمسفر
 
- عضو هیات مدیره کشت و صنعت چین چین
 
- عضو هیات امنای زائرسرای مهر رضا وابسته به بنیاد علوی (بنیاد مستضعفان)
 
- عضو هیات امنای دانشگاه غیر انتفاعی رسام
 
- عضو هیات مدیره شرکت خدمات مدیریت سرمایه‌ مدار
 
- عضو هیات مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی
 
- عضو هیات مدیره شرکت واسپاری سپهر صادرات
 
- عضو هیات مدیره شرکت گروه صنایع سیمان کرمان
 
- عضو هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا
 
- نایب رئیس هیات مدیره شرکت نفت گاز انرژی و پتروشیمی لیسار ماه
 
با توجه به برخی فعالیت‌های هلدینگ‌ها و نهادهای فوق، بیشتر می‌توان بر تسلط همه جانبه علی خامنه‌ای و بستگان وی بر اقتصاد کشور پی برد.
 
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه عمران سپهر هشتم به ریاست حسن خامنه‌ای در زمینه تجهیز، سرمایه‌گذاری و بازرگانی و اجرای طرح‌های تولید انبوه مسکن و ساختمان، ایجاد شهرک‌ها و شهرهای جدید و باغشهرها، تولید صنعتی ساختمان و مواد و مصالح و تجهیزات ساختمانی، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری و سایر فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت و توسعه املاک و مستغلات متعلق به بانک صادرات، مشغول به فعالیت است.
 
وی در حالی عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند اراک است که این شرکت جزء مهم‌ترین طرح‌های زیربنایی و از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پلیمری و مواد شیمیایی و یکی از نهادهایی است که در لیست تحریم ایالات متحده قرار دارد.
 
این برادر خامنه‌ای در شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا ( مخفف صندوق بازنشستگی بانکها) در امور بازرگانی، صادرات و واردات، سرمایه‌گذاری در انواع فلزات، سرمایه‌گذاری در سپرده، اوراق مشارکت، انواع اوراق صکوک و انواع طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی، بازرگانی، خدماتی، کشاورزی و ساختمان و مسکن در بخش‌های مختلف اقتصادی، فعال است.
 
وی به عنوان نائب رئیس هلدینگ واسپاری سپهر صادرات در حوزه‌های خودرو، لوازم خانگی، تجیهز کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی، اجرای طرح‌های عمرانی و ساختمانی و راهسازی، ناوگان هوائی (هواپیما) و ناوگان دریائی (کشتی و شناور) ، دکل‌های حفاری نفت و گاز، کارخانه‌های سیمان و نیروگاه‌های برقی، نفت و گاز و صنایع پتروشیمی، تجهیزات بیمارستانی و لوازم پزشکی و صنایع مدرن صنعت پرتونگاری نیز مشغول به فعالیت است.
 
شرکت نفت، گاز، انرژی و پتروشیمی لیسار ماه نیز فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی شامل؛ ساخت و ساز، اکتشاف میادین نفت، فرآوری، تجارت، انتقال، توزیع، نگهداری و فروش نفت خام و گاز و فرآورده‌های مربوطه را انجام می‌دهد.
+63
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران

    ۱۴ شرکت پولساز !؟! اینها افشا شده است ، چپاول مملکت توسط عوامل ریز و دروشت نظام اسلامی حد وحصر ندارد . مطمعنم بزودی در دادگاه های مردمی بمحاکمه کشیده خواهند شد.
    14
    49
    ‌پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    من و تو باهم - لندن، انگلستان

    فقط یک خانه عفاف کم دارد تا کلکسیون شغل هایش کامل شود .وای بر ما وای بر ما [آخوند زاده ها لطفاً منفی یادتون نرود ]
    5
    53
    ‌پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    مسافر . میلیونر خاک بر سرتان. حالا یک عکس از پهلوی می‌‌گذراند.مثل جان بو داده ظهور می‌‌کنید. این موقع لال می‌‌شوید. وقت ندارید.نماز صدا می‌‌کند. شیخ که نیست. علی‌ بابا و ۴۰۰۰۰ دزد.گویند شاه عباس. شب با لباس مبدل به بیرون می‌‌رفت. تا درک کند. ملت چه می‌‌کنند. شبی دید. ۳ دزد را در کنار دیوار.گفت چه می‌‌کنید، شغل شما چیست. یکی‌ گفت.قادر هستم از هر خانه بوی طلا و نقره را درک کنم. دیگری گفت. من قادر .از هر دیوار راست بالا روم.سومی‌ گفت. من قادر یک بار.کسی‌ را بینم. .اگر ۱۰ سال دیگر دوباره بینم.خواهم شناخت. از شاه عباس پرسیدند. شغل شما چیست. ؟ پاسخ داد. من اگر ریش تکان دهم. هر کسی‌ که خواهم. از زندان آزاد.از قضا در این شب. گزمه ها. هر سه نفر را دستگیر و صبح به دربار شاه عباس.برای مجازات. دزد سوم. شاه عباس را شناخت. و گفت. هر کسی‌ کار خود کند. انکه ریش می‌‌جنباند. بجنباند ریش خود را. حالا شیخ علی‌ ما. زبان بسته فرصت ندارد.سالی‌ ۳۶۵ روز ریشش مثل پنکه تاب می‌‌خورد. بی‌ دلیل نیست.که این همه امت ریش داریم، ریش به این فعالی. لشگری از آرایشگر لازم دارد.
    14
    22
    ‌پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    مشکل برادر خامنه ای نیست. مشکل ملتی است که 1400 سال است که هنوز مقهور وحوش اسلام است و این ویروس را در تن خودش بعنوان "ویروس اسمانی و مقدس" پذیرفته است
    3
    31
    ‌پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. باز از عباس لات صفوی تعریف کردی که حال همه را با این من در اوردی اش بهم زد، داستان های دیگری می خواهی از عباس برات بگویم که شرم کنی؟، این دزدها و مال مردم خورها به سزای اعمال خودشان خواهند رسید، دیر یا زود، ولی نه با آلترناتیو صفوی یا قجری، این ویروس همان ویروس به جا مانده از عباس و محمد قجر است
    2
    4
    جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. خیر این ویروس از .....است که راهزنی و برده فروشی و ..... میکرد و پهلوی زن پسرش و خاله جانش هم خوابید و تمام دستورات زشتش جنایت و اقتلو اقتلو است و حتی یک صفت خوب ندارد تا کسی بگوید و نقدا از من 400 دلار مشتلق بگیرد. ایراد از بداموزی است. هزاران نفر ترک و مغول و پارس و بلوچ بهائی شده و دیگر دنبال جنایت و خلاف نرفته اند. خلخالی اگر بهائی یا یهودی یا ارمنی یا کافر بود چنین نمی کرد. دستورات .....از او جنایتکار ساخت
    4
    6
    جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. برای همین باید راس هرم سیاسی ایران را از لوث وجود خلخالی ها پاک کرد و حکومت »قوم« را ملغی و ممنوع کرد، تا ایران وارد دموکراسی شود! چه ربطی به ترک و مغول دارد که هی چسبیدی به این استدلال؟ ایران مال ایرانیان است، تمام افندی! چرا از اینکه ملیتی داشته باشی می ترسی؟ هر قوم و ملیتی در ایران باعث افتخار همه مان است، پدرانمان با هم زندگی کرده اند، تو چرا خودت را جدا می کنی و به آشغال های صفوی و قجر وصل می کنی؟ همین صد سال پیش دربار عثمانی به گواه تاریخ فقط از پسران جوان ملت های تحت ستم پر بود برای رفع هوس های دربار عثمانی، چرا ناراحت می شوی حقایق تاریخ بشنوی، شهامت داشته باش و بگو یک ترک هستی که انسانیت داری، ما هم شاد می شویم، یک ذره شهامت لازم داری!
    5
    3
    جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. یعنی این را نمی فهمی که ایراد خلخالی از ترک بودن او نیست و بلکه از فرهنگ اسلامی است!؟ خمینی که ترک و مغول نبود! سردار سلیمانی چی؟ سردار همدانی چی؟ ادم ها وقتی دنیا می ایند همگی بی گناه و این تربیت و ایدئولوژی است که از ان ها دیو و یا فرشته میسازد. متاسفم که اگر تاکنون این ها را نفهمیده ای تا ابد هم نخواهی فهمید. هیتلر که مثلا اریائی بود و بعلت تربیت و فرهنگ غلط باعث تا آن حد جنایت شد. من دوستان ترک فراوانی با تربیت بهائی دارم. هیچکدام سر یک مرغ را هم نبریده اند. تربیت غلیظ اسلامی از هر کسی یک جنایتکار میسازد. هندوها را می بینی چقدر سالم و صلح طلب هستند. وقتی با قبول اسلام شده اند پاکستان یکی از دیگری دگم تر و قشری تر. من چرا مثل تو به دام کسانی بیفتم که می خواهند با پان ترکیسیزم باعث نفاق شوند!؟
    2
    15
    جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. و تو نمی خواهی بفهمی که دین یک »وسیله« است برای سلطه، افغانستان را ببین اکنون به کجا رسید، استفاده از دین برای تسلط یک قوم، انهم پشتون ها، چون مانند تو دموکراسی را قبول ندارند، همانگونه که در هشتصد گذشته در ایران اتفاق افتاد، در ضمن تفکر ضد دینی داشتن به خودی خود از ادم یک دموکرات نمی سازد، هرگاه در زیر پوسته ی ان تمایلات یک قوم را پیش ببریم، به همانگونه که بدرستی گفتی که ترک بودن به خودی خود مشکل نیست، ولی اینجا بحث ما بر سر »پانترکیسم« است که یک تئوری بسیار خطرناک و ضد دموکراسی در ایران است، و بدون سرکوب ایدئولوژیک آن به دموکراسی نخواهیم رسید
    8
    1
    شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. البته که دین برای سلطه و حفظ منافع گروهی است و در اینجا ربطی به ترک بودن خلخالی ویا کرمانی بودندن سردار سلیمانی ندارد. این ها تحت احکام و دستورات دین مبین اسلام اینگونه شده اند چون با شمشیر امده و سرفصلش اقتلو اقتلو و جنایت است. مگر داعشی ها از 72 ملت نبودند؟ در ان ها انگلیسی و پاکستانی و عرب و المانی و فرانسوی هم بود و علت توحش تمام ان ها اسلام بود و نه ملیتشان. شما خر را رها کرده و پالانش را چسبیده ای. اسم این ها خود برتر بینی نژادی است
    1
    9
    شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. و هشتصد حکومت فقط یک قوم بر ایران به نظر تو طبیعی است، چون دین مقصر است؟ و بنابراین نژادپرستی تو که به ایرانیان توصیه می کنی بروند دی ان ا بگیرند، مهم نیست؟ چون تو ترکی! ولی چون مسلمان نیستی، پاکیزه هستی، و هر فحشی می تونی بدهی؟ خلخالی وقتی اعدام می کرد با وسواس و دقت به قومیت توجه می کرد، و ترک ها را اعدام نکرد، هرچه ارمنی، فارس، کرد، عرب و بلوچ بود را اعدام می کرد، از جمله بچه های 12 ساله را، او دین نداشت، او یک مغول ترسو بود، ولی تو؟
    9
    1
    شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. فحش را کسی میدهد که مریض و ضعیف است و اگر کسی همانند او عمل کرد حتما عیب دارد. سخن منطقی از هزارتا فحش و رجزخوانی بهتر است. هر کس سخن ترک و فارس پیش میکشد یا نادان است و یا مطامع اهریمنی دارد که می خواهد در تجزیه ی ایران از ان استفاده کند.
    0
    12
    شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.